maanelo Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 Witam szacowne grono! Posiadam Astrę Combi jak w opisie i mam zamiar wymienić sterownik gazu z mini lecho na coś "normalnego". Zastanawiałem się nad bingo m i bardzo proszę o opinię na ten temat (głównie chodzi o przyzwoitą cenę oraz możliwość samomontażu). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafacc Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > Witam szacowne grono! > Posiadam Astrę Combi jak w opisie i mam zamiar wymienić sterownik > gazu z mini lecho na coś "normalnego". > Zastanawiałem się nad bingo m i bardzo proszę o opinię na ten temat > (głównie chodzi o przyzwoitą cenę oraz możliwość samomontażu). > Pozdrawiam Bingo M Ja wlasnie zmienilem na bingo a mialem to nieszczesne Mini L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maanelo Napisano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > Bingo M Ja wlasnie zmienilem na bingo a mialem to nieszczesne Mini > L Witam A gdzie szukać ustawień do bingo pod astre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > Witam szacowne grono! > Posiadam Astrę Combi jak w opisie i mam zamiar wymienić sterownik > gazu z mini lecho na coś "normalnego". > Zastanawiałem się nad bingo m i bardzo proszę o opinię na ten temat > (głównie chodzi o przyzwoitą cenę oraz możliwość samomontażu). > Pozdrawiam Jeśli nie chcesz wydać dużo kasiory i nie zmieniać przełącznika to STAG XL. 150 zł z krokowcem, a podłączasz istniejące kabelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 a dobry ten stag XL??? Jestem laikiem w tych sprawch a chciałbym zamienić tą śrube na cos elektrycznego ( silniczek krokowy) więc co możecie polecic wraz z cenami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > a dobry ten stag XL??? > Jestem laikiem w tych sprawch a chciałbym zamienić tą śrube na cos > elektrycznego ( silniczek krokowy) więc co możecie polecic wraz > z cenami?? Mało ma opcji, nie ma np obrotów, ale jest wystarczający, tani i prosty w montaży jako upgrade 1 gen lub staga albo jakiegoś innego g... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maanelo Napisano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > Jeśli nie chcesz wydać dużo kasiory i nie zmieniać przełącznika to > STAG XL. > 150 zł z krokowcem, a podłączasz istniejące kabelki. Witam A czy można podłączyć krokowca z mini lecho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > Witam > A czy można podłączyć krokowca z mini lecho Pewnie można - wszystkie krokowce są jednej firmy. Ale po co, chyba tylko, żeby shandlować nowego z zestawu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miazio Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 A jakie ma opcje? Cut off ma? regulasje predkosci krokowego dla biegu jalowego i pod obciazeniem? ustawianie progu sondy lambda? wybor rodzaj TPS? Poza tym jest sens uszczedzic w porownaniu z bingo m? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > A jakie ma opcje? > Cut off ma? regulasje predkosci krokowego dla biegu jalowego i pod > obciazeniem? ustawianie progu sondy lambda? wybor rodzaj TPS? Ma wszystke opcje do których nie potrzeba obrotów, czyli opcje konfiguracyjne, wwzbogacanie, zubażanie, pozycje wyjściowe, prędkość krokowca. > Poza tym jest sens uszczedzic w porownaniu z bingo m? Nie wiem jak się bingo podłącza, ale dla kolegi, któremu montowałem najważniejsza była cena i to, że nie trzeba przełącznika zmienić, bo ciągnięcie nowych kabli do kabiny to masakra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maanelo Napisano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 Witam A gdzie można kupić STAG XL oraz gdzie szukać jakiegoś softu i kabelka do kompa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > Witam > A gdzie można kupić STAG XL oraz gdzie szukać jakiegoś softu i > kabelka do kompa. > Pozdrawiam http://www.ac.com.pl/autogaz/stagXL/ - opis Na tej stronie też są schematy podłączania, programy, które można sobie "na sucho" odpalić i adresy dystrybutrów lokalnych. Jak spojrzysz na schemat podpięcia, to zobaczysz na czym jego prostota polega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > http://www.ac.com.pl/autogaz/stagXL/ - opis > Na tej stronie też są schematy podłączania, programy, które można > sobie "na sucho" odpalić i adresy dystrybutrów lokalnych. > Jak spojrzysz na schemat podpięcia, to zobaczysz na czym jego > prostota polega. a ja mam inne pytanko: czy jest sens i mozliwosc montazu staga xl w aucie z instalajacja I gen? w koncu lambdy tam nie ma (chyba, lada sama 1.3) kolega ma taki sprzet i w sumie za nieduza kase moglby sobie sam regulowac i tak dalej tylko czy sie da ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > a ja mam inne pytanko: > czy jest sens i mozliwosc montazu staga xl w aucie z instalajacja I > gen? w koncu lambdy tam nie ma (chyba, lada sama 1.3) kolega ma > taki sprzet i w sumie za nieduza kase moglby sobie sam regulowac > i tak dalej tylko czy sie da ? jak lambdy nie ma to II generacji nie uruchomisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > jak lambdy nie ma to II generacji nie uruchomisz Od bidy może używać do regulacji w czasie jazdy - po prostu ustawia się tylko PWA i zakres 0 kroków i w czasie jeady patrzy się jak ciągnie. Można sobie jeszcze wkręcić lambdę i wtedy gaz będzie działał w pętli, a benzyna nie. Ale czy to zadziała jak powinno to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > Od bidy może używać do regulacji w czasie jazdy - po prostu ustawia > się tylko PWA i zakres 0 kroków a jaki to ma sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > a jaki to ma sens? Taki, że masz zdalnie kręconą śrubę - ale to trochę droga zabawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > Taki, że masz zdalnie kręconą śrubę - ale to trochę droga zabawa a roboty z kablarnią co niemiara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > a roboty z kablarnią co niemiara Bez przesady - wtedy wystarczy zasilanie i kabel od kompa do kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maanelo Napisano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > http://www.ac.com.pl/autogaz/stagXL/ - opis > Na tej stronie też są schematy podłączania, programy, które można > sobie "na sucho" odpalić i adresy dystrybutrów lokalnych. > Jak spojrzysz na schemat podpięcia, to zobaczysz na czym jego > prostota polega. Witam Dzięki bardzo za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > Bez przesady - wtedy wystarczy zasilanie i kabel od kompa do kabiny a kabelki do silnika krokowego? a do czujnika temperatury, a stary przełącznik przydałoby się wyjąć aby działał ten z kompa. Generalnie pomysł na założenie silnika do roweru który nie ma baku na paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > a kabelki do silnika krokowego? a do czujnika temperatury, a stary > przełącznik przydałoby się wyjąć aby działał ten z kompa. > Generalnie pomysł na założenie silnika do roweru który nie ma baku na > paliwo. Kable od krokowca są w zestawie jako całość, więc ich nie liczę, a oprócz zasilania i sygnału przełączenia na gaz do starowania zdalnego krokowcem nie potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 ok skoro stag xl nie ma obrotów to jest ok czyli jakich funkcji mu brakuje? a co taniego z obrotami i jaki przełącznik trzeba wymienić bo może mój podejdzie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 > ok skoro stag xl nie ma obrotów to jest ok czyli jakich funkcji mu > brakuje? a co taniego z obrotami i jaki przełącznik trzeba > wymienić bo może mój podejdzie?? do xl nie trzeba zmieniać przełącznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 3 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2006 do xl nie trzeba a do innych??? mnie sie załącza w automacie troj pozycyjny czy konieczna jest wymiana?? Co daja te obroty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > do xl nie trzeba a do innych??? mnie sie załącza w automacie troj > pozycyjny czy konieczna jest wymiana?? inne mają swój własny >Co daja te obroty?? niektóre komputerki wykorzystują obroty do bardziej zaawansowanych ustawień inne tylko do załączania i wyłączania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > ok skoro stag xl nie ma obrotów to jest ok czyli jakich funkcji mu > brakuje? a co taniego z obrotami i jaki przełącznik trzeba > wymienić bo może mój podejdzie?? Jeszcze nie ma temperatury odczytu. Zwróć uwagę, że sygnał włączenia sterownika możesz, a właściwie musisz wziąć z zasilania elektrozaworu, a tym steruje twój przełącznik. Przełącznik też ma doprowadzony sygnał obrotów i on przełącza gaz w zależności od obrotów - dlatego STAG XL nie potrzebuje sygnału obrotów ani wymiany przełącznika - i stąd też kożystna cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 >wiec ok czyli wg mnie stag XL steruje dawka gazu silniczkiem krokowym biorąc pod uwage nastepujące parametry: - napięcie sondy lambda a co za tym idzie skład mieszanki która oscyluje w okolicach 1 i można ja ustawiać - z czujnika TPS przy naciskaniu pedalu gazu zwiększa dopływ gazu tj pompka przyśpieszacza w typowym gażniku a teraz pytania: - czy mogę go sobie ustawiac ijakie funkcje - co sie dzieje przy obciażeniu silnika? - czy potrzebne jest rozgrznie silnika zeby gaz sie załączył bo do tej pory robi to moja centralka tak mi sie przynajmniej wydaje Jakie sa te inne funkcje i na co one potrzebne są dzieki za wyrozumiałosć i odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawus Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > Witam szacowne grono! > Posiadam Astrę Combi jak w opisie i mam zamiar wymienić sterownik > gazu z mini lecho na coś "normalnego". > Zastanawiałem się nad bingo m i bardzo proszę o opinię na ten temat > (głównie chodzi o przyzwoitą cenę oraz możliwość samomontażu). > Pozdrawiam ja mam pytanie do kolegi czy też ma takie problemy z mini lecho jak ja ,skoro chce wymienić.mam to szczęście w nieszczęsciu,że zakładałem to 3 miesiące temu i mogę to zwrócić i zażądać czegoś innego. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > ja mam pytanie do kolegi czy też ma takie problemy z mini lecho jak > ja ,skoro chce wymienić.mam to szczęście w nieszczęsciu,że > zakładałem to 3 miesiące temu i mogę to zwrócić i zażądać czegoś > innego. > pozdrawiam zaprawdę powiadam zrób to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > - napięcie sondy lambda a co za tym idzie skład mieszanki która > oscyluje w okolicach 1 i można ja ustawiać > - z czujnika TPS przy naciskaniu pedalu gazu zwiększa dopływ gazu tj > pompka przyśpieszacza w typowym gażniku > a teraz pytania: > - czy mogę go sobie ustawiac ijakie funkcje Właściwie to nie ma jakichś bajerów oprócz szczątkowego cut-off. > - co sie dzieje przy obciażeniu silnika? Co ma się dziać - krokowiec stara się utrzymać optymalną mieszankę - jak ustawisz parownik tak się będzie zachowywać - ale możesz to ZOBACZYĆ w czasie jazdy i to jest najważniejsze . > - czy potrzebne jest rozgrznie silnika zeby gaz sie załączył bo do > tej pory robi to moja centralka tak mi sie przynajmniej wydaje I cały czas robi to przełącznik w kabinie , który zostaje. > Jakie sa te inne funkcje i na co one potrzebne są dzieki za > wyrozumiałosć i odpowiedzi Właściwie inną funkcją jest możliwość regulacji i możliwość robienia tego w czasie jazdy i jest to najważniejsza funkcja. Można powiedzieć, że właściwie przy dobrze zrobionej reszcie instalki STAG XL jest wystarczający. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > Właściwie to nie ma jakichś bajerów oprócz szczątkowego cut-off. bez obrotów? jak to działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 o właśnie to mi umknęło jest to możliwe???? cut off i jeżeli tak to jak działa skoro nie ma obrotów chyba że z TPS zestyk biegu jałowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > bez obrotów? jak to działa? Zmiana TPSa. Przy dodawaniu proporcjonalnie otwiera, a przy ujmowaniu gazu proporcjonalnie zamyka. Podaje się o ile kroków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > Zmiana TPSa. Przy dodawaniu proporcjonalnie otwiera, a przy ujmowaniu > gazu proporcjonalnie zamyka. Podaje się o ile kroków. no a jak wrzucimy na luz i puścimy gaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > no a jak wrzucimy na luz i puścimy gaz? To zuboży parę kroków i zaraz wróci do regulacji. To są naprawdę chwilowe zmiany krokowca i mają znaczenie raczej dla dobrego samopoczucia Ja tam włączyłem koledze tylko lekkie wzbogacanie przy wciśnięciu gazu a i tak poldos po raz pierwszy w życiu tej instalki spalił coś w okolicy 10 l/100 w trasie, a wcześniej nie palił mniej niż 12,5 l/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > To zuboży parę kroków i zaraz wróci do regulacji. byleby silnik nie zgasł >To są naprawdę > chwilowe zmiany krokowca i mają znaczenie raczej dla dobrego > samopoczucia czyli pic fotomontaż > Ja tam włączyłem koledze tylko lekkie wzbogacanie przy wciśnięciu > gazu a i tak poldos po raz pierwszy w życiu tej instalki spalił > coś w okolicy 10 l/100 w trasie, a wcześniej nie palił mniej niż > 12,5 l/100. no bo to co najważniejsze ma czyli zapewne możliwośc ustalania wzbogacenia, zakresów max i min aktuatora , PWA, regulacji prędkości aktuatora i co najważniejsze dostęp do tych parametrów z PC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > no bo to co najważniejsze ma czyli zapewne możliwośc ustalania > wzbogacenia, zakresów max i min aktuatora , PWA, regulacji > prędkości aktuatora i co najważniejsze dostęp do tych parametrów > z PC. I to wszystko w czasie jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 ok wiec co takiego ma np BINGO S w czym przejawia sie ta różnica moze kto podac ew koszta Bingo lub innych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 > ok wiec co takiego ma np BINGO S w czym przejawia sie ta różnica moze > kto podac ew koszta Bingo lub innych?? Nie wiem co ma bingo, więc napiszę Ci co ma STAG 50 lub 100. Najpierw cena - STAG 50 - 210 zł komplet montażowy, czyli kabelki krokowiec, przełącznik bena/gaz i centralka. Dodatkowe funkcje to możliwość pomiaru temperatury parownika, ale trzeba czujnik dokupić, no i ma obroty monitorowane, co daje prawdziwego CUT-OFF i możliwość zrobienia dwupunktowej "mapy" ustawienia krokowca od obrotów, czyli można dać inną wartość krokowca dla niskich i wysokich obrotów. Jest to dobre gdy są problemy ze stygnącą lambdą, z liniowością miksera itd. Z minusów przy upgrade z 1 generacji lub STAGA XL jest to, że przełącznik jest dedykowany do centralki i trzeba wywalić stary, przeciągnąć kable i dać ten dedykowany. Poza tym trzeba sporo kabli poprowadzić i polutować, które przy upgrade do staga XL zostają bez zmian. A teraz instalka Leonardo PRO, któą ja mam - zestaw montażowy około 400 zł. Możliwości to fajne starowanie w normalnych intuicyjnych jednostkach fizycznych, czyli regulacja czasu pomiędzy krokami regulacji w ms - wielka zaleta w stosunku do STAGa, gdzie są jakieś liczby od czapy jako prędkość krokowca. Poza tym możliwość regulacji szybkości krokowca w każdą stronę, czyli można ustalić szybkie zubażanie a wolne wzbogacanie. CUT-OFF, wskazanie ilości gazu na wskaźniku benzyny na desce, temp przełączania. Fajne jest dodatkowe wzbogacanie przy depnięciu - ustawiamy obroty powyżej których ma to działać, próg TPSa i wartość krokowca, gdzie ma wskoczyć Przy tym trybie sterownik nie patrzy nażadne ograniczenia krokowca - po prostu aje bogatą mieszankę i bryka rwie do przodu. Fajne jest to, że oszczędnie jeździsz normalnie, a jak dasz dechę to po prostu ogień. Ale kabli jest od zaj.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maanelo Napisano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 Witam Chciałem zapytać jak stag xl pobiera informację o obrotach silnika auta,gdyż na schemacie nie widzę takigo połączenia a w programie jest obrotomierz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 5 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > Witam > Chciałem zapytać jak stag xl pobiera informację o obrotach silnika > auta,gdyż na schemacie nie widzę takigo połączenia a w programie > jest obrotomierz. > Pozdrawiam QR..., czytaj wcześniejsze posty. Nie ma obrotów, a program jest też do innych instalek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maanelo Napisano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > QR..., czytaj wcześniejsze posty. > Nie ma obrotów, a program jest też do innych instalek. Dzięki QR... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 5 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > Dzięki QR... Spoko QR... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 5 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > Nie wiem co ma bingo, więc napiszę Ci co ma STAG 50 lub 100. > Najpierw cena - STAG 50 - 210 zł komplet montażowy, czyli kabelki > krokowiec, przełącznik bena/gaz i centralka. > Dodatkowe funkcje to możliwość pomiaru temperatury parownika, ale > trzeba czujnik dokupić, no i ma obroty monitorowane, co daje > prawdziwego CUT-OFF i możliwość zrobienia dwupunktowej "mapy" > ustawienia krokowca od obrotów, czyli można dać inną wartość > krokowca dla niskich i wysokich obrotów. Jest to dobre gdy są > problemy ze stygnącą lambdą, z liniowością miksera itd. > Z minusów przy upgrade z 1 generacji lub STAGA XL jest to, że > przełącznik jest dedykowany do centralki i trzeba wywalić stary, > przeciągnąć kable i dać ten dedykowany. > Poza tym trzeba sporo kabli poprowadzić i polutować, które przy > upgrade do staga XL zostają bez zmian. > A teraz instalka Leonardo PRO, któą ja mam - zestaw montażowy około > 400 zł. > Możliwości to fajne starowanie w normalnych intuicyjnych jednostkach > fizycznych, czyli regulacja czasu pomiędzy krokami regulacji w > ms - wielka zaleta w stosunku do STAGa, gdzie są jakieś liczby > od czapy jako prędkość krokowca. > Poza tym możliwość regulacji szybkości krokowca w każdą stronę, czyli > można ustalić szybkie zubażanie a wolne wzbogacanie. > CUT-OFF, wskazanie ilości gazu na wskaźniku benzyny na desce, temp > przełączania. > Fajne jest dodatkowe wzbogacanie przy depnięciu - ustawiamy obroty > powyżej których ma to działać, próg TPSa i wartość krokowca, > gdzie ma wskoczyć > Przy tym trybie sterownik nie patrzy nażadne ograniczenia krokowca - > po prostu aje bogatą mieszankę i bryka rwie do przodu. > Fajne jest to, że oszczędnie jeździsz normalnie, a jak dasz dechę to > po prostu ogień. > Ale kabli jest od zaj.... Bingo ma to samo tylko prędkosci są w jednostkach z czapy oraz wzbogacenie tylko uwzględnia TPSa. Ojć brakuje mi tu uzależnienia od obrotów bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.