el_guapo Napisano 31 Maja 2023 Udostępnij Napisano 31 Maja 2023 (edytowane) Miałem A - było OK Zastanawiam się nad B, jedyny słuszny motor czyli 2.0 CDTI*, najchętniej z manualem - rodzaj nadwozia jest kwestią drugorzędną choć a) rozum podpowiada KOMBI, b) serce mówi HB. Gabaryty mnie nie przerażają. Ktoś, coś może napisać, ew. zrobić prezentację auta w Warszawie lub okolicach - oczywiście za odpowiednią gratyfikacją wyrażoną w alkoholu. Priorytet: cichy na autostradzie przy dozwolonych prędkościach, co najmniej tak samo oszczędny jak Insignia A 2.0 CDTI w takich samych warunkach, tj. 140 na tempomacie i zapakowany po dach. * w ostateczności 1.6CDTI w wersji 136KM. Ojciec ma takiego w Astrze K (110KM) i jest mega-super-hiper oszczędny i cichy, z dość fajnie rozwijanym momentem obrotowym. Edytowane 31 Maja 2023 przez el_guapo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2023 18 godzin temu, el_guapo napisał(a): Miałem A - było OK Zastanawiam się nad B, jedyny słuszny motor czyli 2.0 CDTI*, najchętniej z manualem - rodzaj nadwozia jest kwestią drugorzędną choć a) rozum podpowiada KOMBI, b) serce mówi HB. Gabaryty mnie nie przerażają. Ktoś, coś może napisać, ew. zrobić prezentację auta w Warszawie lub okolicach - oczywiście za odpowiednią gratyfikacją wyrażoną w alkoholu. Priorytet: cichy na autostradzie przy dozwolonych prędkościach, co najmniej tak samo oszczędny jak Insignia A 2.0 CDTI w takich samych warunkach, tj. 140 na tempomacie i zapakowany po dach. * w ostateczności 1.6CDTI w wersji 136KM. Ojciec ma takiego w Astrze K (110KM) i jest mega-super-hiper oszczędny i cichy, z dość fajnie rozwijanym momentem obrotowym. @bergerac chyba taka mial przez kilka lat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 23 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2023 @bielaPL - kupiłeś tę Insignię B, czy nie? Jak wrażenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamB Napisano 17 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2023 (edytowane) Mam Insignia B 2.0 CDTI z 2022 w kombi. Nie bierz manuala, raz że jest (podobno) gówniany a dwa że jazda automatem to zdecydowanie większa przyjemność. Gabaryty - również się ich obawiałem ale jest ok (z tym że nie mieszkam w mieście). Kamera cofania (całkiem dobra jakość) + czujniki parkowania z przodu i z tyłu zdecydowanie pomagają. Auto bardzo obszerne w środku. Jakość wykończenia porównując do passata z 2020r raczej podobna. Spalanie podczas spokojnej jazdy drogami wojewódzkimi i krajowymi 4,5 l/100km. Średnie spalanie nie przekracza mi 6,0 l. Trasa autostradą A1 Gdańsk - Katowice jadąc 140-160 km/h wyszło spalanie coś około 5,5 litra. Przy 180km/h masz około 3000 obr/min (automat 8 biegów). Wyciszenie - no tak średnio bym powiedział jak na ten segment a mam pakiet z podwójnymi szybami klejonymi. Dynamika zadawalająca. Co wg mnie warto mieć z wyposażenia (kolejność nie jest przypadkowa): - automat - reflektory matrix led (czy jak to się w oplu nazywa) - robią dzień z nocy - aktywny tempomat - fajne i na trasę i do miasta - wyświetlacz HUD - licznik hybrydowy (tzn wskazówki + wyświetlacz) Porównując moje auto do Passata 1.5 TSI - lepszy Opel Porównując moje auto do Arteona 2.0 TSI - lepszy Arteon I nie chodzi mi tu o dynamikę pojazdu ale o ogólne odczucia z jazdy i przebywania we wnętrzu pojazdu. Edytowane 17 Listopada 2023 przez adamB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.