Skocz do zawartości

Insignia B


el_guapo

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem A - było OK

Zastanawiam się nad B, jedyny słuszny motor czyli 2.0 CDTI*, najchętniej z manualem - rodzaj nadwozia jest kwestią drugorzędną choć a) rozum podpowiada KOMBI, b) serce mówi HB. 

 

Gabaryty mnie nie przerażają. 

 

Ktoś, coś może napisać, ew. zrobić prezentację auta w Warszawie lub okolicach - oczywiście za odpowiednią gratyfikacją wyrażoną w alkoholu. ;)

Priorytet: cichy na autostradzie przy dozwolonych prędkościach, co najmniej tak samo oszczędny jak Insignia A 2.0 CDTI w takich samych warunkach, tj. 140 na tempomacie i zapakowany po dach.  

 

* w ostateczności 1.6CDTI w wersji 136KM. Ojciec ma takiego w Astrze K (110KM) i jest mega-super-hiper oszczędny i cichy, z dość fajnie rozwijanym momentem obrotowym. 

Edytowane przez el_guapo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, el_guapo napisał(a):

Miałem A - było OK

Zastanawiam się nad B, jedyny słuszny motor czyli 2.0 CDTI*, najchętniej z manualem - rodzaj nadwozia jest kwestią drugorzędną choć a) rozum podpowiada KOMBI, b) serce mówi HB. 

 

Gabaryty mnie nie przerażają. 

 

Ktoś, coś może napisać, ew. zrobić prezentację auta w Warszawie lub okolicach - oczywiście za odpowiednią gratyfikacją wyrażoną w alkoholu. ;)

Priorytet: cichy na autostradzie przy dozwolonych prędkościach, co najmniej tak samo oszczędny jak Insignia A 2.0 CDTI w takich samych warunkach, tj. 140 na tempomacie i zapakowany po dach.  

 

* w ostateczności 1.6CDTI w wersji 136KM. Ojciec ma takiego w Astrze K (110KM) i jest mega-super-hiper oszczędny i cichy, z dość fajnie rozwijanym momentem obrotowym. 

 

@bergerac chyba taka mial przez kilka lat.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące później...

Mam Insignia B 2.0 CDTI z 2022 w kombi.

Nie bierz manuala, raz że jest (podobno) gówniany a dwa że jazda automatem to zdecydowanie większa przyjemność.

Gabaryty - również się ich obawiałem ale jest ok (z tym że nie mieszkam w mieście). Kamera cofania (całkiem dobra jakość) + czujniki parkowania z przodu i z tyłu zdecydowanie pomagają.

 

Auto bardzo obszerne w środku. Jakość wykończenia porównując do passata z 2020r raczej podobna. 

 

Spalanie podczas spokojnej jazdy drogami wojewódzkimi i krajowymi 4,5 l/100km.

Średnie spalanie nie przekracza mi 6,0 l.

Trasa autostradą A1 Gdańsk - Katowice jadąc 140-160 km/h wyszło spalanie coś około 5,5 litra.

Przy 180km/h masz około 3000 obr/min (automat 8 biegów).

 

Wyciszenie - no tak średnio bym powiedział jak na ten segment a mam pakiet z podwójnymi szybami klejonymi. 

 

Dynamika zadawalająca.

 

Co wg mnie warto mieć z wyposażenia (kolejność nie jest przypadkowa):

- automat

- reflektory matrix led (czy jak to się w oplu nazywa) - robią dzień z nocy

- aktywny tempomat - fajne i na trasę i do miasta

- wyświetlacz HUD 

- licznik hybrydowy (tzn wskazówki + wyświetlacz)

 

Porównując moje auto do Passata 1.5 TSI - lepszy Opel

Porównując moje auto do Arteona 2.0 TSI - lepszy Arteon

I nie chodzi mi tu o dynamikę pojazdu ale o ogólne odczucia z jazdy i przebywania we wnętrzu pojazdu.

 

Edytowane przez adamB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.