Bartolomeo Napisano 28 Października 2023 Udostępnij Napisano 28 Października 2023 Dokładał ktos z Was tempomat do cytryny? Co sprawdzić czy jest wogóle taka opcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 28 Października 2023 Udostępnij Napisano 28 Października 2023 Jak znam życie, to tak jak w moim (i większości) 307 - dołożyć manetkę, aktywować Diagboxem. Najprościej zrobić właśnie to, ale jeszcze bez wycinania dziury pod manetkę - gdyby coś nie działało, to nie zostanie ślad. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 29 Października 2023 Udostępnij Napisano 29 Października 2023 19 godzin temu, Bartolomeo napisał(a): Dokładał ktos z Was tempomat do cytryny? Co sprawdzić czy jest wogóle taka opcja? Robiłem koledze w 207. Trzeba było w diagbox sprawdzić czy jest opcja do aktywowania i założyć graty z wersji wyposażonej w tempomat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 29 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2023 9 minut temu, Igorek napisał(a): Robiłem koledze w 207. Trzeba było w diagbox sprawdzić czy jest opcja do aktywowania i założyć graty z wersji wyposażonej w tempomat Czyli pierwsze szukać kogoś z kompem . Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 29 Października 2023 Udostępnij Napisano 29 Października 2023 38 minut temu, Bartolomeo napisał(a): Czyli pierwsze szukać kogoś z kompem . Dzięki. I pamiętać, że aktywuje się nie w jednym miejscu tylko w kilku. Żeby po przestawieniu jednej opcji nie być zawiedzionym, że nie działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Października 2023 Udostępnij Napisano 29 Października 2023 To w Fiacie było łatwiej, wystarczyło pociągnąć kabel od kompa, podłączyć manetkę i już działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 29 Października 2023 Udostępnij Napisano 29 Października 2023 10 minut temu, Rado_ napisał(a): To w Fiacie było łatwiej, wystarczyło pociągnąć kabel od kompa, podłączyć manetkę i już działało. Ja wiem czy łatwiej, tym bardziej gdy ECU jest w komorze silnika? W większości tempomatów, które aktywowałem u ludzi w PSAch (przewaga 307, ale bywały i inne modele jak C4, C5, 308), nie trzeba było nic ciągnąć. Tylko wpięcie manetki w przełącznik zespolony (i podcięcie nożykiem dolnej osłony kolumny) + aktywacja. Był jeden gość z 307, który miał nie taki stycznik na pedale hamulca (albo sprzęgła, już nie pamiętam) i się uparł, że będzie go zmieniał. Zrobił to, ale i tak tempomat u niego nie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Października 2023 Udostępnij Napisano 29 Października 2023 No jak nie masz softu, to łatwiej. Mechanicznie jak nie masz wiązki to więcej roboty, ale bo ja wiem z godzina roboty była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 30 Października 2023 Udostępnij Napisano 30 Października 2023 W dniu 28.10.2023 o 22:10, kenickie napisał(a): Jak znam życie, to tak jak w moim (i większości) 307 - dołożyć manetkę, aktywować Diagboxem. I pamiętać, że ten sposób nie zawsze działa. Czasami trzeba starszej lub nowszej wersji diagboxa lub lexii oraz, że może się ostatecznie okazać, że brakuje Ci w wiązce od zespołu pedałów jednej żyły lub więcej i poza dołożeniem manetki trzeba również wymienić zespół pedałów lub wymienić wiązkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.