Skocz do zawartości

Dołożenie tempomatu w brrlingo


Bartolomeo

Rekomendowane odpowiedzi

Jak znam życie, to tak jak w moim (i większości) 307 - dołożyć manetkę, aktywować Diagboxem.

Najprościej zrobić właśnie to, ale jeszcze bez wycinania dziury pod manetkę - gdyby coś nie działało, to nie zostanie ślad.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Bartolomeo napisał(a):

Dokładał ktos z Was tempomat do cytryny? Co sprawdzić czy jest wogóle taka opcja?

Robiłem koledze w 207. Trzeba było w diagbox sprawdzić czy jest opcja do aktywowania i założyć graty z wersji wyposażonej w tempomat

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Igorek napisał(a):

Robiłem koledze w 207. Trzeba było w diagbox sprawdzić czy jest opcja do aktywowania i założyć graty z wersji wyposażonej w tempomat

Czyli pierwsze szukać kogoś z kompem :oki:. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Bartolomeo napisał(a):

Czyli pierwsze szukać kogoś z kompem :oki:. Dzięki.

 

I pamiętać, że aktywuje się nie w jednym miejscu tylko w kilku. Żeby po przestawieniu jednej opcji nie być zawiedzionym, że nie działa.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Rado_ napisał(a):

To w Fiacie było łatwiej, wystarczyło pociągnąć kabel od kompa, podłączyć manetkę i już działało.

 

Ja wiem czy łatwiej, tym bardziej gdy ECU jest w komorze silnika? W większości tempomatów, które aktywowałem u ludzi w PSAch (przewaga 307, ale bywały i inne modele jak C4, C5, 308), nie trzeba było nic ciągnąć. Tylko wpięcie manetki w przełącznik zespolony (i podcięcie nożykiem dolnej osłony kolumny) + aktywacja. Był jeden gość z 307, który miał nie taki stycznik na pedale hamulca (albo sprzęgła, już nie pamiętam) i się uparł, że będzie go zmieniał. Zrobił to, ale i tak tempomat u niego nie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.10.2023 o 22:10, kenickie napisał(a):

Jak znam życie, to tak jak w moim (i większości) 307 - dołożyć manetkę, aktywować Diagboxem.

I pamiętać, że ten sposób nie zawsze działa. :) Czasami trzeba starszej lub nowszej wersji diagboxa lub lexii oraz, że może się ostatecznie okazać, że brakuje Ci w wiązce od zespołu pedałów jednej żyły lub więcej i poza dołożeniem manetki trzeba również wymienić zespół pedałów lub wymienić wiązkę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.