Bartolomeo Napisano 4 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2023 Szukam i szukam samochodu do zabawy i znaleźć nie mogę. Znaczy znalazłbym gdybym miał więcej . Ale do brzegu, szukalem masterki a cytryna Jumper L1H1 mi się spodobała i ceną zachęca... tylko nie wiem czy to są w miarę bezproblemowe samochody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 8 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2023 W dniu 4.11.2023 o 08:42, Bartolomeo napisał(a): Szukam i szukam samochodu do zabawy i znaleźć nie mogę. Znaczy znalazłbym gdybym miał więcej . Ale do brzegu, szukalem masterki a cytryna Jumper L1H1 mi się spodobała i ceną zachęca... tylko nie wiem czy to są w miarę bezproblemowe samochody. Jeśli dobrze pamiętam to @ulik87 miał taki sprzęt i coś tam sporo walczył po zakupie z dojściem do ładu w sprawach silnikowych. Proponuję użyć szukajki na początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 8 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2023 2 godziny temu, Igorek napisał(a): @ulik87 ...Proponuję użyć szukajki na początek Dzięki za radę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 21 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2023 (edytowane) W dniu 8.11.2023 o 08:11, Igorek napisał(a): Jeśli dobrze pamiętam to @ulik87 miał taki sprzęt i coś tam sporo walczył po zakupie z dojściem do ładu w sprawach silnikowych. Proponuję użyć szukajki na początek kurde, jaka pamiec @Bartolomeo mam taka teorie, ze te najmniej wysilone najdluzej jezdza. moj 100 konny ma jakies 300k i wciaz jezdzi. z tego co pamietam rocznik 2011 i 2012 to CHYBA pierwsze roczniki euro5 i w tych silnikach wprowadzono pompe oleju o zmiennej wydajnosci, ktora lubi sobie ni z tego ni z owego pasc, wiec jesli nie jest udokumentowana wymiana to warto po prostu wymienic na zwykla. rozrzad na lancuchu i poki nie slychac napinacza to mozna jezdzic mysle spokojnie do 250k. ja wymienilem u siebie rozrzad powyzej tego przebiegu i zasadniczo to tylko juz slizg napinacza byl dosc zuzyty, reszta okej. euro5 to juz DPF, wersja 110 ma tez dwumase (tylko 100KM ma zwykly zamach), nie to ze to jakis problem ale warto zwrocic uwage. chociaz u mnie tarcza sprzegla byla tak wytluczona, ze dawala efekty dzwiekowe niemal jak dwumas. woda lubi sie lac z podszybia i gnic przewody za lewa lampa gdzie jest ECU, skrzynka przekaznikow, sterownik pompy ABS. takie typowe usterki to cos moze nie dzialac (u mnie na przyklad sterowanie zalaczaniem wentylatorow chlodnicy, musialem znalezc we wiazce skorodowane przewody sterujace przekaznikami wentylatorow idace z ECU). w skrajnych przypadkach potrafi dostac sie woda do ecu. czasem potrafia skorodowac przewody od CAN wtedy moga byc problemy z modulami i komunikacja ale to kwestia naprawienia przewodow. silniczki reflektorow tez potrafi zalac bo woda dostaje sie do srodka lamp. plecionka masowa miedzy buda a skrzynia potrafi skorodowac albo stracic kontakt na srubach wtedy potrafia byc problemy z rozruchem na przyklad czy ogolnie jakies elektryczne chochliki. Jesli skrzynia jest 6 biegowa to trzeba bardzo zwrocicc uwage czy dobrze wchodzi szczegolnie 6 bieg bo konstrukcyjnie jest to tak rozwiazane, ze tam chyba po tylku dostaje synchronizator. skrzynie sa dosc drogie wiec warto zadbac o olej. chyba mozna sprawdzic podczas jazdy puszczajac i dodajac gaz czy rusza sie drazek biegow lekko przod-tyl - nie powinien. silnik to 2.2TDCi transita. jesli puszcza podkladki pod wtryskami to tego nie widac bo wtryski ida normalnie w oleju pod pokrywe zaworowa. z jednej strony to dobrze bo sie nie zapiekaja o ile szczelne sa podkladki miedziane. a jesli nie sa, to jak pisalem nie widac tego od razu bo spaliny ida pod pokrywe zaworow. warto sprawdzic korekty wtryskow, nie powinny byc za duze, wiadomo i byc w miare rowne. dosc czesto zdarzaja sie pekniete tloki od lejacych wtryskow. znalazlem kiedys kanal na yt kolesia z australii, ktory zasadniczo zaleca wymiane tych wtryskiwaczy denso (akurat to bylo w kontekscie jakichs fordow rangerow czy czegos w tym stylu) co 200k na fabrycznie nowe. regenerowane to na pewno jest mocny polsrodek. mnie jeden regenerowany padl jakos po polrocznym postoju w czasie pandemii, po prostu przestal sie otwierac. jakos od roku mam wrazenie ze jeden wtrysk wyraznie stuka, wiec rzeczywiscie to taki ryzyk fizyk. z DPF jest o tyle ciezej o jakakolwiek diagnostyke, ze raczej nie widac od razu jak cos sie dzieje bo DPF wylapuje jakies dymy. reczny czesto jest slaby, wielu ludzi ma problem zeby to przeszlo przglad. mnie sie udalo jakos po wymianie tarcz, linek i przesmarowaniu mechanizmu pod autem usprawnic go tak, ze dziala bardzo dobrze. woda potrafi sie lac z podszybia na mechanizm wybieraka przy skrzyni i biegi ciezko chodza. mozna doraznie napsikac WD40 ale rozebranie go i przesmarowanie eliminuje problem. swiece zarowe lubia sie ukrecic przy wymianie, ale to raczej standard w dieslach. dosc popularna usterka jest bujanie na jalowych, najczesciej wychodzi, ze cisnienie na listwie za bardzo skacze wobec zadanego. wystarczy wymienic zaworek SCV od regulacji cisnienia paliwa na listwie i problem znika. ja u siebie oczywiscie wymienilem od 2018 roku wszystko przy silniku. wtryski na regenerowane, sprzeglo, EGR, turbo, swiece zarowe, termostat, rozrzad, alternator, rozrusznik, pompa wody, miska olejowa, uszczelniacze zaworowe, zawor SCV, MAP sensor. wiekszosc rzeczy ktora wymienilem byla dlatego, ze dymil mi jak go przegazowalem na 2.5k rpm zanim sie rozgrzal oraz w nocy widzialem przy przyspieszaniu chmure w swiatlach aut jadacych za mna. chcialem to wyeliminowac i nigdy sie to nie udalo. dymienie na zimnym ustalo po wymianie uszczelniaczy zaworowych, ale obstawiam, ze to nie one same sa problemem a raczej juz zuzyte prowadnice zaworowe, ale autem jezdze wakacyjnie od ponad 5 lat i nigdy sie to nie pogorszylo. mimo, ze jak tak policzyc, to oprocz tego co wyzej zmienilem polosie, wszystkie tarcze, piora z tylu, amory z przodu, wahacze przednie, jakies plukanie chlodnicy, no nazbieralo sie tego, ale duzo rzeczy robie po prostu na zas, prewencyjnie bo mam rocznik 2007 i jezdze nim na wakacje po Europie wiec chce zeby byl w jak najlepszej kondycji. ogolnie mnie boxer pasuje i lubie nim jezdzic, ale jestem malo wymagajacy nie wiem czy jeszcze mozna cos tu dodac. ogolnie auto jak auto. ani nie jest jakos strasznie badziewne ani nie jest jakos super bezawaryjne i idealne. trzeba pamietac, ze silnik 2.2 byl zrobiony naprawde w grubych setkach tysiecy bo zarowno transit, ducato/jumper/boxer jak i land rover wiec jest sie z czego psuc [edit] antykorozyjnie sa o niebo lepiej zabezpieczone od poprzednika, ale warto zwrocic uwage na progi ale od dolu po stronie wewnetrznej, blizej tylnych kol. fabryczna warstwa antykorozyjna jest dosc gruba i nie widac jak pod nia rdzwieje blacha. oczywiscie otwory splywowe wody z wnetrza progow sie zapychaja, woda i syf z pod tylnych kol sie dostaja do srodka i czas robi swoje. u mnie 1/3 dlugosci progu wewnetrznego wygrzebalem gola dlonia jak zaczalem grzebac. Edytowane 21 Listopada 2023 przez ulik87 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 21 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2023 (edytowane) Dzięki za elaborat. Miałem kupić 2,2 z 2012- umówiłem się z gościem w czwartek na sobotę- po 9 w sobote sms-sprzedane. W środe znalazłem ogłoszenie Jumper 2,0 bluehdi, 110km, 2017r, pierwsza rejestracja 2018, 223000 nalatane, skrzynia szóstka, klima ręczna, golas, padnięty termostat. Kupiłem go w firmie handlującej olejami. Jedzie jak po sznurku, nie dymi, podkładki były wymieniane z rorządem. Temperatura zewnętrzna nie bangla. Muszę rozłożyć lusterko i sprawdzić. Termostat już jedzie, radio + kamera wsteczna w stopie i hak również w drodze. W przyszłym tygodniu jedzie na wyjęcie grodzi+ papiery do przerejestrowania z ciężarowego na osobowy/użytkowy. Edytowane 21 Listopada 2023 przez Bartolomeo 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 21 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2023 @Bartolomeo no i super, bardzo ladny. to juz prawie 10 lat polifta i wciaz uwazam go za jeden z ladniejszych dostawczakow. o ile przez pierwszych ladnych kilka lat 2.2HDi w boxerze/jumperze nie mialo nic wspolnego z silnikiem z osobowek (ku mojemu zaskoczeniu przy kupnie bo nie wiedzialem nic o tym modelu), tak ten twoj 2.0 to juz chyba typowy HDi z osobowek PSA. tam masz pasek rozrzadu z przodu i lancuszek laczacy walki z tylu i wtryski ida prosto w glowice wiec zdecydowanie warto wymieniac podkladki profilaktycznie tym bardziej, ze nie jest to jakas skomplikowana operacja. ale o tych silnikach nie wiem zupelnie nic. jesli dobrze kojarze to chyba podszybia nie poprawili za bardzo w polifcie, wiec wg mnie najlepsza metoda jest zaklejenie czarna tasma izolacyjna laczenia szyba/podszybie i wymiana tasmy co rok kojarze, ze w transicie awaria czujnika temperatury zewnetrznej powodowala problemy z regeneracja DPF bo sterownik potrzebowal tego do aktywacji procesu, ale w tych HDi jesli kojarze to chyba byl FAP? mam nadzieje, ze skrzynie juz po tylu latach w produkcji nie sprawialy problemu, choc dla pewnosci olej bym sprawdzil/zmienil. termostat wyglada na niezle pokombinowany czy ja dobrze widze, ze on jest elektrycznie sterowany? on ma tam tyle tych przylaczy, ze wyglada jakby sterowal rowniez chlodzeniem EGR. niech sluzy bezawaryjnie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 21 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2023 5 godzin temu, ulik87 napisał(a): @Bartolomeo no i super, bardzo ladny. to juz prawie 10 lat polifta i wciaz uwazam go za jeden z ladniejszych dostawczakow. o ile przez pierwszych ladnych kilka lat 2.2HDi w boxerze/jumperze nie mialo nic wspolnego z silnikiem z osobowek (ku mojemu zaskoczeniu przy kupnie bo nie wiedzialem nic o tym modelu), tak ten twoj 2.0 to juz chyba typowy HDi z osobowek PSA. tam masz pasek rozrzadu z przodu i lancuszek laczacy walki z tylu i wtryski ida prosto w glowice wiec zdecydowanie warto wymieniac podkladki profilaktycznie tym bardziej, ze nie jest to jakas skomplikowana operacja. ale o tych silnikach nie wiem zupelnie nic. jesli dobrze kojarze to chyba podszybia nie poprawili za bardzo w polifcie, wiec wg mnie najlepsza metoda jest zaklejenie czarna tasma izolacyjna laczenia szyba/podszybie i wymiana tasmy co rok kojarze, ze w transicie awaria czujnika temperatury zewnetrznej powodowala problemy z regeneracja DPF bo sterownik potrzebowal tego do aktywacji procesu, ale w tych HDi jesli kojarze to chyba byl FAP? mam nadzieje, ze skrzynie juz po tylu latach w produkcji nie sprawialy problemu, choc dla pewnosci olej bym sprawdzil/zmienil. termostat wyglada na niezle pokombinowany czy ja dobrze widze, ze on jest elektrycznie sterowany? on ma tam tyle tych przylaczy, ze wyglada jakby sterowal rowniez chlodzeniem EGR. niech sluzy bezawaryjnie Cena termostatu też niezła . Jak na razie to żona zabrała jumpera i oddała mi kartę do fluenca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 21 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2023 Godzinę temu, Bartolomeo napisał(a): Cena termostatu też niezła . Jak na razie to żona zabrała jumpera i oddała mi kartę do fluenca no, widziałem, widziałem. to mnie dupy boleli jak musiałem ostatnio zapłacić 250 za oryginalny GM termostat do opla w pudełku febi. za taki sam 5 lat temu placilem 120 i to w pudełku GM. no ale do tego HDi to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 @Bartolomeo, podrzuć Vin to popatrzę co tam w systemie siedzi na jego temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 4 godziny temu, Igorek napisał(a): @Bartolomeo, podrzuć Vin to popatrzę co tam w systemie siedzi na jego temat Z góry dziękuję VF7YA1MFA12G00430 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 3 godziny temu, Bartolomeo napisał(a): Z góry dziękuję VF7YA1MFA12G00430 reg KR9CE67 vin VF7YA1MFA12G00430 CitroënRELAY III RPO 14987 vehicle code J0TE Warranty start date :29/12/2017Selling country :PLSelling dealer :270003C Warranty end date :29/12/2019 Responsible country :PLResponsible dealer :399902C Antiperforation end date :29/12/2022 Repair date Repairing dealer Folder N° Cause codeDescriptionCharge allocation Mileage Country 18/09/2019 270003C 01CCMYZDO0100005802EF STRT-MOTOR EXCH CL 6+ 000 76275PL 06/09/2019270003C 01CCMYYCU011613327980 TIMING+PPE KIT 000 73902PL Vehicle familyRELAY III AS/RP N°14987 Warranty Start Date29/12/2017 Engine serial number10 DYZZ 4171684 OPBJ0TE BERe3*2007/46*0046*13 PRODUCT TYPECOMMERCIAL VEHICLE COMMERCIAL MARQUE/COMPONENT TYPECITROEN VEHICLE FAMILYRELAY III SILHOUETTEVAN SHORT WHEEBASE H1 TYPE 12 TRIM LEVELSTANDARD ENGINEDW10FUE FAP DIESEL TRANSMISSIONBVM6 PAINT TYPENON-METALLIC PAINT BODY COLOUREWP - BANQUISE WHITE PAINT INTERIOR TRIM TYPECLOTH ACHILLE + FILLO "RY" UPHOLSTERY COLOUR"FH" GEARBOX (CHARACTERISTICS)BVM6 MLGUC14 CONVERSION GUIDANCEWITHOUT CONVERSION DEFINITION TO FOLLOWMID-LIFE ENGINE (TYPE)EW/DW TRIM LEVELSTANDARD PAINT TYPENON-METALLIC PAINT BODY COLOUREWP - BANQUISE WHITE PAINT INTERIOR TRIM TYPECLOTH ACHILLE + FILLO "RY" UPHOLSTERY COLOUR"FH" GEARBOX (CHARACTERISTICS)BVM6 MLGUC14 STEERINGUNVARIABLE POWER STEERING SPEEDOMETER DRIVETACHO TORQUE 18X14 ENGINEDW10FUE FAP DIESEL FUELDIESEL GRADE DA/DE/DE+ EMISSIONS STANDARD (ENGINE)WITHOUT ENGINE EMISSION CONTROL ENGINE (TYPE)EW/DW CAPACITY2000 CM3 VEHICLE EMISSIONS STANDARD (TYPE APPROVAL)DEPOLLUTION EURO6 (HOMOLOGATION) CRANKCASE GAS CIRCUIT HEATINGWITH HEATER CASING GAS CIRCUIT VEHICLE TECHNICAL DEPOLLUTIONEURO 6.1 VEHICLE TECHNICAL EMISSION CONTROL PARTICLE FILTERWITH PARTICLE EMISSION FILTER STOP AND STARTWITHOUT STOP AND START TRANSMISSIONBVM6 GEARBOX (CHARACTERISTICS)BVM6 MLGUC14 FINAL DRIVE RATIOCP 14 X 75 SPEEDOMETER DRIVETACHO TORQUE 18X14 WHEEL (TYPE)STEEL WHEELS INFLATION PRESSURE LOSS INDICATORWITHOUT TYRE DEFLATION INDICATOR GEARBOX TYPEMLGU6 MANUAL GEARBOX STEERINGUNVARIABLE POWER STEERING TRACTION CONTROLANTISLIPPING SUSPENSIONNORMAL SUSPENSION SUSPENSION (ARCHITECTURE TYPE)METAL SUSPENSION DYNAMIC STABILITY CONTROL SYSTEMELECTRONIC STABILITY PROGRAM EMERGENCY BRAKING ASSISTANCEWITH EMERGENCY BRAKING ASSISTANCE TOWBARWITHOUT TOWBAR AERIALLONG ROOF AERIAL SKIPW/O FLAT HAMPER CABINCLOSED SINGLE CAB CHASSISSTANDARD CHASSIS PAYLOADLIGHT PAYLOAD 12Q SIDE MOULDINGS (TYPE)LATERAL PROTECTOR MASS TINTED EXHAUST TAILPIPELEFT-HAND SIDE INDICATORSLUMINOUS SIGNATURE ADDITIONAL SHIELD (UNDER ENGINE)W/O ENGINE UNDERSHELDING EXT. REARVIEW MIRROR COMP. FUNCTIONEXT MIRROR MANUAL-FOLD BACK OPENING OF MOVING PANELDOOR OPENING AT 180 DEGREES WINDSCREEN WIPERFRONT WIPER BLADE W/O RAIN SENSOR HEADLAMP WIPERW/O HEADLAMP WIPER SIDE LOAD DOORRH SLIDING SIDE METAL DOOR BUMPERDYED FRONT/REAR BUMPER MUDFLAPMUDGUARD FR + RR ROOFSTANDARD ROOF PNL LUGGAGE RACKWITHOUT ROOF BARS FRONT FOGLAMPNO FRONT FOG LIGHTS EXTERIOR REAR VIEW MIRROR (PASSENGER SIDE)PASSENGER MANUALLY-ADJUSTED DOOR MIRROR SPARE WHEEL MOUNTINGSTANDARD SPARE-WHEEL CARRIER WHEEL EMBELLISHER (TYPE)WHEEL TRIM WITHOUT CUSTOMER CHOICE BODY CONVERSIONWITHOUT REAR WINDOW (TYPE)WITHOUT REAR WINDOW GLASS (APPEARANCE)TINTED WINDOW (TYPE)LAM W/SCREEN + SIDE + RR TOUGHENED SIDE WINDOW (COMM. VEH. ONLY)WITHOUT SIDE WINDOW ROW 3 SIDE WINDOWWITHOUT SIDE WINDOW 3ND ROW HANDS FREE ACCESS AND STARTINGNO ACCES AND HANDSFREE STARTING INTERIOR TRIM TYPECLOTH ACHILLE + FILLO "RY" ANTI-THEFT ALARMWITHOUT THEFT PROTECTION ALARM CIGAR LIGHTERFRONT CIGAR-LIGHTER REAR SEATWITHOUT REAR SEAT POSITION SUPPLEMENTARY SEATWITHOUT SUPPLEMENTARY SEAT POSITN BLIND SPOT DETECTIONWITHOUT BLIND SPOT MONITORING CABIN SEAT2 PLACES PASSENGER BENCH CIRCUIT BREAKERWITHOUT BATTERY CUT-OFF CLIMATE (AMBIENT TEMP)COLD COUNTRIES SPEED GRADUATIONSSPEED GRADUATION IN KM/H DRIVING POSITIONLEFT-HAND DRIVE REMOTE CONTROLREMOTE CONTROL ASSEMBLY ADDITIONAL HEATINGWITHOUT ADDITIONNAL HEATING TIMERWITHOUT TACHOGRAPH RADIO CONTROLSWITHOUT REMOTE RADIO CONTROL SIDE DOOR CONTROL MECHANISMNON-MOTORIZED, ELECTRIC LOCKING SIDE DOOR FRONT PASSENGER SEAT HEIGHT CONTROLWITHOUT FRONT PASSENGER SEAT HEIGHT ADJUSTMENT DRIVER SEAT CONTROLDRIVER SEAT MANUAL CONTROL FRONT PASSENGER SEAT CONTROLPASSENGER FRT SEAT MANUAL CNTR DRIVER SEAT ADJUSTMENTDRIVER’S LUMBAR ADJUSTMENT FRONT PASSENGER SEAT ADJUSTMENTWITHOUT FRONT PASSENGER’S SEAT ADJUSTMENT FRONT SEAT ARMRESTFITTING WITH DRIVER’S FRONT ARMREST STOWAGE BINWITHOUT SETTING BOX SATELLITE NAVIGATION SYSTEMWITHOUT NAVIGATION SYSTEM TRAFFIC INFORMATION READERWITHOUT LATERAL TRAJECTORY MONITORING OPENING OF MOVING PANELDOOR OPENING AT 180 DEGREES MISC. INT. ACCESSORYDOCUMENT HOLDER TABLE HEATING ELEMENTNON HEATED SEAT FRONT LATERAL AIRBAGWITHOUT FRONT SIDE AIRBAG PASSENGER AIRBAGNO PASSENGER AIRBAG ADDITIONAL AIR CONDITIONINGWITHOUT ADDITIONAL AIR CONDITIONING EXTERIOR REAR VIEW MIRROR (HEATED)NON HEATED DOOR MIRROR REAR MOVING PANEL2 REAR HINGED METAL DOORS SIDE LOAD DOORRH SLIDING SIDE METAL DOOR COURTESY LAMPFR+RE DOORS CONT - FR+RE INTERIOR LAMP FRONT SEAT GUARDREMOVABLE CAB PROTECTION PANEL RADIO RECEIVER4 SPEAKERS WITHOUT RADIO RECEIVER REFRIGERATIONSINGLE AIR CONDITIONING CRUISE CONTROLWITHOUT SPEED CONTROL DRIVER’S SEAT HEIGHT CONTROLFR + RR DRIVER HEIGHT ADJ REAR VIEW MIRRORSSTANDARD REAR VISION DRIVER AIRBAGDRIVERS AIR BAG OBSTACLE DETECTION SYSTEMWITHOUT OBSTACLE DETECTOR INFLATION PRESSURE LOSS INDICATORWITHOUT TYRE DEFLATION INDICATOR LOCKING CONTROLNORMAL + AUTOMATIC LOCKING REAR WINDOW (TYPE)WITHOUT REAR WINDOW WINDOW (TYPE)LAM W/SCREEN + SIDE + RR TOUGHENED SIDE WINDOW (COMM. VEH. ONLY)WITHOUT SIDE WINDOW STEERING WHEELSTANDARD STEERING WHEEL PASSENGER SEAT PACKBENCHSEAT WITH 3-POINT CENTRAL BELT SUPPLEMENTARY HEATERWITHOUT ADDITIONAL HEATING AUDIO PACK AUXILIARY SOCKETWITHOUT AUDIO PACK AUXILIARY SOCKET ALTERNATORALTERNATOR CLASS 18 180 AMP CIRCUIT BREAKERWITHOUT BATTERY CUT-OFF BATTERY (FITTING)UPPER BATTERY REMOTE CONTROLREMOTE CONTROL ASSEMBLY STARTER MOTORCLASS 6 STARTER MOTOR SPECIAL LIGHTINGFRONT DAY RUNNING LIGHT (DRL) INDICATORSLUMINOUS SIGNATURE EXT. REARVIEW MIRROR COMP. FUNCTIONEXT MIRROR MANUAL-FOLD BACK COURTESY LAMPFR+RE DOORS CONT - FR+RE INTERIOR LAMP FRONT FOGLAMPNO FRONT FOG LIGHTS SPECIAL SPECIFICATIONSTANDARD DRIVING POSITIONLEFT-HAND DRIVE RADIO HEADPHONE SOCKETWITHOUT ACCESSORIES SOCKET PLATEWITHOUT PLATFORM FLOOR SET OF KEYS1 HIGH FREQUENCY REMOTE CONTROL KEY+1 MAIN KEY ONLY COUNTRY ADAPTATIONWITHOUT REFRIGERANTREFRIGERANT LIQUID R134 EMERGENCY EQUIPMENTW/O HELP EQUIPMENT SURFACE CONDITIONSGOOD TERRAIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 3 godziny temu, Igorek napisał(a): Repair date Repairing dealer Folder N° Cause codeDescriptionCharge allocation Mileage Country 18/09/2019 270003C 01CCMYZDO0100005802EF STRT-MOTOR EXCH CL 6+ 000 76275PL 06/09/2019270003C 01CCMYYCU011613327980 TIMING+PPE KIT 000 73902PL Dobrze widze, ze w pierwsze 9 miesiecy nastukal prawie 80kkm? Ciekawe ile realnie ma teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 30 minut temu, Maciej__ napisał(a): Dobrze widze, ze w pierwsze 9 miesiecy nastukal prawie 80kkm? Ciekawe ile realnie ma teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 2 minuty temu, Bartolomeo napisał(a): Pozostaje miec nadzieje,ze nie bylo korekty licznika przed pierwszym przegladem w 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 4 minuty temu, Maciej__ napisał(a): Pozostaje miec nadzieje,ze nie bylo korekty licznika przed pierwszym przegladem w 2021 Na przeglądach gwarancyjnych by nie wyszło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 Dzięki. Tempomat dokłada się tak jak w berlingo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 41 minut temu, Maciej__ napisał(a): Dobrze widze, ze w pierwsze 9 miesiecy nastukal prawie 80kkm? Ciekawe ile realnie ma teraz Ja widzę, że w 20 miesięcy zrobił 73900 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 (edytowane) 49 minut temu, Maciej__ napisał(a): Dobrze widze, ze w pierwsze 9 miesiecy nastukal prawie 80kkm? Ciekawe ile realnie ma teraz Gdzie to znalazłeś? Nie było tematu Edytowane 23 Listopada 2023 przez Bartolomeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 15 minut temu, Igorek napisał(a): Ja widzę, że w 20 miesięcy zrobił 73900 W 5 lat 220tys -mi pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 Godzinę temu, Igorek napisał(a): Ja widzę, że w 20 miesięcy zrobił 73900 Zle policzylem miesiace od pierwszej rejestrcji i wyszlo mi 9 zamiast 20 18/09/2019 270003C 01CCMYZDO0100005802EF STRT-MOTOR EXCH CL 6+ 000 76275PL @Bartolomeo z gory przepraszam za zamieszanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a): Zle policzylem miesiace od pierwszej rejestrcji i wyszlo mi 9 zamiast 20 18/09/2019 270003C 01CCMYZDO0100005802EF STRT-MOTOR EXCH CL 6+ 000 76275PL @Bartolomeo z gory przepraszam za zamieszanie ciśnienie podniesione 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 4 godziny temu, Bartolomeo napisał(a): Dzięki. Tempomat dokłada się tak jak w berlingo? nie bierz tego jako pewnik bo być może już temat rozgryziono, ale jakiś czas temu do euro6 montowali tylko takie uniwersalne zestawy. u mnie w euro4 wystarczyło zamontować dzwigienke (ja akurat wziąłem od AR147, nie pasuje ale była śmiesznie tania), pociągnąć 4 przewody do ECU i nawet nie trzeba było nic aktywować programowo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 25 minut temu, ulik87 napisał(a): nie bierz tego jako pewnik bo być może już temat rozgryziono, ale jakiś czas temu do euro6 montowali tylko takie uniwersalne zestawy. u mnie w euro4 wystarczyło zamontować dzwigienke (ja akurat wziąłem od AR147, nie pasuje ale była śmiesznie tania), pociągnąć 4 przewody do ECU i nawet nie trzeba było nic aktywować programowo z tego co znalazłem, to nie da się kupić samej dźwigni. Trzeba brać cały zespolony. W sumie to tempomat jest mega wygodny, ale że "już mi się nie chcę", to na raz robię max 500-600km. Da się przeżyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 8 minut temu, Bartolomeo napisał(a): z tego co znalazłem, to nie da się kupić samej dźwigni. Trzeba brać cały zespolony. W sumie to tempomat jest mega wygodny, ale że "już mi się nie chcę", to na raz robię max 500-600km. Da się przeżyć. szukasz w używce? bo sama dźwignia jest zawsze osobno, to jest odrębny element. człowiek który w UK montuje tempomaty zawsze używal nowych oryginalnych dzwigni. on liczy ok 300 funtów na gotowo montaż, dzwignia i programowanie. z tego co czytałem ten "aftermarketowy" zestaw chyba tez łączył z fabryczną dzwigienka. ja też już raczej nie daje rady trzasnąć więcej niz do tysiaka na dzień, raczej tak do 700-800, ale bez tempomatu sobie nie wyobrażam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 6 minut temu, ulik87 napisał(a): szukasz w używce? bo sama dźwignia jest zawsze osobno, to jest odrębny element. człowiek który w UK montuje tempomaty zawsze używal nowych oryginalnych dzwigni. on liczy ok 300 funtów na gotowo montaż, dzwignia i programowanie. z tego co czytałem ten "aftermarketowy" zestaw chyba tez łączył z fabryczną dzwigienka. ja też już raczej nie daje rady trzasnąć więcej niz do tysiaka na dzień, raczej tak do 700-800, ale bez tempomatu sobie nie wyobrażam Dzięki za info, zagłębie się w temacie. W poniedziałek leci na wyjęcie grodzi+legalizacja-1780zł na gotowo z papierami. Muszę pchnąć berlingo by bawić się dalej w przeróbki- hak już czeka, okna wycenione...ech, głowa pełna pomysłów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 Godzinę temu, Bartolomeo napisał(a): Dzięki za info, zagłębie się w temacie. W poniedziałek leci na wyjęcie grodzi+legalizacja-1780zł na gotowo z papierami. Muszę pchnąć berlingo by bawić się dalej w przeróbki- hak już czeka, okna wycenione...ech, głowa pełna pomysłów jessu. jak ja robiłem campervana 5 lat temu to ścianę se wykrecilem, zmotalem przerobke, wysłałem formularz ze zdjęciami do wydziału komunikacji i przyszło zaktualizowane z vana na "motor caravan". zero opłat czy jakichś legalizacji ty też robisz jakiegoś kamperka? co za okna masz zamiar wstawiać? zwykle szyby czy kamperowe? ja tam zwykłą szybę wkleilem sam, to łatwe jest, a kamperowe to jeszcze łatwiej bo bez wklejania tylko u mnie kupno samej szyby było wyraźnie tańsze niż usługa na gotowo dlatego się pokusilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 23 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 4 minuty temu, ulik87 napisał(a): jessu. jak ja robiłem campervana 5 lat temu to ścianę se wykrecilem, zmotalem przerobke, wysłałem formularz ze zdjęciami do wydziału komunikacji i przyszło zaktualizowane z vana na "motor caravan". zero opłat czy jakichś legalizacji ty też robisz jakiegoś kamperka? co za okna masz zamiar wstawiać? zwykle szyby czy kamperowe? ja tam zwykłą szybę wkleilem sam, to łatwe jest, a kamperowe to jeszcze łatwiej bo bez wklejania tylko u mnie kupno samej szyby było wyraźnie tańsze niż usługa na gotowo dlatego się pokusilem. Okno podnoszone, okno dachowe i trzy szyby w drzwiach. Teraz krzyczą na wszystko kwity. Na razie grodź, zobaczymy jak to dalej pójdzie. Też chciałem sam ogarniać, ale na oskp mnie zbili z tropu z tymi kwitami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.