Skocz do zawartości

A może by takJumper 2,2 hdi?


Bartolomeo

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam i szukam samochodu do zabawy i znaleźć nie mogę. Znaczy znalazłbym gdybym miał więcej 💰. Ale do brzegu, szukalem masterki a cytryna Jumper L1H1 mi się spodobała i ceną zachęca... tylko nie wiem czy to są w miarę bezproblemowe samochody.Screenshot_20231104-093505_OLXpl.jpg.0c7f302da8b8d8127bb9911937e875ac.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.11.2023 o 08:42, Bartolomeo napisał(a):

Szukam i szukam samochodu do zabawy i znaleźć nie mogę. Znaczy znalazłbym gdybym miał więcej 💰. Ale do brzegu, szukalem masterki a cytryna Jumper L1H1 mi się spodobała i ceną zachęca... tylko nie wiem czy to są w miarę bezproblemowe samochody.Screenshot_20231104-093505_OLXpl.jpg.0c7f302da8b8d8127bb9911937e875ac.jpg

Jeśli dobrze pamiętam to @ulik87 miał taki sprzęt i coś tam sporo walczył po zakupie z dojściem do ładu w sprawach silnikowych. Proponuję użyć szukajki na początek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 8.11.2023 o 08:11, Igorek napisał(a):

Jeśli dobrze pamiętam to @ulik87 miał taki sprzęt i coś tam sporo walczył po zakupie z dojściem do ładu w sprawach silnikowych. Proponuję użyć szukajki na początek 

 

kurde, jaka pamiec :panic: 

 

@Bartolomeo mam taka teorie, ze te najmniej wysilone najdluzej jezdza. moj 100 konny ma jakies 300k i wciaz jezdzi. z tego co pamietam rocznik 2011 i 2012 to CHYBA pierwsze roczniki euro5 i w tych silnikach wprowadzono pompe oleju o zmiennej wydajnosci, ktora lubi sobie ni z tego ni z owego pasc, wiec jesli nie jest udokumentowana wymiana to warto po prostu wymienic na zwykla. rozrzad na lancuchu i poki nie slychac napinacza to mozna jezdzic mysle spokojnie do 250k. ja wymienilem u siebie rozrzad powyzej tego przebiegu i zasadniczo to tylko juz slizg napinacza byl dosc zuzyty, reszta okej. euro5 to juz DPF, wersja 110 ma tez  dwumase (tylko 100KM ma zwykly zamach), nie to ze to jakis problem ale warto zwrocic uwage. chociaz u mnie tarcza sprzegla byla tak wytluczona, ze dawala efekty dzwiekowe niemal jak dwumas. woda lubi sie lac z podszybia i gnic przewody za lewa lampa gdzie jest ECU, skrzynka przekaznikow, sterownik pompy ABS. takie typowe usterki to cos moze nie dzialac (u mnie na przyklad sterowanie zalaczaniem wentylatorow chlodnicy, musialem znalezc we wiazce skorodowane przewody sterujace przekaznikami wentylatorow idace z ECU). w skrajnych przypadkach potrafi dostac sie woda do ecu. czasem potrafia skorodowac przewody od  CAN wtedy moga byc problemy z modulami i komunikacja ale to kwestia naprawienia przewodow. silniczki reflektorow tez potrafi zalac bo woda dostaje sie do srodka lamp. plecionka masowa miedzy buda a skrzynia potrafi skorodowac albo stracic kontakt na srubach wtedy potrafia byc problemy z rozruchem na przyklad czy ogolnie jakies elektryczne chochliki. Jesli skrzynia jest 6 biegowa to trzeba bardzo zwrocicc uwage czy dobrze wchodzi szczegolnie 6 bieg bo konstrukcyjnie jest to tak rozwiazane, ze tam chyba po tylku dostaje synchronizator. skrzynie sa dosc drogie wiec warto zadbac o olej. chyba mozna sprawdzic podczas jazdy puszczajac i dodajac gaz czy rusza sie drazek biegow lekko przod-tyl - nie powinien. silnik to 2.2TDCi transita. jesli puszcza podkladki pod wtryskami to tego nie widac bo wtryski ida normalnie w oleju pod pokrywe zaworowa. z jednej strony to dobrze bo sie nie zapiekaja o ile szczelne sa podkladki miedziane. a jesli nie sa, to jak pisalem nie widac tego od razu bo spaliny ida pod pokrywe zaworow. warto sprawdzic korekty wtryskow, nie powinny byc za duze, wiadomo  i byc w miare rowne. dosc czesto zdarzaja sie pekniete tloki od lejacych wtryskow. znalazlem kiedys kanal na yt kolesia z australii, ktory zasadniczo zaleca wymiane tych wtryskiwaczy denso (akurat to bylo w kontekscie jakichs fordow rangerow czy czegos w tym stylu) co 200k na fabrycznie nowe. regenerowane to na pewno jest mocny polsrodek. mnie jeden regenerowany padl jakos po polrocznym postoju w czasie pandemii, po prostu przestal sie otwierac. jakos od roku mam wrazenie ze jeden wtrysk wyraznie stuka, wiec rzeczywiscie to taki ryzyk fizyk. z DPF jest o tyle ciezej o jakakolwiek diagnostyke, ze raczej nie widac od razu jak cos sie dzieje bo DPF wylapuje jakies dymy. reczny czesto jest slaby, wielu ludzi ma problem zeby to przeszlo przglad. mnie sie udalo jakos po wymianie tarcz, linek i przesmarowaniu mechanizmu pod autem usprawnic go tak, ze dziala bardzo dobrze. woda potrafi sie lac z podszybia na mechanizm wybieraka przy skrzyni i biegi ciezko chodza. mozna doraznie napsikac WD40 ale rozebranie go i przesmarowanie eliminuje problem. swiece zarowe lubia sie ukrecic przy wymianie, ale to raczej standard w dieslach.

dosc popularna usterka jest bujanie na jalowych, najczesciej wychodzi, ze cisnienie na listwie za bardzo skacze wobec zadanego. wystarczy wymienic zaworek SCV od regulacji cisnienia paliwa na listwie i problem znika.

 

ja u siebie oczywiscie wymienilem od 2018 roku wszystko przy silniku. wtryski na regenerowane, sprzeglo, EGR, turbo, swiece zarowe, termostat, rozrzad, alternator, rozrusznik, pompa wody, miska olejowa, uszczelniacze zaworowe, zawor SCV, MAP sensor. wiekszosc rzeczy ktora wymienilem byla dlatego, ze dymil mi jak go przegazowalem na 2.5k rpm zanim sie rozgrzal oraz w nocy widzialem przy przyspieszaniu chmure w swiatlach aut jadacych za mna. chcialem to wyeliminowac i nigdy sie to nie udalo. dymienie na zimnym ustalo po wymianie uszczelniaczy zaworowych, ale obstawiam, ze to nie one same sa problemem a raczej juz zuzyte prowadnice zaworowe, ale autem jezdze wakacyjnie od ponad 5 lat i nigdy sie to nie pogorszylo.

 

mimo, ze jak tak policzyc, to oprocz tego co wyzej zmienilem polosie, wszystkie tarcze, piora z tylu, amory z przodu, wahacze przednie, jakies plukanie chlodnicy, no nazbieralo sie tego, ale duzo rzeczy robie po prostu na zas, prewencyjnie bo mam rocznik 2007 i jezdze nim na wakacje po Europie wiec chce zeby byl w jak najlepszej kondycji. ogolnie mnie boxer pasuje i lubie nim jezdzic, ale jestem malo wymagajacy ;)

 

nie wiem czy jeszcze mozna cos tu dodac. ogolnie auto jak auto. ani nie jest jakos strasznie badziewne ani nie jest jakos super bezawaryjne i idealne. trzeba pamietac, ze silnik 2.2 byl zrobiony naprawde w grubych setkach tysiecy bo zarowno transit, ducato/jumper/boxer jak i land rover wiec jest sie z czego psuc ;)

 

[edit] antykorozyjnie sa o niebo lepiej zabezpieczone od poprzednika, ale warto zwrocic uwage na progi ale od dolu po stronie wewnetrznej, blizej tylnych kol. fabryczna warstwa antykorozyjna jest dosc gruba i nie widac jak pod nia rdzwieje blacha. oczywiscie otwory splywowe wody z wnetrza progow sie zapychaja, woda i syf z pod tylnych kol sie dostaja do srodka i czas robi swoje. u mnie 1/3 dlugosci progu wewnetrznego wygrzebalem gola dlonia jak zaczalem grzebac. 

Edytowane przez ulik87
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za elaborat. Miałem kupić 2,2 z 2012- umówiłem się z gościem w czwartek na sobotę- po 9 w sobote sms-sprzedane.

W środe znalazłem ogłoszenie Jumper 2,0 bluehdi, 110km, 2017r, pierwsza rejestracja 2018, 223000 nalatane, skrzynia szóstka, klima ręczna, golas, padnięty termostat. Kupiłem go w firmie handlującej olejami. Jedzie jak po sznurku, nie dymi, podkładki były wymieniane z rorządem.20231115_133548.jpg.343df6b202fb8716008ffc8e718b3271.jpg31381517_834607959_citroen-jumper-l1h1-calkowicie-sprawny-pierwszy-wlasciciel_large.jpg.568060a31008f2875e900d275aa792c3.jpg31381517_834607909_citroen-jumper-l1h1-calkowicie-sprawny-pierwszy-wlasciciel_large.jpg.19778e4fd08bcd5892d7ff58b6f4d33f.jpg

Temperatura zewnętrzna nie bangla. Muszę rozłożyć lusterko i sprawdzić. Termostat już jedzie, radio + kamera wsteczna w stopie i hak również w drodze. W przyszłym tygodniu jedzie na wyjęcie grodzi+ papiery do przerejestrowania z ciężarowego na osobowy/użytkowy.

Edytowane przez Bartolomeo
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bartolomeo no i super, bardzo ladny. to juz prawie 10 lat polifta i wciaz uwazam go za jeden z ladniejszych dostawczakow. o ile przez pierwszych ladnych kilka lat 2.2HDi w boxerze/jumperze nie mialo nic wspolnego z silnikiem z osobowek (ku mojemu zaskoczeniu przy kupnie bo nie wiedzialem nic o tym modelu), tak ten twoj 2.0 to juz chyba typowy HDi z osobowek PSA. tam masz pasek rozrzadu z przodu i lancuszek laczacy walki z tylu i wtryski ida prosto w glowice wiec zdecydowanie warto wymieniac podkladki profilaktycznie tym bardziej, ze nie jest to jakas skomplikowana operacja. ale o tych silnikach nie wiem zupelnie nic. jesli dobrze kojarze to chyba podszybia nie poprawili za bardzo w polifcie, wiec wg mnie najlepsza metoda jest zaklejenie czarna tasma izolacyjna laczenia szyba/podszybie i wymiana tasmy co rok ;l kojarze, ze w transicie awaria czujnika temperatury zewnetrznej powodowala problemy z regeneracja DPF bo sterownik potrzebowal tego do aktywacji procesu, ale w tych HDi jesli kojarze to chyba byl FAP? 

mam nadzieje, ze skrzynie juz po tylu latach w produkcji nie sprawialy problemu, choc dla pewnosci olej bym sprawdzil/zmienil. 

termostat wyglada na niezle pokombinowany :panic: czy ja dobrze widze, ze on jest elektrycznie sterowany? on ma tam tyle tych przylaczy, ze wyglada jakby sterowal rowniez chlodzeniem EGR. 

niech sluzy bezawaryjnie 👍

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ulik87 napisał(a):

@Bartolomeo no i super, bardzo ladny. to juz prawie 10 lat polifta i wciaz uwazam go za jeden z ladniejszych dostawczakow. o ile przez pierwszych ladnych kilka lat 2.2HDi w boxerze/jumperze nie mialo nic wspolnego z silnikiem z osobowek (ku mojemu zaskoczeniu przy kupnie bo nie wiedzialem nic o tym modelu), tak ten twoj 2.0 to juz chyba typowy HDi z osobowek PSA. tam masz pasek rozrzadu z przodu i lancuszek laczacy walki z tylu i wtryski ida prosto w glowice wiec zdecydowanie warto wymieniac podkladki profilaktycznie tym bardziej, ze nie jest to jakas skomplikowana operacja. ale o tych silnikach nie wiem zupelnie nic. jesli dobrze kojarze to chyba podszybia nie poprawili za bardzo w polifcie, wiec wg mnie najlepsza metoda jest zaklejenie czarna tasma izolacyjna laczenia szyba/podszybie i wymiana tasmy co rok ;l kojarze, ze w transicie awaria czujnika temperatury zewnetrznej powodowala problemy z regeneracja DPF bo sterownik potrzebowal tego do aktywacji procesu, ale w tych HDi jesli kojarze to chyba byl FAP? 

mam nadzieje, ze skrzynie juz po tylu latach w produkcji nie sprawialy problemu, choc dla pewnosci olej bym sprawdzil/zmienil. 

termostat wyglada na niezle pokombinowany :panic: czy ja dobrze widze, ze on jest elektrycznie sterowany? on ma tam tyle tych przylaczy, ze wyglada jakby sterowal rowniez chlodzeniem EGR. 

niech sluzy bezawaryjnie 👍

Cena termostatu też niezła :hehe:.

Jak na razie to żona zabrała jumpera i oddała mi kartę do fluenca ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bartolomeo napisał(a):

Cena termostatu też niezła :hehe:.

Jak na razie to żona zabrała jumpera i oddała mi kartę do fluenca ;]

 

no, widziałem, widziałem. to mnie dupy boleli jak musiałem ostatnio zapłacić 250 za oryginalny GM termostat do opla w pudełku febi. za taki sam 5 lat temu placilem 120 i to w pudełku GM. no ale do tego HDi to 🫣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bartolomeo napisał(a):

Z góry dziękuję :oki: 

VF7YA1MFA12G00430

reg KR9CE67

vin VF7YA1MFA12G00430

CitroënRELAY III

RPO 14987

vehicle code J0TE

 

Warranty start date :29/12/2017Selling country :PLSelling dealer :270003C

Warranty end date :29/12/2019 Responsible country :PLResponsible dealer :399902C

Antiperforation end date :29/12/2022 

 

Repair date Repairing dealer Folder N° Cause codeDescriptionCharge allocation Mileage Country

18/09/2019  270003C 01CCMYZDO0100005802EF STRT-MOTOR EXCH CL 6+ 000 76275PL

06/09/2019270003C 01CCMYYCU011613327980 TIMING+PPE KIT 000 73902PL

 

Vehicle familyRELAY III

AS/RP N°14987

Warranty Start Date29/12/2017

Engine serial number10 DYZZ 4171684

OPBJ0TE

BERe3*2007/46*0046*13

 

PRODUCT TYPECOMMERCIAL VEHICLE

COMMERCIAL MARQUE/COMPONENT TYPECITROEN

VEHICLE FAMILYRELAY III

SILHOUETTEVAN SHORT WHEEBASE H1 TYPE 12

TRIM LEVELSTANDARD

ENGINEDW10FUE FAP DIESEL

TRANSMISSIONBVM6

PAINT TYPENON-METALLIC PAINT

BODY COLOUREWP - BANQUISE WHITE PAINT

INTERIOR TRIM TYPECLOTH ACHILLE + FILLO "RY"

UPHOLSTERY COLOUR"FH"

GEARBOX (CHARACTERISTICS)BVM6 MLGUC14

CONVERSION GUIDANCEWITHOUT CONVERSION

DEFINITION TO FOLLOWMID-LIFE

ENGINE (TYPE)EW/DW

 

TRIM LEVELSTANDARD

PAINT TYPENON-METALLIC PAINT

BODY COLOUREWP - BANQUISE WHITE PAINT

INTERIOR TRIM TYPECLOTH ACHILLE + FILLO "RY"

UPHOLSTERY COLOUR"FH"

GEARBOX (CHARACTERISTICS)BVM6 MLGUC14

STEERINGUNVARIABLE POWER STEERING

SPEEDOMETER DRIVETACHO TORQUE 18X14

 

ENGINEDW10FUE FAP DIESEL

FUELDIESEL GRADE DA/DE/DE+

EMISSIONS STANDARD (ENGINE)WITHOUT ENGINE EMISSION CONTROL

ENGINE (TYPE)EW/DW

CAPACITY2000 CM3

VEHICLE EMISSIONS STANDARD (TYPE APPROVAL)DEPOLLUTION EURO6 (HOMOLOGATION)

CRANKCASE GAS CIRCUIT HEATINGWITH HEATER CASING GAS CIRCUIT

VEHICLE TECHNICAL DEPOLLUTIONEURO 6.1 VEHICLE TECHNICAL EMISSION CONTROL

PARTICLE FILTERWITH PARTICLE EMISSION FILTER

STOP AND STARTWITHOUT STOP AND START

 

TRANSMISSIONBVM6

GEARBOX (CHARACTERISTICS)BVM6 MLGUC14

FINAL DRIVE RATIOCP 14 X 75

SPEEDOMETER DRIVETACHO TORQUE 18X14

WHEEL (TYPE)STEEL WHEELS

INFLATION PRESSURE LOSS INDICATORWITHOUT TYRE DEFLATION INDICATOR

GEARBOX TYPEMLGU6 MANUAL GEARBOX

 

STEERINGUNVARIABLE POWER STEERING

TRACTION CONTROLANTISLIPPING

SUSPENSIONNORMAL SUSPENSION

SUSPENSION (ARCHITECTURE TYPE)METAL SUSPENSION

DYNAMIC STABILITY CONTROL SYSTEMELECTRONIC STABILITY PROGRAM

EMERGENCY BRAKING ASSISTANCEWITH EMERGENCY BRAKING ASSISTANCE

 

TOWBARWITHOUT TOWBAR

AERIALLONG ROOF AERIAL

SKIPW/O FLAT HAMPER

CABINCLOSED SINGLE CAB

CHASSISSTANDARD CHASSIS

PAYLOADLIGHT PAYLOAD 12Q

SIDE MOULDINGS (TYPE)LATERAL PROTECTOR MASS TINTED

EXHAUST TAILPIPELEFT-HAND SIDE

INDICATORSLUMINOUS SIGNATURE

ADDITIONAL SHIELD (UNDER ENGINE)W/O ENGINE UNDERSHELDING

EXT. REARVIEW MIRROR COMP. FUNCTIONEXT MIRROR MANUAL-FOLD BACK

OPENING OF MOVING PANELDOOR OPENING AT 180 DEGREES

WINDSCREEN WIPERFRONT WIPER BLADE W/O RAIN SENSOR

HEADLAMP WIPERW/O HEADLAMP WIPER

SIDE LOAD DOORRH SLIDING SIDE METAL DOOR

BUMPERDYED FRONT/REAR BUMPER

MUDFLAPMUDGUARD FR + RR

ROOFSTANDARD ROOF PNL

LUGGAGE RACKWITHOUT ROOF BARS

FRONT FOGLAMPNO FRONT FOG LIGHTS

EXTERIOR REAR VIEW MIRROR (PASSENGER SIDE)PASSENGER MANUALLY-ADJUSTED DOOR MIRROR

SPARE WHEEL MOUNTINGSTANDARD SPARE-WHEEL CARRIER

WHEEL EMBELLISHER (TYPE)WHEEL TRIM WITHOUT CUSTOMER CHOICE

BODY CONVERSIONWITHOUT

REAR WINDOW (TYPE)WITHOUT REAR WINDOW

GLASS (APPEARANCE)TINTED

WINDOW (TYPE)LAM W/SCREEN + SIDE + RR TOUGHENED

SIDE WINDOW (COMM. VEH. ONLY)WITHOUT SIDE WINDOW

ROW 3 SIDE WINDOWWITHOUT SIDE WINDOW 3ND ROW

HANDS FREE ACCESS AND STARTINGNO ACCES AND HANDSFREE STARTING

 

INTERIOR TRIM TYPECLOTH ACHILLE + FILLO "RY"

ANTI-THEFT ALARMWITHOUT THEFT PROTECTION ALARM

CIGAR LIGHTERFRONT CIGAR-LIGHTER

REAR SEATWITHOUT REAR SEAT POSITION

SUPPLEMENTARY SEATWITHOUT SUPPLEMENTARY SEAT POSITN

BLIND SPOT DETECTIONWITHOUT BLIND SPOT MONITORING

CABIN SEAT2 PLACES PASSENGER BENCH

CIRCUIT BREAKERWITHOUT BATTERY CUT-OFF

CLIMATE (AMBIENT TEMP)COLD COUNTRIES

SPEED GRADUATIONSSPEED GRADUATION IN KM/H

DRIVING POSITIONLEFT-HAND DRIVE

REMOTE CONTROLREMOTE CONTROL ASSEMBLY

ADDITIONAL HEATINGWITHOUT ADDITIONNAL HEATING

TIMERWITHOUT TACHOGRAPH

RADIO CONTROLSWITHOUT REMOTE RADIO CONTROL

SIDE DOOR CONTROL MECHANISMNON-MOTORIZED, ELECTRIC LOCKING SIDE DOOR

FRONT PASSENGER SEAT HEIGHT CONTROLWITHOUT FRONT PASSENGER SEAT HEIGHT ADJUSTMENT

DRIVER SEAT CONTROLDRIVER SEAT MANUAL CONTROL

FRONT PASSENGER SEAT CONTROLPASSENGER FRT SEAT MANUAL CNTR

DRIVER SEAT ADJUSTMENTDRIVER’S LUMBAR ADJUSTMENT

FRONT PASSENGER SEAT ADJUSTMENTWITHOUT FRONT PASSENGER’S SEAT ADJUSTMENT

FRONT SEAT ARMRESTFITTING WITH DRIVER’S FRONT ARMREST

STOWAGE BINWITHOUT SETTING BOX

SATELLITE NAVIGATION SYSTEMWITHOUT NAVIGATION SYSTEM

TRAFFIC INFORMATION READERWITHOUT LATERAL TRAJECTORY MONITORING

OPENING OF MOVING PANELDOOR OPENING AT 180 DEGREES

MISC. INT. ACCESSORYDOCUMENT HOLDER TABLE

HEATING ELEMENTNON HEATED SEAT

FRONT LATERAL AIRBAGWITHOUT FRONT SIDE AIRBAG

PASSENGER AIRBAGNO PASSENGER AIRBAG

ADDITIONAL AIR CONDITIONINGWITHOUT ADDITIONAL AIR CONDITIONING

EXTERIOR REAR VIEW MIRROR (HEATED)NON HEATED DOOR MIRROR

REAR MOVING PANEL2 REAR HINGED METAL DOORS

SIDE LOAD DOORRH SLIDING SIDE METAL DOOR

COURTESY LAMPFR+RE DOORS CONT - FR+RE INTERIOR LAMP

FRONT SEAT GUARDREMOVABLE CAB PROTECTION PANEL

RADIO RECEIVER4 SPEAKERS WITHOUT RADIO RECEIVER

REFRIGERATIONSINGLE AIR CONDITIONING

CRUISE CONTROLWITHOUT SPEED CONTROL

DRIVER’S SEAT HEIGHT CONTROLFR + RR DRIVER HEIGHT ADJ

REAR VIEW MIRRORSSTANDARD REAR VISION

DRIVER AIRBAGDRIVERS AIR BAG

OBSTACLE DETECTION SYSTEMWITHOUT OBSTACLE DETECTOR

INFLATION PRESSURE LOSS INDICATORWITHOUT TYRE DEFLATION INDICATOR

LOCKING CONTROLNORMAL + AUTOMATIC LOCKING

REAR WINDOW (TYPE)WITHOUT REAR WINDOW

WINDOW (TYPE)LAM W/SCREEN + SIDE + RR TOUGHENED

SIDE WINDOW (COMM. VEH. ONLY)WITHOUT SIDE WINDOW

STEERING WHEELSTANDARD STEERING WHEEL

PASSENGER SEAT PACKBENCHSEAT WITH 3-POINT CENTRAL BELT

SUPPLEMENTARY HEATERWITHOUT ADDITIONAL HEATING

AUDIO PACK AUXILIARY SOCKETWITHOUT AUDIO PACK AUXILIARY SOCKET

 

ALTERNATORALTERNATOR CLASS 18 180 AMP

CIRCUIT BREAKERWITHOUT BATTERY CUT-OFF

BATTERY (FITTING)UPPER BATTERY

REMOTE CONTROLREMOTE CONTROL ASSEMBLY

STARTER MOTORCLASS 6 STARTER MOTOR

SPECIAL LIGHTINGFRONT DAY RUNNING LIGHT (DRL)

INDICATORSLUMINOUS SIGNATURE

EXT. REARVIEW MIRROR COMP. FUNCTIONEXT MIRROR MANUAL-FOLD BACK

COURTESY LAMPFR+RE DOORS CONT - FR+RE INTERIOR LAMP

FRONT FOGLAMPNO FRONT FOG LIGHTS

 

SPECIAL SPECIFICATIONSTANDARD

DRIVING POSITIONLEFT-HAND DRIVE

RADIO HEADPHONE SOCKETWITHOUT ACCESSORIES SOCKET

PLATEWITHOUT PLATFORM FLOOR

SET OF KEYS1 HIGH FREQUENCY REMOTE CONTROL KEY+1 MAIN KEY ONLY

COUNTRY ADAPTATIONWITHOUT

REFRIGERANTREFRIGERANT LIQUID R134

EMERGENCY EQUIPMENTW/O HELP EQUIPMENT

SURFACE CONDITIONSGOOD TERRAIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Igorek napisał(a):

Repair date Repairing dealer Folder N° Cause codeDescriptionCharge allocation Mileage Country

18/09/2019  270003C 01CCMYZDO0100005802EF STRT-MOTOR EXCH CL 6+ 000 76275PL

06/09/2019270003C 01CCMYYCU011613327980 TIMING+PPE KIT 000 73902PL

 

 

 

Dobrze widze, ze w pierwsze 9 miesiecy nastukal prawie 80kkm? ;)

Ciekawe ile realnie ma teraz ;]

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

 

Dobrze widze, ze w pierwsze 9 miesiecy nastukal prawie 80kkm? ;)

Ciekawe ile realnie ma teraz ;]

 

 

 

Gdzie to znalazłeś?

 

 

Nie było tematu :hehe:

Edytowane przez Bartolomeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Igorek napisał(a):

Ja widzę, że w 20 miesięcy zrobił 73900

 

Zle policzylem miesiace od pierwszej rejestrcji i wyszlo mi 9 zamiast 20 :hehe:

 

18/09/2019  270003C 01CCMYZDO0100005802EF STRT-MOTOR EXCH CL 6+ 000 76275PL

 

@Bartolomeo z gory przepraszam za zamieszanie ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Zle policzylem miesiace od pierwszej rejestrcji i wyszlo mi 9 zamiast 20 :hehe:

 

18/09/2019  270003C 01CCMYZDO0100005802EF STRT-MOTOR EXCH CL 6+ 000 76275PL

 

@Bartolomeo z gory przepraszam za zamieszanie ;]

 

ciśnienie podniesione :hehe:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Bartolomeo napisał(a):

Dzięki. Tempomat dokłada się tak jak w berlingo?

 

nie bierz tego jako pewnik bo być może już temat rozgryziono, ale jakiś czas temu do euro6 montowali tylko takie uniwersalne zestawy. u mnie w euro4 wystarczyło zamontować dzwigienke (ja akurat wziąłem od AR147, nie pasuje ale była śmiesznie tania), pociągnąć 4 przewody do ECU i nawet nie trzeba było nic aktywować programowo 😁

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, ulik87 napisał(a):

 

nie bierz tego jako pewnik bo być może już temat rozgryziono, ale jakiś czas temu do euro6 montowali tylko takie uniwersalne zestawy. u mnie w euro4 wystarczyło zamontować dzwigienke (ja akurat wziąłem od AR147, nie pasuje ale była śmiesznie tania), pociągnąć 4 przewody do ECU i nawet nie trzeba było nic aktywować programowo 😁

z tego co znalazłem, to nie da się kupić samej dźwigni. Trzeba brać cały zespolony. W sumie to tempomat jest mega wygodny, ale że "już mi się nie chcę", to na raz robię max 500-600km.  Da się przeżyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Bartolomeo napisał(a):

z tego co znalazłem, to nie da się kupić samej dźwigni. Trzeba brać cały zespolony. W sumie to tempomat jest mega wygodny, ale że "już mi się nie chcę", to na raz robię max 500-600km.  Da się przeżyć.

 

szukasz w używce? bo sama dźwignia jest zawsze osobno, to jest odrębny element. człowiek który w UK montuje tempomaty zawsze używal nowych oryginalnych dzwigni. on liczy ok 300 funtów na gotowo montaż, dzwignia i programowanie. z tego co czytałem ten "aftermarketowy" zestaw chyba tez łączył z fabryczną dzwigienka. ja też już raczej nie daje rady trzasnąć więcej niz do tysiaka na dzień, raczej tak do 700-800, ale bez tempomatu sobie nie wyobrażam 🫣

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ulik87 napisał(a):

 

szukasz w używce? bo sama dźwignia jest zawsze osobno, to jest odrębny element. człowiek który w UK montuje tempomaty zawsze używal nowych oryginalnych dzwigni. on liczy ok 300 funtów na gotowo montaż, dzwignia i programowanie. z tego co czytałem ten "aftermarketowy" zestaw chyba tez łączył z fabryczną dzwigienka. ja też już raczej nie daje rady trzasnąć więcej niz do tysiaka na dzień, raczej tak do 700-800, ale bez tempomatu sobie nie wyobrażam 🫣

Dzięki za info, zagłębie się w temacie. W poniedziałek leci na wyjęcie grodzi+legalizacja-1780zł na gotowo z papierami.  Muszę pchnąć berlingo by bawić się dalej w przeróbki- hak już czeka, okna wycenione...ech, głowa pełna pomysłów ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bartolomeo napisał(a):

Dzięki za info, zagłębie się w temacie. W poniedziałek leci na wyjęcie grodzi+legalizacja-1780zł na gotowo z papierami.  Muszę pchnąć berlingo by bawić się dalej w przeróbki- hak już czeka, okna wycenione...ech, głowa pełna pomysłów ;l

 

jessu. jak ja robiłem campervana 5 lat temu to ścianę se wykrecilem, zmotalem przerobke, wysłałem formularz ze zdjęciami do wydziału komunikacji i przyszło zaktualizowane z vana na "motor caravan". zero opłat czy jakichś legalizacji 😐

ty też robisz jakiegoś kamperka? co za okna masz zamiar wstawiać? zwykle szyby czy kamperowe? ja tam zwykłą szybę wkleilem sam, to łatwe jest, a kamperowe to jeszcze łatwiej bo bez wklejania 👍 tylko u mnie kupno samej szyby było wyraźnie tańsze niż usługa na gotowo dlatego się pokusilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ulik87 napisał(a):

 

jessu. jak ja robiłem campervana 5 lat temu to ścianę se wykrecilem, zmotalem przerobke, wysłałem formularz ze zdjęciami do wydziału komunikacji i przyszło zaktualizowane z vana na "motor caravan". zero opłat czy jakichś legalizacji 😐

ty też robisz jakiegoś kamperka? co za okna masz zamiar wstawiać? zwykle szyby czy kamperowe? ja tam zwykłą szybę wkleilem sam, to łatwe jest, a kamperowe to jeszcze łatwiej bo bez wklejania 👍 tylko u mnie kupno samej szyby było wyraźnie tańsze niż usługa na gotowo dlatego się pokusilem.

Okno podnoszone, okno dachowe i trzy szyby w drzwiach. Teraz krzyczą na wszystko kwity. Na razie grodź, zobaczymy jak to dalej pójdzie. Też chciałem sam ogarniać, ale na oskp mnie zbili z tropu z tymi kwitami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.