Byba Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest takie drogie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się > przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest > takie drogie ? Patrz, takie proste rozwiązanie, a jakie byłoby skuteczne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się > przed nimi spowalniaczy. spowalniaja wielkie dzury przy torowisku IMHO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rdzawy Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się > przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest > takie drogie ? nie jest drogie. Myślę, że są dwa aspekty tej sprawy: - jak ma wyglądać oznakowanie przejazdu kolejowego mówią przepisy ruchu drogowego jak i przepisy i instrukcje PKP. Przejazdy kolejowe dzielimy na kategorie: A, B, C, D i E, każdy z nich ma swój sposób oznakowania i sygnalizacji. Na wszystkich obowiązuje kierówców przejeżdżająceych przez otwarte przejazdy szczególna ostrożność. Są one zarazem tak wybudowane by była jak najlepsza widoczność i możliwość najszybszego przemieszczenia się (normy UE) Nonsensem by było utrudnienie w postaci spowalniaczy tuż za nimi. W przypadku gdy tuż za przejazdem znajduje się skrzyżowanie z drogą równległą do torów kolejowych np. tak jest w miejscowościach znajdujących sie na odcinku Warszawa Gocławek - Józefów spowalniacze utrudniłyby płunność ruchu. - Może nie rurki ale parę kostek brukowych czy plastikowe elementy z których wybudować mozna spowalniacz jest problemem dla realicajcji przes słuzby-firmy drogowe. Myślę żę jest to długa procedura papierkowa jak i same warunki drogowe muszą spełnić pewne normy. jak wyżej napisałem jest to nie realne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się > przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest > takie drogie ? Problemem nie jest PRĘDKOŚĆ przejazdu, ale to, że ludzie się w ogóle nie rozglądają. Tak samo jak z wymuszeniami pierwszeństwa - nie jest problemem to, że wymuszający jechał (za) szybko, tylko to, że mu oczy zarosły i się wgramolił pod innego (w przypadku przejazdu - pociąg). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się > przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest > takie drogie ? no to ja zapytam - dlaczego na jednocyfrowych drogach krajowych istnieją jeszcze jednopoziomowe przejazdy kolejowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 bo jak jedziesz szybko to mniejsze prawdopodobieństwo, że Cię pociąg trafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rdzawy Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > Problemem nie jest PRĘDKOŚĆ przejazdu, ale to, że ludzie się w ogóle > nie rozglądają. > Tak samo jak z wymuszeniami pierwszeństwa - nie jest problemem to, że > wymuszający jechał (za) szybko, tylko to, że mu oczy zarosły i > się wgramolił pod innego (w przypadku przejazdu - pociąg). oooo o o o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rdzawy Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > no to ja zapytam - dlaczego na jednocyfrowych drogach krajowych > istnieją jeszcze jednopoziomowe przejazdy kolejowe ? dlatego bo trzeba kawałek drogi przebudować z obu stron przejazdu, wybudować wiadukt a czasem i zjazdy, drogi ob i do-jazdowe jak i wybudować ściany-panele dżwiękochłonne ( trasa nr. 2, np. obwodnica Sochaczewa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > dlatego bo trzeba kawałek drogi przebudować z obu stron przejazdu, > wybudować wiadukt a czasem i zjazdy, drogi ob i do-jazdowe jak i > wybudować ściany-panele dżwiękochłonne ( trasa nr. 2, np. > obwodnica Sochaczewa) gdzieniegdzie sobie poradzili ,np.na odcinku "1" w łódzkiem - dwa wiadukty,bez zadnych zjazdów/drog dojazdowych - po prostu przejazd nad torami...rozumiem,ze są miejsca,gdzie budowa wiaduktu wiązala by się z gruntowną przebudową drogi i jej otoczenia (np.na "1" pod Ciechocinkiem),ale gdzie indziej przejazd jest w lesie bądź w szczerym polu...rolnicy chętnie by sprzedali trochę tej ziemi pod budowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > Są one zarazem tak wybudowane by była jak najlepsza > widoczność i możliwość najszybszego przemieszczenia się (normy > UE) W wypadku większości przejazdów z budką dróżnika te normy nie są spełnione - to właśnie ona najbardziej zasłania widoczność bezpośrednio przed wjazdem na tory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > W wypadku większości przejazdów z budką dróżnika te normy nie są > spełnione - to właśnie ona najbardziej zasłania widoczność > bezpośrednio przed wjazdem na tory. Dokładnie. W Starej Iwicznej (ruchliwy przejazd) wybudowali właśnie budkę dróżnika i zapory (nb. zapory są zainstalowane od kilku dobrych miesięcy i ciągle jeszcze nie działają ) w taki sposób że teraz naprawdę trudno cokolwiek zobaczyć... Paranoja jakaś. Niexle trzeba się gimnastykować przy tym przejeździe... Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się > przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest > takie drogie ? by cię....... i żebyś przez tydzień z kibla nie wchodził te przejazdy są już tak krzywe i tak porozwalane w 95% przypadków, że jak tam mnie zwolnisz RADYKALNIE to koła pogubisz... a ty jeszcze rury chcesz jakieś.... no nie widziałą d*pa słońca. Wtedy to by chyba plomby z zębów wypadały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > no to ja zapytam - dlaczego na jednocyfrowych drogach krajowych > istnieją jeszcze jednopoziomowe przejazdy kolejowe ? Ponieważ Polska ( Koczogród ) jest Meksykiem Europy , tylko ceny paliw troszku wyższe niż w Meksyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > W wypadku większości przejazdów z budką dróżnika te normy nie są > spełnione - to właśnie ona najbardziej zasłania widoczność > bezpośrednio przed wjazdem na tory. na niektorych jest tak blisko przejazdu, ze trzeba przod wystawic zeby cokolwiek zobaczyc a wystarczylo troche pomyslec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.