Skocz do zawartości

Przejazdy kolejowe - czemu


Byba

Rekomendowane odpowiedzi

> wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się

> przed nimi spowalniaczy.

spowalniaja wielkie dzury przy torowisku IMHO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się

> przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest

> takie drogie ?

nie jest drogie. Myślę, że są dwa aspekty tej sprawy:

- jak ma wyglądać oznakowanie przejazdu kolejowego mówią przepisy ruchu drogowego jak i przepisy i instrukcje PKP. Przejazdy kolejowe dzielimy na kategorie: A, B, C, D i E, każdy z nich ma swój sposób oznakowania i sygnalizacji. Na wszystkich obowiązuje kierówców przejeżdżająceych przez otwarte przejazdy szczególna ostrożność. Są one zarazem tak wybudowane by była jak najlepsza widoczność i możliwość najszybszego przemieszczenia się (normy UE) Nonsensem by było utrudnienie w postaci spowalniaczy tuż za nimi. W przypadku gdy tuż za przejazdem znajduje się skrzyżowanie z drogą równległą do torów kolejowych np. tak jest w miejscowościach znajdujących sie na odcinku Warszawa Gocławek - Józefów spowalniacze utrudniłyby płunność ruchu.

- Może nie rurki ale parę kostek brukowych czy plastikowe elementy z których wybudować mozna spowalniacz jest problemem dla realicajcji przes słuzby-firmy drogowe. Myślę żę jest to długa procedura papierkowa jak i same warunki drogowe muszą spełnić pewne normy.

jak wyżej napisałem jest to nie realne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się

> przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest

> takie drogie ?

Problemem nie jest PRĘDKOŚĆ przejazdu, ale to, że ludzie się w ogóle nie rozglądają.

Tak samo jak z wymuszeniami pierwszeństwa - nie jest problemem to, że wymuszający jechał (za) szybko, tylko to, że mu oczy zarosły i się wgramolił pod innego (w przypadku przejazdu - pociąg).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się

> przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest

> takie drogie ?

no to ja zapytam - dlaczego na jednocyfrowych drogach krajowych istnieją jeszcze jednopoziomowe przejazdy kolejowe ? pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problemem nie jest PRĘDKOŚĆ przejazdu, ale to, że ludzie się w ogóle

> nie rozglądają.

> Tak samo jak z wymuszeniami pierwszeństwa - nie jest problemem to, że

> wymuszający jechał (za) szybko, tylko to, że mu oczy zarosły i

> się wgramolił pod innego (w przypadku przejazdu - pociąg).

oooo o o o to chodzi ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to ja zapytam - dlaczego na jednocyfrowych drogach krajowych

> istnieją jeszcze jednopoziomowe przejazdy kolejowe ?

dlatego bo trzeba kawałek drogi przebudować z obu stron przejazdu, wybudować wiadukt a czasem i zjazdy, drogi ob i do-jazdowe jak i wybudować ściany-panele dżwiękochłonne ( trasa nr. 2, np. obwodnica Sochaczewa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego bo trzeba kawałek drogi przebudować z obu stron przejazdu,

> wybudować wiadukt a czasem i zjazdy, drogi ob i do-jazdowe jak i

> wybudować ściany-panele dżwiękochłonne ( trasa nr. 2, np.

> obwodnica Sochaczewa)

gdzieniegdzie sobie poradzili ok.gif,np.na odcinku "1" w łódzkiem - dwa wiadukty,bez zadnych zjazdów/drog dojazdowych - po prostu przejazd nad torami...rozumiem,ze są miejsca,gdzie budowa wiaduktu wiązala by się z gruntowną przebudową drogi i jej otoczenia (np.na "1" pod Ciechocinkiem),ale gdzie indziej przejazd jest w lesie bądź w szczerym polu...rolnicy chętnie by sprzedali trochę tej ziemi pod budowę wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są one zarazem tak wybudowane by była jak najlepsza

> widoczność i możliwość najszybszego przemieszczenia się (normy

> UE)

W wypadku większości przejazdów z budką dróżnika te normy nie są spełnione - to właśnie ona najbardziej zasłania widoczność bezpośrednio przed wjazdem na tory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W wypadku większości przejazdów z budką dróżnika te normy nie są

> spełnione - to właśnie ona najbardziej zasłania widoczność

> bezpośrednio przed wjazdem na tory.

Dokładnie. W Starej Iwicznej (ruchliwy przejazd) wybudowali właśnie budkę dróżnika i zapory (nb. zapory są zainstalowane od kilku dobrych miesięcy i ciągle jeszcze nie działają ) w taki sposób że teraz naprawdę trudno cokolwiek zobaczyć... Paranoja jakaś. Niexle trzeba się gimnastykować przy tym przejeździe...

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wydając tyle pieniędzy na akcję uświadamiającą nie instaluje się

> przed nimi spowalniaczy. Czy wkopanie paru rur w asfalt jest

> takie drogie ?

by cię....... i żebyś przez tydzień z kibla nie wchodził zlosnik.gif te przejazdy są już tak krzywe i tak porozwalane w 95% przypadków, że jak tam mnie zwolnisz RADYKALNIE to koła pogubisz... a ty jeszcze rury chcesz jakieś.... no nie widziałą d*pa słońca. Wtedy to by chyba plomby z zębów wypadały angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to ja zapytam - dlaczego na jednocyfrowych drogach krajowych

> istnieją jeszcze jednopoziomowe przejazdy kolejowe ?

Ponieważ Polska ( Koczogród ) jest Meksykiem Europy biglaugh.gif , tylko ceny paliw troszku wyższe niż w Meksyku screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W wypadku większości przejazdów z budką dróżnika te normy nie są

> spełnione - to właśnie ona najbardziej zasłania widoczność

> bezpośrednio przed wjazdem na tory.

na niektorych jest tak blisko przejazdu, ze trzeba przod wystawic zeby cokolwiek zobaczyc

a wystarczylo troche pomyslec oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.