Lysy1980 Napisano 4 Lutego Udostępnij Napisano 4 Lutego Cześć jest temat jeden człowiek na grupie Chryslera polecił mi ledowa żarówkę do mojej lampy. Mam tam żarówkę stop i kierunek w jednej. Dlatego nowa też jest dual Led. Mam do niej nowa oprawke. I teraz zastanawiam czy wystarczy że podepnę nowa oprawke i to wystarczy. Czerwony z czarnym to kierunek więc pewnie dubluje i analogicznie podłączam a co z żółtym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 4 Lutego Udostępnij Napisano 4 Lutego Ale co chcesz osiągnąć? Wymienić jedynie żarówkę na ledową która i tak nadal będzie świecić "nieprawidłowo" czy chcesz przerobić światła na "legalne" separując światło stop i kierunkowskazu?Masz zdjęcie od strony klosza?I jakieś z lepszym widokiem na oprawki z kabelkami?pozdr.Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Lutego Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 4 minuty temu, leszcz napisał(a): Ale co chcesz osiągnąć? Wymienić jedynie żarówkę na ledową która i tak nadal będzie świecić "nieprawidłowo" czy chcesz przerobić światła na "legalne" separując światło stop i kierunkowskazu? Masz zdjęcie od strony klosza? I jakieś z lepszym widokiem na oprawki z kabelkami? pozdr. Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka Tak chce zmienić na żarówkę Dual Led która ma czerwone i żółte ledy. Dlatego muszę zmienić oprawkę tej żarówki. Lampa od tyłu wygląda tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 4 Lutego Udostępnij Napisano 4 Lutego Separacja kierunkowskazu od światła stopu to chyba i tak za mało? Czy się mylę (mam na myśli barwę światła)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 4 Lutego Udostępnij Napisano 4 Lutego Tak chce zmienić na żarówkę Dual Led która ma czerwone i żółte ledy. Dlatego muszę zmienić oprawkę tej żarówki. Lampa od tyłu wygląda tak. Ale to nadal będzie świecić pod wspólnym kloszem więc jak wciśniesz hamulec i włączysz kierunkowskaz to IMO nie będzie tego kierunkowskazu widać. Wydaje mi się że musisz rozdzielić te dwa źródła światła, niestety ze zdjęcia trudno dostrzec co gdzie świeci.Ale, jeśli tam po obu stronach jest światło cofania, to tam bym dał podwójny LED (biały i żółty), natomiast jeśli cofania jest tylko z jednej strony, bądź oddzielny np. w zderzaku, to kierunkowskaz zostawiłbym tam gdzie jest dając źródło światła świecące na zielono, tak aby w połączeniu z czerwonym kloszem dawało kolor pomarańczowy.Natomiast tam gdzie masz światło pozycyjne dałbym podwójną żarówkę 5/21W czy też podwójnego LEDa, i zrobił tam pozycyjne/stop.pozdr.Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Lutego Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 3 minuty temu, leszcz napisał(a): Ale to nadal będzie świecić pod wspólnym kloszem więc jak wciśniesz hamulec i włączysz kierunkowskaz to IMO nie będzie tego kierunkowskazu widać. Wydaje mi się że musisz rozdzielić te dwa źródła światła, niestety ze zdjęcia trudno dostrzec co gdzie świeci. Ale, jeśli tam po obu stronach jest światło cofania, to tam bym dał podwójny LED (biały i żółty), natomiast jeśli cofania jest tylko z jednej strony, bądź oddzielny np. w zderzaku, to kierunkowskaz zostawiłbym tam gdzie jest dając źródło światła świecące na zielono, tak aby w połączeniu z czerwonym kloszem dawało kolor pomarańczowy. Natomiast tam gdzie masz światło pozycyjne dałbym podwójną żarówkę 5/21W czy też podwójnego LEDa, i zrobił tam pozycyjne/stop. pozdr. Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka no niestety wersje z opcją kierunku w światłach cofania to masakra wygląda tragicznie. Widziałem gdzieś na filmie właśnie koleś też miał w hjednej lampie i nie było dramatu. Docelowo i tak pojadę na przeróbkę ale wszędzie to gdzieś w Polsce a wolał bym tam się dotoczyć chociaż na takiej konwersji. Dlatego zastanawiam się czy sama wymiana gniazda plus żarówkę już będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Lutego Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 17 minut temu, ochkarol napisał(a): Separacja kierunkowskazu od światła stopu to chyba i tak za mało? Czy się mylę (mam na myśli barwę światła)? no właśnie daje radę , ale docelowo i tak będzie normalna przeróbka lamp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 4 Lutego Udostępnij Napisano 4 Lutego no niestety wersje z opcją kierunku w światłach cofania to masakra wygląda tragicznie. Widziałem gdzieś na filmie właśnie koleś też miał w hjednej lampie i nie było dramatu. Docelowo i tak pojadę na przeróbkę ale wszędzie to gdzieś w Polsce a wolał bym tam się dotoczyć chociaż na takiej konwersji. Dlatego zastanawiam się czy sama wymiana gniazda plus żarówkę już będzie działać. Jeśli tam siedzą takie żarówki, to w miejsce obecnego pozycyjnego dałbym dwuwłuknową - jako pozycja/stop, a w miejsce obecnego stop/kierunek, zieloną jednowłuknową jako kierunkowskaz (nie wiem czy jest taka z plastikowym płaskim "trzonkiem") + oczywiście przeróbka okablowania (najprościej stop z trzeciego stopu, kierunki z przednich/bocznych o ile nie steruje tym jakiś bardziej zaawansowany moduł świateł)pozdr.Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Lutego Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego Godzinę temu, leszcz napisał(a): Jeśli tam siedzą takie żarówki, to w miejsce obecnego pozycyjnego dałbym dwuwłuknową - jako pozycja/stop, a w miejsce obecnego stop/kierunek, zieloną jednowłuknową jako kierunkowskaz (nie wiem czy jest taka z plastikowym płaskim "trzonkiem") + oczywiście przeróbka okablowania (najprościej stop z trzeciego stopu, kierunki z przednich/bocznych o ile nie steruje tym jakiś bardziej zaawansowany moduł świateł) pozdr. Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka ja wszystko kumam ale pytałem o moje rozwiązanie i tak docelowo będę zawoził auto na konwersje a to się wydaje najmniej inwazyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.