Rado_ Napisano 2 Marca Udostępnij Napisano 2 Marca 12 godzin temu, sherif napisał(a): Volvo miało bardzo dopracowany start/stop już od dawna. Poprzednio w V90 miałem 2.0i (bez hybrydy), wcześniej w XC70 2.5td i wszystkie gasły i budziły się bardzo płynnie. W mild hybrid nie widzę obecnie jakieś zmiany przy gaszeniu/ruszaniu. Ja mam jedynie porównanie do innych marek bez mild h..i jest dramat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Marca Udostępnij Napisano 2 Marca W dniu 1.03.2024 o 12:06, kravitz napisał(a): Nie potrafią. Przynajmniej ze startu. Bez jakiejś napinki, pod światłami, hybryda rusza prawie jak elektryk, spaliniak ma moment zawahania, chyba że piłujesz lub czekasz na jakiejs procedurze startu Hybryda rusza jak elektryk jeśli wystarczy Ci akurat 50KM mocy. Jeśli chcesz ruszyć szybko to musisz zaczekać na silnik spalinowy, więc tracisz całą tę teoretyczną przewagę, zwłaszcza że większość nowych aut to miękkie hybrydy i ruszają dokładnie tak samo. Tak więc owszem, w hybrydzie potrafi być płynnie ale nie potrafi być jednocześnie płynnie i szybko jak w pełnym elektryku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Marca Udostępnij Napisano 2 Marca W dniu 29.02.2024 o 18:01, camel00 napisał(a): Podepnę się poda temat. Naszła mnie głupia acz powracająca myśl i staram ją sobie skutecznie wybić z głowy Auto do miasta / pod miasto …ale problem parkingu roboczo pomijamy. Dożo stania. Krótkie odcinki. Zero bagaży. Przeważnie tylko kierowca w samochodzie. Isuzu D-max 1.9 klekot Nie ma chyba gorszego wyboru, ale może właśnie dlatego tak mi się ten ciągnik podoba Gdyby to auto było w jakiejś 2.5-3.0 litrowej hybrydzie to zamknąłbym oczy i zaszalał, ale ostatnim punktem oporu jest diesel pod maską. Było w wątku obok. Auto bardzo fajne ale silnik stanowczo za słaby do tej budy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Marca Udostępnij Napisano 2 Marca W dniu 1.03.2024 o 13:07, Maciej__ napisał(a): Czesc miekkich hybryd tez juz rusza z sinika spalinowego i wtedy nie ma tej zwloki... Aczkolwiek jak sie odpali diesel 4-cyl to nie ma opcji, zeby tego nie zauwazyc Ja uważam, że w dieslach należy s/s wyłączać guzikiem. Zwłaszcza gdy tak jak u mnie, w obu autach silniki są wzdłużnie. Wzdłużny silnik przy odpalaniu bardziej trzęsie budą niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Marca Udostępnij Napisano 2 Marca W dniu 1.03.2024 o 13:46, Rado_ napisał(a): W Volvo ruszasz, załącza sie spalinowy tak delikatnie i bez najmniejszej zwłoki jakby ruszał na elektryku. Ale to mild hybrid z permanentnym start/stop Volvo ma chyba najlepiej rozwiązany s/s z wszystkich dostępnych aut na rynku. Ale tam chyba silniki sa poprzecznie, co pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 2 Marca Udostępnij Napisano 2 Marca 4 godziny temu, Ryb napisał(a): Volvo ma chyba najlepiej rozwiązany s/s z wszystkich dostępnych aut na rynku. Ale tam chyba silniki sa poprzecznie, co pomaga. Jak masz m-hybrydę to tak jest, bo tam nie ma tradycyjnego rozrusznika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.