tdm Napisano 16 Marca 2005 Udostępnij Napisano 16 Marca 2005 Wlasnie poogladalem troche filmow o drifcie i nasunelo i sie kilka pytan odnosnie glownych aktorow czyli samochodow. Jakich przerobek trzeba dokonac zeby auto przerobic na drift-car? Jak na razie nasunely mi sie nastepujace pomysly: Rzecz oczywista - podniesc moc silnika Zmiany w zawieszeniu - nie mam pojecia jakie oprocz tego ze zawieszenie wydaje sie byc zestrojone bardziej sztywno. Nie wiem jak to nazwac : kat pochylenia kol, - wygladaja tak jakby samochod byl za mocno zaladowany - rozjezdzaja sie na boki. O jakich modyfikacjach jeszcze nie wiem? I jeszcze jedno pytanie : czasem na filmie widac obrot o 360 stopni przy dosc duzej predkosci: jakim cudem te auta nie dachuja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pio84 Napisano 16 Marca 2005 Udostępnij Napisano 16 Marca 2005 > Wlasnie poogladalem troche filmow o drifcie i nasunelo i sie kilka > pytan odnosnie glownych aktorow czyli samochodow. > Jakich przerobek trzeba dokonac zeby auto przerobic na drift-car? > Jak na razie nasunely mi sie nastepujace pomysly: > Rzecz oczywista - podniesc moc silnika > Zmiany w zawieszeniu - nie mam pojecia jakie oprocz tego ze > zawieszenie wydaje sie byc zestrojone bardziej sztywno. bardzo sztywno. ta sa udoskonalone pod wzgledem driftu zawieszenia torowe > Nie wiem jak to nazwac : kat pochylenia kol, - wygladaja tak jakby > samochod byl za mocno zaladowany - rozjezdzaja sie na boki. > O jakich modyfikacjach jeszcze nie wiem? usztywnione nadwozia. klatki itp > I jeszcze jedno pytanie : czasem na filmie widac obrot o 360 stopni > przy dosc duzej predkosci: jakim cudem te auta nie dachuja? zawias to jedno a po drugie bardzo nisko osadzony srodek ciezkosci i dobrze rozlozone masy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 16 Marca 2005 Udostępnij Napisano 16 Marca 2005 > bardzo sztywno. ta sa udoskonalone pod wzgledem driftu zawieszenia > torowe > usztywnione nadwozia. klatki itp > zawias to jedno a po drugie bardzo nisko osadzony srodek ciezkosci i > dobrze rozlozone masy szpera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pio84 Napisano 16 Marca 2005 Udostępnij Napisano 16 Marca 2005 > szpera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delsol Napisano 16 Marca 2005 Udostępnij Napisano 16 Marca 2005 o dorym LSD nie zapomnij jak juz budowal bedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2005 Limitted slip differential Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delsol Napisano 16 Marca 2005 Udostępnij Napisano 16 Marca 2005 > Limitted slip differential google Twoim przyjacielem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Zmiany w zawieszeniu - nie mam pojecia jakie oprocz tego ze > zawieszenie wydaje sie byc zestrojone bardziej sztywno. > Nie wiem jak to nazwac : kat pochylenia kol, - wygladaja tak jakby > samochod byl za mocno zaladowany - rozjezdzaja sie na boki. Negatyw - ujemne katy pochylenia kol. Zwykle robia sie "same" przy wiekszym obnizeniu, chyba ze masz wielowachaczowe zawieszenie. Mozna tez kombinowac ze specjalnymi srubami do mocowania wachaczy z mimosrodem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pkikul Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > Wlasnie poogladalem troche filmow o drifcie i nasunelo i sie kilka > pytan odnosnie glownych aktorow czyli samochodow. > Jakich przerobek trzeba dokonac zeby auto przerobic na drift-car? witam do tego bedzie ci potrzebne auto tylnonapedowe moc musi byc min 150 km zaspawany uklad roznicowy tzw szpera max odchudzone auto moim zdaniem, obnizone zawieszenie i w skrocie to na tyle > Jak na razie nasunely mi sie nastepujace pomysly: > Rzecz oczywista - podniesc moc silnika > Zmiany w zawieszeniu - nie mam pojecia jakie oprocz tego ze > zawieszenie wydaje sie byc zestrojone bardziej sztywno. > Nie wiem jak to nazwac : kat pochylenia kol, - wygladaja tak jakby > samochod byl za mocno zaladowany - rozjezdzaja sie na boki. > O jakich modyfikacjach jeszcze nie wiem? > I jeszcze jedno pytanie : czasem na filmie widac obrot o 360 stopni > przy dosc duzej predkosci: jakim cudem te auta nie dachuja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pkikul Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 w wydaniu specjalnym GT byla plytka gdzie byl fim w roli z naszym mistrzem europy polakiem maciejem polodym ktory dokladnie opowiadal o swoim aucie jak przygotowac auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delsol Napisano 17 Marca 2005 Udostępnij Napisano 17 Marca 2005 > witam do tego bedzie ci potrzebne auto tylnonapedowe moc musi byc min > 150 km dlaczego akurat 150? tak w GT napisali? >zaspawany uklad roznicowy tzw szpera zacznij odrozniac LSD od "elektroszpery" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > Wlasnie poogladalem troche filmow o drifcie i nasunelo i sie kilka > pytan odnosnie glownych aktorow czyli samochodow. > Jakich przerobek trzeba dokonac zeby auto przerobic na drift-car? > Jak na razie nasunely mi sie nastepujace pomysly: > Rzecz oczywista - podniesc moc silnika > Zmiany w zawieszeniu - nie mam pojecia jakie oprocz tego ze > zawieszenie wydaje sie byc zestrojone bardziej sztywno. > Nie wiem jak to nazwac : kat pochylenia kol, - wygladaja tak jakby > samochod byl za mocno zaladowany - rozjezdzaja sie na boki. > O jakich modyfikacjach jeszcze nie wiem? > I jeszcze jedno pytanie : czasem na filmie widac obrot o 360 stopni > przy dosc duzej predkosci: jakim cudem te auta nie dachuja? zawias zrobic... zaspawac most albo szpere ... dobry silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > zacznij odrozniac LSD od "elektroszpery" to drugie to jakas sterowana szpera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 19 Marca 2005 Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > to drugie to jakas sterowana szpera? Troszke tansza wersja... Chodzi o zaspawany mechanizm roznicowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 > Troszke tansza wersja... Chodzi o zaspawany mechanizm roznicowy to to dosyc mocna konstrukcja musi byc , co by sie nie rozlecialo.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 20 Marca 2005 Udostępnij Napisano 20 Marca 2005 > to to dosyc mocna konstrukcja musi byc , co by sie nie rozlecialo.? Nikt nie mowi o jezdzie na codzien takim wynalazkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 20 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2005 > Nikt nie mowi o jezdzie na codzien takim wynalazkiem. wlasnie, brak mechanizmu roznicowego z tylu, jak to cos bierze zakrety? wpadajac w poslizg i piszczac co niemiara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delsol Napisano 20 Marca 2005 Udostępnij Napisano 20 Marca 2005 > wlasnie, brak mechanizmu roznicowego z tylu, jak to cos bierze > zakrety? wpadajac w poslizg i piszczac co niemiara? w koncu do tego jest nie? po drugie takie technologiczne patenty stosuje sie raczej w malo kosztownych projektach.... wiec nawet jak sie rozyebie to sobie kupisz na zlomie pol auta za flaszke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 20 Marca 2005 Udostępnij Napisano 20 Marca 2005 > wlasnie, brak mechanizmu roznicowego z tylu, jak to cos bierze > zakrety? wpadajac w poslizg i piszczac co niemiara? Jeszcze troszke dymu powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > Wlasnie poogladalem troche filmow o drifcie i nasunelo i sie kilka > pytan odnosnie glownych aktorow czyli samochodow. > Jakich przerobek trzeba dokonac zeby auto przerobic na drift-car? > Jak na razie nasunely mi sie nastepujace pomysly: > Rzecz oczywista - podniesc moc silnika > Zmiany w zawieszeniu - nie mam pojecia jakie oprocz tego ze > zawieszenie wydaje sie byc zestrojone bardziej sztywno. > Nie wiem jak to nazwac : kat pochylenia kol, - wygladaja tak jakby > samochod byl za mocno zaladowany - rozjezdzaja sie na boki. > O jakich modyfikacjach jeszcze nie wiem? > I jeszcze jedno pytanie : czasem na filmie widac obrot o 360 stopni > przy dosc duzej predkosci: jakim cudem te auta nie dachuja? 100% szpera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > Wlasnie poogladalem troche filmow o drifcie i nasunelo i sie kilka > pytan odnosnie glownych aktorow czyli samochodow. > Jakich przerobek trzeba dokonac zeby auto przerobic na drift-car? > Jak na razie nasunely mi sie nastepujace pomysly: > Rzecz oczywista - podniesc moc silnika > Zmiany w zawieszeniu - nie mam pojecia jakie oprocz tego ze > zawieszenie wydaje sie byc zestrojone bardziej sztywno. > Nie wiem jak to nazwac : kat pochylenia kol, - wygladaja tak jakby > samochod byl za mocno zaladowany - rozjezdzaja sie na boki. > O jakich modyfikacjach jeszcze nie wiem? > I jeszcze jedno pytanie : czasem na filmie widac obrot o 360 stopni > przy dosc duzej predkosci: jakim cudem te auta nie dachuja? najczestrzym autkiem do driftu jest nissan 200sx (po roku 94) gdyz autko ma dobry rozklad masy, latwo podnosi sie w nim moc (wiekszosc czesci z usa czy japoni to prawie "plug&play" program napisac jest dosc latwo) poza tym autko ma naped na tyl i seryjnie ma szpere (do driftu robi sie na sztywno dzieki czemu autko w poslizgu da sie opanowywac ale uniemozliwia to juz normalna jazde w codziennym ruchu) do tego stosuje sie sztywne zawieszenie i poprawia sie chlodzenie jak i lepsze odprowadzanie ciepla z silnika... w polsce coraz wiecej powstaje autek do driftu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > Limitted slip differential w autku przygotowanym tylko do driftu jest on bardzo LIMITED hy hy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudiusz Kulka Napisano 30 Marca 2005 Udostępnij Napisano 30 Marca 2005 Chyba ogladales ostatnio "Czas tuningu" w TVN turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.