Josyp Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca Walcze z instalacja elektryczna w motocyklu, napiecie na skrzynce bezpiecznikow bylo o jakies 0.25V nizsze niz na akumulatorze, wymienilem zgnila mase, poczyscilem kilka pierwszych polaczen, spadek spadl do jakichs 0,21V, dalej jest platanina kabli i kostek, wiec zabiore sie za to za jakis czas, przy rozbiorce innych rzeczy, ale gdzie postawic granice, zeby nie dzialac bezsensownie, bo na chwile obecna i tak wszystko dziala nawet na tym spadku. Z ciekawosci zmierzylem w swej furze, ale tam praktycznie nie ma najmniejszego spadku Problem bardziej hobbystyczny, bo poki co jeszcze dziala, ale chcialbym jakies wytyczne, kiedy zakonczyc zabawe, ewentualnie wskazowki na przyszlosc - jaki spadek napiecia mozna uznac za akceptowalny, a od jakiego doszukiwac sie problemu i eliminowac naloty/utlenienia/zielone osady itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca Bym nie walczył. Jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca 5 godzin temu, Josyp napisał(a): Walcze z instalacja elektryczna w motocyklu, napiecie na skrzynce bezpiecznikow bylo o jakies 0.25V nizsze niz na akumulatorze, wymienilem zgnila mase, poczyscilem kilka pierwszych polaczen, spadek spadl do jakichs 0,21V, dalej jest platanina kabli i kostek, wiec zabiore sie za to za jakis czas, przy rozbiorce innych rzeczy, ale gdzie postawic granice, zeby nie dzialac bezsensownie, bo na chwile obecna i tak wszystko dziala nawet na tym spadku. Z ciekawosci zmierzylem w swej furze, ale tam praktycznie nie ma najmniejszego spadku Problem bardziej hobbystyczny, bo poki co jeszcze dziala, ale chcialbym jakies wytyczne, kiedy zakonczyc zabawe, ewentualnie wskazowki na przyszlosc - jaki spadek napiecia mozna uznac za akceptowalny, a od jakiego doszukiwac sie problemu i eliminowac naloty/utlenienia/zielone osady itp. Przy jakim poborze prądu?! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 21 Marca Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2 godziny temu, grogi napisał(a): Przy jakim poborze prądu?! Jak to zmierzyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca (edytowane) Najłatwiej miernikiem klamrowym. Klamrę zakładasz dookoła przewodu z klamrą akumulatora... Jak nie masz, to na ali są w tej chwili wyprzedaże - za $7 kupisz w promocji. Edytowane 21 Marca przez grogi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca (edytowane) Żadna wartość, u mnie w FIACie brakuje z 2 voltów i jeździ A jak włączę światła, wdepnę stop, włączę kierunkowskaz to spada do 9V na blacie. I co? I nic, podobno tak ma być. Edytowane 21 Marca przez G.O.A.T. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 30 Marca Udostępnij Napisano 30 Marca A ta skrzynka bezpieczników to jakim przekrojem przewodu podłączona. To samo pytanie jakim przekrojem podłączony jest akumulator z generatorem prądu? No i już zadane tu pytanie, jakie prądy tam płyną, gdy spadek napięcia jest taki duży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.