OPAL Napisano 5 Maja Udostępnij Napisano 5 Maja Zbliża mi się wielkimi krokami serwis olejowy i przy okazji chciałbym pozbyć się problemu z błędami EGR, który mimo czyszczenia przycina się czasami. Mechanik twierdzi, że warto byłoby to rozwiązać, więc podstawowe pytanie: zaślepiać i wyprogramować, czy wymienić na nowy? Auto to X1 2010 177KM po chipie na 200KM, N47D20C, przebieg 205 000km - prawdziwy, bo auto od znajomej, klapy w kolektorze wywalone (chyba nie są wyprogramowane, jeśli to ma jakieś znaczenie), kolektor wyczyszczony, reszta seria. Przebiegi roczne po 10 000 - 12 000 km, więc w sumie nie przewiduję kolejnej wymiany, jeśli poszedłbym w nowy EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 6 Maja Udostępnij Napisano 6 Maja Robiłem to ostatnio w swojej X1 ale 184km. Kupiłem zestaw zaślepiający Tafmet + wyprogramowanie z kompa. Mechanicznie bardzo prosta i przyjemna operacja do wykonania samemu. Nawet płynu chłodniczego nie spuszczałem tylko zacisnąłem klamerką. Zrobiłem to przy okazji chipa, wiec ponegocjuj z tunerem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 7 Maja Autor Udostępnij Napisano 7 Maja Chip już jest... Orientowałeś się jaka jest różnica w kosztach, albo ile zapłaciłbyś za zestaw + wyprogramowanie bez chipa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 8 Maja Udostępnij Napisano 8 Maja 16 godzin temu, OPAL napisał(a): Chip już jest... Orientowałeś się jaka jest różnica w kosztach, albo ile zapłaciłbyś za zestaw + wyprogramowanie bez chipa? Ja za wykodowanie EGR i chip płaciłem 600zł ale to po znajomości i bez hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.