Skocz do zawartości

Do mechaników


asis

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być bo po remoncie głowicy

nie chce zapalić, dodatkowo są nowe świece i kable,

kolejnośc zapłonu sprawdzona, iskra sprawdzona paliwo podaje bo go zalewa,

aha zaraz po złożeniu pracował chwilkę tylko że strasznie kulawo jak go zgasiliśmy

żeby wszystko jeszcze raz sprawdzić to już nie chciał potem współpracować.

Jest to orion 1,6 CVH EFI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być bo po remoncie głowicy

> nie chce zapalić, dodatkowo są nowe świece i kable,

> kolejnośc zapłonu sprawdzona, iskra sprawdzona paliwo podaje bo go

> zalewa,

> aha zaraz po złożeniu pracował chwilkę tylko że strasznie kulawo jak

> go zgasiliśmy

> żeby wszystko jeszcze raz sprawdzić to już nie chciał potem

> współpracować.

> Jest to orion 1,6 CVH EFI

rozrząd hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być bo po remoncie głowicy

> nie chce zapalić, dodatkowo są nowe świece i kable,

> kolejnośc zapłonu sprawdzona, iskra sprawdzona paliwo podaje bo go

> zalewa,

> aha zaraz po złożeniu pracował chwilkę tylko że strasznie kulawo jak

> go zgasiliśmy

> żeby wszystko jeszcze raz sprawdzić to już nie chciał potem

> współpracować.

> Jest to orion 1,6 CVH EFI

a czy jak krecisz rozrusznikiem to kreci leciutko czy troche jednak z oporem? chodzi mi o to czy jest kompresja. moze wykrec swiece i sprawdz czy bezswiec kreci lzej czy tak samo? moze gniazda zaworow sa nie dotarte i jest niska kompresja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wykręcam świece to kręci lżej

rozrząd jest ustawiony na slady fabryczne ale zastanawiam się czy nie przestawić o ząbek,

podobno mam go przeciągnąć żeby popychacze zaciągnęły olej

bo niby nie otwierają zaworów do końca i dlatego też klekotał jak diesel przy tym pierwszym odpaleniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być bo po remoncie głowicy

> nie chce zapalić, dodatkowo są nowe świece i kable,

> kolejnośc zapłonu sprawdzona, iskra sprawdzona paliwo podaje bo go

> zalewa,

> aha zaraz po złożeniu pracował chwilkę tylko że strasznie kulawo jak

> go zgasiliśmy

> żeby wszystko jeszcze raz sprawdzić to już nie chciał potem

> współpracować.

> Jest to orion 1,6 CVH EFI

kompresje trzyma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak wykręcam świece to kręci lżej

> rozrząd jest ustawiony na slady fabryczne ale zastanawiam się czy nie

> przestawić o ząbek,

> podobno mam go przeciągnąć żeby popychacze zaciągnęły olej

> bo niby nie otwierają zaworów do końca i dlatego też klekotał jak

> diesel przy tym pierwszym odpaleniu

to faktycznie jesli masz hydrauliczne kasowanie luzow to musisz go poholowac zeby oleju napompowac, bo rozrusznikiem bedziesz strasznie dlugo krecil zanim zapali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to faktycznie jesli masz hydrauliczne kasowanie luzow to musisz go

> poholowac zeby oleju napompowac, bo rozrusznikiem bedziesz

> strasznie dlugo krecil zanim zapali

a mam go holować bez świec i zapłonu żeby tylko nabił oleju

czy może od razu próbować żeby na holu zaskoczył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mam go holować bez świec i zapłonu żeby tylko nabił oleju

> czy może od razu próbować żeby na holu zaskoczył?

ze swiecami, na biegu, bo zeby napompowal sie olej musi krecic sie wal w silniku i jesli jest wszystko ok oprocz cisnienia oleju w regulatorach to jak sie napompuje olej i bedziecie holowac z wlaczonym zaplonem to powinien odpalic. w sasiednim warsztacie czesto robia takie silniki wiec czasami widze ze po 300 metrow ciagaja sie samochodami rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podobno mam go przeciągnąć żeby popychacze zaciągnęły olej

> bo niby nie otwierają zaworów do końca i dlatego też klekotał jak

> diesel przy tym pierwszym odpaleniu

a masz nowe?

nie napełniłeś wstępnie olejem?

kto ci robił głowicę?

jeśli masz używane to nie ma takiej potrzeby, silnik powinien zapalić, chociaż może głośno stukać przez jakieś 2 - 10 minut, zależnie od stany reszty (pompa, panewki, wał)

sprawdź jeszcze raz rozrząd wg. książki a nie wg kresek grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie kto wam takich głupot naopowiadał że popychacze mają być wstępnie napełnione olejem lub auto trzeba ciągać... boje_sie.gif

nawet na pustych kasatorach auto powinno odpalić i ewentualnie przez chwilę będzie słychać klekot a nie jakieś wymysły z ciąganiem auta lub napełnianiem kasatorów, ewidentnie coś jest źle ustawione lub złożone...

ps. czy ten ford ma na pewno hydraulikę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie kto wam takich głupot naopowiadał że popychacze mają być

> wstępnie napełnione olejem lub auto trzeba ciągać...

> nawet na pustych kasatorach auto powinno odpalić i ewentualnie przez

> chwilę będzie słychać klekot a nie jakieś wymysły z ciąganiem

> auta lub napełnianiem kasatorów, ewidentnie coś jest źle

> ustawione lub złożone...

> ps. czy ten ford ma na pewno hydraulikę ??

tego akurat nikt mi nie naopowiadal tylko sam widzialem. czesc silnikow forda z hydraulicznymi regulatorami zamiast paska ma jeszcze lancuch rozrzadu a wiem to dlatego ze w ktoryms tygodniu przewinely mi sie przez plac chyba ze 3 sztuki. Wszystko bylo zrobione git a mimo to z rozrusznika nie zapalil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego akurat nikt mi nie naopowiadal tylko sam widzialem. czesc

> silnikow forda z hydraulicznymi regulatorami zamiast paska ma

> jeszcze lancuch rozrzadu a wiem to dlatego ze w ktoryms tygodniu

> przewinely mi sie przez plac chyba ze 3 sztuki. Wszystko bylo

> zrobione git a mimo to z rozrusznika nie zapalil

a ja w dużej ilości silników dłubałem i zapewniam cię że rodzaj rozrządu (pasek lub łańcuch) nie ma nic do odpalania a tym bardziej do kasatorów...

po remoncie podczas odpalenia nawet puste kasatory powinny się napełnić same bez żadnego problemu jedynie przez chwilę mogą "klepać" natomiast przy regulacji ręcznej trzeba ustawić luzy zaworowe żeby się otwierały a nie były zamknięte bo wtedy faktycznie może być problem z odpaleniem...

auto które jest naprawiane (głowica czy też dół silnika) po naprawie jeżeli wszystko jest dobrze złożone powinno praktycznie odpalić z "pierwszego kopa"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.