Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Który Pioneer DEH 2800, 4800 czy może 30 MP?

Featured Replies

Napisano

Szczerze mówiąc jestem laikiem sprzętu Car audio więc się pytam bardziej doświadczonych lub profesionalistów.

Jestem na etapie kupna radia i szczerze powiedziawszy czytając tematy najbardziej zdecydowany jestem jednak na pionka (no chyba że się mylę z wyborem).

Stąd też proszę o uświadomienie mojej osoby i pomoc co wybrać: PS na parametrach to się nie znam ale chciałbym wzbogacić grajo w późniejszym czasie o jakiś fajny zestaw głośników i stworzyć coś fajnego z Waszą pomocą.

Pioneer DEH 2800

Podoba mi się wygląd szczególnie wyświetlacz niebieski z czerwonym podświetleniem.

Pioneer DEH 4800

Tu wiem że gro forumowiczów jest zadowolonych i polecają. Parametry na pewno lepsze od 2800 tylko ten designe jakoś mnie nie przekonuje. I nie wiem jak sobie żonka poradzi z obsługą.

Pioneer DEH-30

????????

To tak ogólnie co by mnie interesowało a propos jak z podłączeniem pilota czy się opłaca czy oszczędzać na wyższe modele???

Dziękuję za podpowiedzi i sugestie.

Napisano

IMHO żaden z nich nie gra powiedzmy "zadowalająco"... Ja

bym radził dozbierać do DEH-5800 przynajmiej. Ewentualnie

pojecam Kenwooda rocznik 05-06. Clarki też grają fajnie, tylko

że wyglądają paskudnie.. Alpine.. tylko wyższe modele, a za te

trzeba dać już kolo 800-900 zł..

Napisano
  • Autor

A może ktoś ma jednak odmienne zdanie???

Napisano

Mój pierwszy post więc się przywitam wink.gif

Witam wszystkich smile.gif