Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sub podlaczenie bez wzmaka / prosba!

Featured Replies

Napisano

Witam! Bardzo prosze o pomoc, mam radyjko clarion DXZ558RMP, 4 kanały wyjścia liniowego RCA Dwa kanały wejścia AUX, chcialbym podlaczyc jakos suba bezposrednio bo na wzmaka kasy narazie brak, prosze poradzcie jak to mozna zrobic, najlepiej jakis ryzuneczek bo jestem zielony jak widac 270751858-jezyk.gifsick.gif

Napisano

> bo jestem zielony jak widac

Widać, suba do radia się nie podpina... screwy.gif

Napisano
  • Autor

> Widać, suba do radia się nie podpina...

no hmm jakis czas temu widzialem tu na forum ze ktos komus proponowal taka rzecz ale bylo powiedziane ze zle gra...

Napisano

Na suba stać a na wzmaka już nie? Odpuść sobie

Napisano

> Na suba stać a na wzmaka już nie? Odpuść sobie

Ja mam subwoofer podpiety pod 11-letnie radio. Nie stac mnie na lepsze radio i nie stac mnie na wzmacniacz. Skrzynie na glosniku Focala kupilem za grosze 2 lata temu. Wtedy nie mialem jeszcze swojego samochodu. Sub byl podpiety pod wzmacniacz Unitry i gral sobie w domu.

Obecnie jest podpiety jest jak zwykly głosnik.

Nie gra to rewelacyjnie, bo radio ma zbyt małą moc i brakuje filtrów ale sluchać się da i bas rownież czuć. Moze nie ma masowania pleców i nie jest to cos o czym marzylem, jednak z biegiem czasu uzbieram na radio i wzmacniacz.

Napisano

> Nie gra to rewelacyjnie, bo radio ma zbyt małą moc i brakuje filtrów

A nie zastanawiałeś się nad tym czy całe pasmo nie skończy Ci głośnika??

Napisano