Skocz do zawartości

Przesłanianie dolotu powietrza.....


FILIPPO

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem podejścia gazowników.....

Co wymiana filtru v regulacja v wymiana reduktora gazownicy z uporem maniaka przesłaniaja dolot powietrza to kawałkiem tworzywa to zagiętą rurą itp.

Ja to potem wywalam i samochód z pewnością nie traci właściwości jezdnych biglaugh.gif a wręcz je odzyskuje.

OCB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie rozumiem podejścia gazowników.....

> Co wymiana filtru v regulacja v wymiana reduktora gazownicy z uporem

> maniaka przesłaniaja dolot powietrza to kawałkiem tworzywa to

> zagiętą rurą itp.

> Ja to potem wywalam i samochód z pewnością nie traci właściwości

> jezdnych a wręcz je odzyskuje.

> OCB?

Chodzi o regulację...po prostu dławiąc dolot uzyskują mieszankę stechiometryczną, bo serwują mniejszą ilość powietrza więc trzeba dostarczyć mniej paliwa...a najprawdopodobniej przy ilości powietrza bez zduszenia, reduktor tego paliwa nie jest w stanie wydatkować...

Auto może i odzyskuje właściwości jezdne ale trzebaby sprawdzić skład mieszanki, bo choć jeździ może mieć tą mieszankę za ubogą, a to niestety grozi wypaleniem zaworów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety grozi wypaleniem zaworów...

A po jakim czasie moze sie to (orientacyjnie) stać ?

Może nie do końca jasno napisałem o tym "przesłanianiu".

Nie mówię o przelotce włożonej w przekrój rurska dolotowego.

Przed wlotem powietrza ok. 4 cm montują kawałek tworzywa - nie ogranicza to raczej dopływu powietrza - wydaje mi się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoim poprzednim aucie, stracilem taka przeslonke w czasi ejazdy. Spalanie zrobilo sie strasznie duze a mocy zero. Wytlumaczono mi to nagla zmiana na ktora ni ebyl wyregulowany wehikul.

Oprocz tego juz w 2. samochodziku (VW), gdzie wlot powietrza umiejscowiony jest z prawej strony i ma taka klapke, ktora sama sie miala przemieszcac, zaobserwowalem, ze przy zawrotkach w lewo, kiedy klapka otwierala sie i dostawalo sie wiecej zimnego powietrza, silnik stawal (na LPG tylko). Po unieruchomieniu klapki i jak napisales zamknieciu dolotu, efekt minal bezpowrotnie.

Z moich obserwacji wynika jednak, ze rzeczywiscie przy rozgrzanym silniku (tak jak teraz w te upaly) moc jest jakby nieco nizsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przed wlotem powietrza ok. 4 cm montują kawałek tworzywa - nie

> ogranicza to raczej dopływu powietrza - wydaje mi się.

czyli zasłaniają Ci aby powietrze nie było nigdy wtłaczane a jedynie zasysane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.