Skocz do zawartości

1,3MJ - jak to się sprawuje?


Pipper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 20.GIF

Chciałbym się zapytać jak się sprawują silniki 1,3 MJ,

czy są bardzo paliwożerne i czy trafiają się często jakieś usterki?

Chciałbym się również zapytać jak się mają koszty użytkowana diesla w stosunku do 1,2 8v benzyny +gaz?

Czy 1,3MJ jest bardziej dynamiczny od 1,2 8v?

Zapytuje , bo mam okazję wyminić swojego

na nowego MJ na całkiem korzystnych warunkach ,

więc cena zakupu nie jest ważna aż tak, bardziej późniejsza eksploatacja .

Za wszelkie info z góry dziękuję

i pozdrawiam

piwo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chciałbym się zapytać jak się sprawują silniki 1,3 MJ,

bardzo dobrze... posiadam dwa biglaugh.gif

> czy są bardzo paliwożerne i czy trafiają się często jakieś usterki?

jeden roczny 23kkm, 0 problemow, drugi za mlody by cos powiedziec (0.5kkm)... nowe troche sporo polykaja paliwa, ale potem im sie to normuje i osiagaja bardzo ciekawe rezultaty

> Chciałbym się również zapytać jak się mają koszty użytkowana diesla w

> stosunku do 1,2 8v benzyny +gaz?

MJ w miescie od 4.5l do 5.2l (mrozy), trasa od 3.7l do 5.8l (zalezy od predkosci, 3.7l ~ 80kmph, 5.8l ~ 180kmph)

przemnozyc przez cene ON i bedzie wiadomo ile kosztuje jazda

przeglad jak przeglad ~ 300pln, z wymiana filtra ON ~ 450pln (niby zalecena co 60kkm, ale mozna tez czesciej)

ile pali 1.2 8v + lpg to dokladnie nie wiem... ale podejrzewam ze koszty sa podobne, ew. roznica kilku pln na 100km na korzysc diesla (przy zalozeniu ze 1.2 startuje na noPB i rozgrzewa sie na noPB)

> Czy 1,3MJ jest bardziej dynamiczny od 1,2 8v?

jest

> Zapytuje , bo mam okazję wyminić swojego

> na nowego MJ na całkiem korzystnych warunkach ,

na punciaka MJ?? (bo kolega jezdzi punto co wnioskuje z opisu)

czy pandzie MJ??

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chociaż o fabrycznym 3,7 mogę tylko pomarzyć

> nie mam na tyle cierpliwości żeby cala trasę 80ka się toczyć.

hehehe

> u mnie realne spalanie to ok 4,3l od tankowanie do tankowania, z

> przewagą jazdy "na trasie".

ale tez bez zbyt dlugiej jazdy powzyej ~ 105kmph biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok

> chociaż o fabrycznym 3,7 mogę tylko pomarzyć

> nie mam na tyle cierpliwości żeby cala trasę 80ka się toczyć.

> u mnie realne spalanie to ok 4,3l od tankowanie do tankowania, z

> przewagą jazdy "na trasie".

Oki, ja też mam nie za lekką nogę wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a swoja droga ciekawe czemu fait podaje pojemnosc 1.3 jak to jest

> taka sama prawie jak silniczka benzynowego 1.2

poczytaj sobie o hondzie jazz: występują tam dwa silniki, które się nazywają 1,2 i 1,4 a faktycznie to 1,2 ma pojemność 1246 ccm a 1,4 ma pojemność 1339 ccm więc obydwa silniczki mogłyby się nazywać 1,3 jak dla mnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehehe

> ale tez bez zbyt dlugiej jazdy powzyej ~ 105kmph

no zgadza się, staram się 105 nie przekraczać, chociaż u nas "na trasie" to jest zwykle jeden pas i częste wyprzedzanie, więc prędkość się waha do 120 - 130 km/h. a misio powyżej 105 miło jedzie więc pokusa jest duża drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a swoja droga ciekawe czemu fait podaje pojemnosc 1.3 jak to jest

> taka sama prawie jak silniczka benzynowego 1.2

Pewnie taki chłyt marketingowy biglaugh.gif , diesel o malutkiej pojemności nie jest za dobry, a większość ludzi na diesla mówi TDI, od VW, więc nie może być dużo mniejszy od 1,4 TDI zlosnik.gif , ale to tylko moja teoria skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czemu maly diesel nie jest dobry??

Tak twierdzą ludzie, którzy nie mieli z takim silnikiem styczności sick.gif , ale bardzo często później zmieniają swoje zdanie, szczególnie, jak zostaną"objechani" takim małym sadzomiotaczem devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak twierdzą ludzie, którzy nie mieli z takim silnikiem styczności

zapewne... a jak slysza ze pali ponizej 5l w miescie i ok 4l w trasie to ze niemozliwe biglaugh.gif

ale zeby sie scigac i udowadniac ze masta to lepiej kupic siakiegos wiekszego turbognojka... cos co ma co najwyzej 8s do 100... tyle ze wtedy raczej 5l w miescie nierealne grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale zeby sie scigac i udowadniac ze masta to lepiej kupic siakiegos

> wiekszego turbognojka... cos co ma co najwyzej 8s do 100... tyle

> ze wtedy raczej 5l w miescie nierealne

Np. TDI 130KM w Ibizie biglaugh.gif , ale cena x2 w stosunku do Punto 1,3MJ sick.gif . A ze spalaniem wiadomo, coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Chciałbym się zapytać jak się sprawują silniki 1,3 MJ,

> czy są bardzo paliwożerne i czy trafiają się często jakieś usterki?

> Chciałbym się również zapytać jak się mają koszty użytkowana diesla w

> stosunku do 1,2 8v benzyny +gaz?

> Czy 1,3MJ jest bardziej dynamiczny od 1,2 8v?

> Zapytuje , bo mam okazję wyminić swojego

> na nowego MJ na całkiem korzystnych warunkach ,

Skoro mozesz miec nowe auto z mocniejszym silnikiem na korzystnych warunkach, to ja bym sie nie zastanawial zlosnik.gif

Pytanie tylko co to sa korzystne warunki, bo jezeli musisz doplacac z 10 kawalkow, to po cholere topic tyle kasy dla 10KM wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro mozesz miec nowe auto z mocniejszym silnikiem na korzystnych

> warunkach, to ja bym sie nie zastanawial

> Pytanie tylko co to sa korzystne warunki, bo jezeli musisz doplacac z

> 10 kawalkow, to po cholere topic tyle kasy dla 10KM

Dlatego właśnie zapytuję tylko o późniejsze koszty eksploatacji waytogo.gif , ale dzisiaj dealer zaczął coś kręcić z ceną, więc jeśli do poniedziałku nie da mi ostatecznaj ceny, to zostaje z tym co mam skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego właśnie zapytuję tylko o późniejsze koszty eksploatacji ,

> ale dzisiaj dealer zaczął coś kręcić z ceną, więc jeśli do

> poniedziałku nie da mi ostatecznaj ceny, to zostaje z tym co mam

Czy w gre wchodzi zamiana na DEMO? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale na pewno szybciej niż "mały"

> kiedyś coś było, że małe dieselki są notorycznie niedogrzane

ano prawda... pierwsza prawda ze diesel sie ogolnie wolniej nagrzewa a druga prawda - jak maly to jeszcze wolniej bo w tych silnikach sa male straty energii... ale mozna z tym zyc biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ano prawda... pierwsza prawda ze diesel sie ogolnie wolniej nagrzewa

> a druga prawda - jak maly to jeszcze wolniej bo w tych silnikach

> sa male straty energii... ale mozna z tym zyc

jakby nie bylo dwie koszulki wodne robia swoje i odpowiednio chlodza glowice...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam czytam i widze prawie same pozytywy!!! <prócz grzania) a jeszcze jest

kwestia wytracenia przez turbinke obrotów (czyli siedzisz i czekasz 30 do 60 s)

jakosci paliwa (hmm... elementy wtrysku sa bardzo czułe )

Drogie czesci (np.turbo pompa wtryskowa)

Głosna praca szczególnie jak silniczek zimny

Szarpiace sprzegło (wyczucie sprzegła graniczy z cudem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>kwestia wytracenia przez turbinke obrotów (czyli siedzisz i czekasz >30 do 60 s)

norma w kazdym uturbionym silniku

>Drogie czesci (np.turbo pompa wtryskowa)

to nie psuc biglaugh.gif

>Głosna praca szczególnie jak silniczek zimny

klekot to klekot

>Szarpiace sprzegło (wyczucie sprzegła graniczy z cudem )

mam dwie Pandy MJ i w zadnej sprzeglo nie szarpie... chyba ze nie wiem co to jest szarpiace sprzeglo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zalet MJ jest wiele ok.gif, ale są rownież wady o których trzeba napisać by mieć pełen obraz!!!

Mój wybór padał na MJ a mielem swiadomosc wad o których pisałem, dlatego jak ktoś chce sie zdecydować na ten silnik to powienien wiedziec z czym to sie je. food.gif

Watpie by sprzedawca wymienial wady. On tak jak ty wymienia tylko zalety, a jak zwykle sa dwie strony medalu. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolego zalet MJ jest wiele , ale są rownież wady o których trzeba

> napisać by mieć pełen obraz!!!

zgadza sie... ale akurat co do sprzegla ja nie mam z nim zadnego problemu... moze kwestia egzempalrza... dunno hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadza sie... ale akurat co do sprzegla ja nie mam z nim zadnego

> problemu... moze kwestia egzempalrza... dunno

Sprzegło jest ciezkie do wyczucia jezdze juz rok MJ i czasem szarpne samochodem. Moja żona własnie chodzi na prawko i jak ostatnio troche pocwiczyla Panda jazde na placu to stwierdzila ze sprzegło jest no.gif w porównaniu z Corsą ( ona jest jeszcze laikiem wiec jej głos jest mało istotny ale za rok kto wie smile.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co znaczy to "prawie"???

Od czasu kiedy wymieniłem koła na normalne, po ostrym ruszaniu (z piskiem) czasami mam wrażenie jakby rzeczywiście coś było nie tak. Nie potrafię tego wyjaśnić, ale po normalnym ruszeniu jakby znowu się układa i jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprzegło jest ciezkie do wyczucia jezdze juz rok MJ i czasem szarpne

> samochodem. Moja żona własnie chodzi na prawko i jak ostatnio

> troche pocwiczyla Panda jazde na placu to stwierdzila ze

> sprzegło jest w porównaniu z Corsą ( ona jest jeszcze laikiem

> wiec jej głos jest mało istotny ale za rok kto wie )

ja bym się zgodził z tym ciężkim wyczuciem sprzęgła!

też już prawie rok jeżdżę i czasami mi szarpie, szczególnie jak wrzucam dwójkę. nie sądzę żeby to wynikało z mojej nieumiejętności, bo jeżdżę już ładnych kilka lat, po prostu ten typ tak ma!

a w ogóle w dieslach to przecież całkiem inaczej sprzęgło i gaz współpracują i trzeba się z benzynki przestawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a w ogóle w dieslach to przecież całkiem inaczej sprzęgło i gaz

> współpracują i trzeba się z benzynki przestawić

niewiem.gif nie jezdze benzyniakami od dosc dlugiego czasu... ostatnio jak jechalem GP 1.4 8v to sie dopiero glupio czulem (nie dosc ze obroty siakies takie wysokie trzeba miec by to cos jechalo to jeszcze sprzeglo siakies nie tego... grinser006.gif)

jak odbieralem kilka dni temu druga Pande po prostu do niej wsiadlem i pojechalem, bez wiekszych problemow, tak jak w Pandzie ktora na co dzien jezdze... miekko, plynnie, bez szarpania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo wyposazenia jest duzo. Sama klima to sprezarka chłodnica jakas tam

> czynnik chłodzący i pare innych bajerów daje ta wage z tego co

> wiem. Dynamik od wrzesnia 2005 z klimą waży ~1040kg

moj dynamik jest z czerwca 2005 i ma w homologacji wpisane 935kg... w dowodzie tez... natomiast roznicy z przyspieszaniu chyba nie ma... natomiast Actual pali mniej... ile mniej dokladnie to jeszcze nie wiem (pierwszy bak sie konczy), ale napewno mniej niz palil dynamik za mlodu biglaugh.gif

edit: co nie zmienia faktu ze dynamik ciezszy... ale czy az 100kg to nie wiem, nie wazylem obu biglaugh.gif dynamic ma od actuala wiecej: relingi, szyby elektryczne, centralny, klime, halogeny, listwy boczne i zamykany schowek oraz inny kawalek plastiku przy hamulcu recznym... ale ze to wszystko az 100kg wiecej wazy boje_sie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> edit: co nie zmienia faktu ze dynamik ciezszy... ale czy az 100kg to

> nie wiem, nie wazylem obu dynamic ma od actuala wiecej:

> relingi, szyby elektryczne, centralny, klime, halogeny, listwy

> boczne i zamykany schowek oraz inny kawalek plastiku przy

> hamulcu recznym... ale ze to wszystko az 100kg wiecej wazy

nooo mój ma jeszcze boczne poduchy, schowek pod fotelem pasazera, reg wysokosci fotela kierowcy bo to te zmiany z wrzesnia własnie są. biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze dlatego ten nowy pali mniej niz dynamit jak był z tym samym

> przebiegiem???

zupelnie niewykluczone... moze tez dlatego ze dynamik majac klime kusil by ja uzywac biglaugh.gif niedlugo zatankuje actuala i bede wiedziec ile pandzioch pali...

ale ta roznica w wadze mnie zaintrygowala bo nigdy o tym nie myslalem... moze roznicy 100kg nie ma ale kilkadziesiat kilo pewnie jest... gdzie mozna zwazyc pandzie?? biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zupelnie niewykluczone... moze tez dlatego ze dynamik majac klime

> kusil by ja uzywac niedlugo zatankuje actuala i bede wiedziec

> ile pandzioch pali...

> ale ta roznica w wadze mnie zaintrygowala bo nigdy o tym nie

> myslalem... moze roznicy 100kg nie ma ale kilkadziesiat kilo

> pewnie jest... gdzie mozna zwazyc pandzie??

Trza bedzie pogadać z panem "Zdzichem" który pilnuje jakiegoś zakładu przemysłowego lub podjechać na jakis złomowiec oni tam mają wagi i sie przekonać. Oczywiście na 20.GIF trza dać biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak przy okazji wagi... jak robilem test amorow to na wyniku mam nacisk podany w kg i na amorki i na hamulce w czasie testow... tyle ze nie wiem jak bardzo jest to zwiazane z prawdziwa waga pandzi, w kazdym razie: amorki, nacisk przod: 628kg, tyl 369kg, hamulce nacisk: 997kg (ze sluszym ok 80kg mechanikiem w srodku biglaugh.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawialem sie nad kupnem MJ, ale wybor padl na benzyne. Glowna przyczyna to bardzo wrazliwy uklad paliwowy na kiepska jakosc oleju napedowego. Kumpel ma w frmie ma 3 szt i juz ktorys raz w ciagu roku, komp przelaczyl na tryb awaryjny i swiecil sie check engine. Tankowane tylko na Orlenie. Niestety moze i z Orlenu idzie paliwko ok, ale co dalej to Bog wie. Nie chce byc w skorze tych ktorym po gwarancji z powodu paliwa jebnie cos w ukladzie wtryskowym MJ - plyniecie strasznie, to jest fakt. Poza tym wieksze koszty eksploatacji - drozszy przeglad, ceny czesci. Nizsze spalanie i cena paliwa w zaden sposob tego nie rekompensuje. W benzynie wiekszosc rzeczy mechanicznych robie sam. Porownajcie sciagniecie glowicy w 1.1, 1.2 a MJ. Tu trzeba miec dokumentacje techniczna zeby sie za to brac. Po doswiadczeniach innych wiem ze MJ wcale nie jest dla oszczednych, wrecz przeciwnie, po gwarancji wszystkie ewentualne oszczednosci zostawicie z nawiazka w serwisie ale autoryzowanym, bo nikt z prywatnych rzemieslnikow nie podejmie sie naprawy tak utkanego w elektronike auta. Pozornie 1,1 ma kupe elektoniki. Jego mozna testowac na uniwersalnych testerach bo to bardzo popularny i stary slinik - starosc konstrukcji to jego przewaga, jesli chodzi o pozniejsze koszty uzytkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zastanawialem sie nad kupnem MJ, ale wybor padl na benzyne. Glowna

> przyczyna to bardzo wrazliwy uklad paliwowy na kiepska jakosc

> oleju napedowego. Kumpel ma w frmie ma 3 szt i juz ktorys raz w

> ciagu roku, komp przelaczyl na tryb awaryjny i swiecil sie check

> engine. Tankowane tylko na Orlenie. Niestety moze i z Orlenu

> idzie paliwko ok, ale co dalej to Bog wie. Nie chce byc w skorze

> tych ktorym po gwarancji z powodu paliwa jebnie cos w ukladzie

> wtryskowym MJ - plyniecie strasznie, to jest fakt. Poza tym

> wieksze koszty eksploatacji - drozszy przeglad, ceny czesci.

> Nizsze spalanie i cena paliwa w zaden sposob tego nie

> rekompensuje. W benzynie wiekszosc rzeczy mechanicznych robie

> sam. Porownajcie sciagniecie glowicy w 1.1, 1.2 a MJ. Tu trzeba

> miec dokumentacje techniczna zeby sie za to brac. Po

> doswiadczeniach innych wiem ze MJ wcale nie jest dla

> oszczednych, wrecz przeciwnie, po gwarancji wszystkie ewentualne

> oszczednosci zostawicie z nawiazka w serwisie ale autoryzowanym,

> bo nikt z prywatnych rzemieslnikow nie podejmie sie naprawy tak

> utkanego w elektronike auta. Pozornie 1,1 ma kupe elektoniki.

> Jego mozna testowac na uniwersalnych testerach bo to bardzo

> popularny i stary slinik - starosc konstrukcji to jego przewaga,

> jesli chodzi o pozniejsze koszty uzytkowania.

Co do tankowania to kolega ma racje, dlatego tankuje na Neste która mam koło parcy i ma pewność ze nikt niczego nie kombinuje mimo ze ta stacja sprzedaje tylko paliwo z bio dodatkami. Cena ropki tez jest przystepna .

Elektroniki jest dużo, ale kiedyś mówiło sie ze japonczyka sie nie naprawi a teraz sie je robi wiec taka kolej rzeczy ze i MJ bedą naprawiane w nieautoryzowanych warsztatach szczególnie ze MJ to tylko 2 generacja JTD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> engine. Tankowane tylko na Orlenie. Niestety moze i z Orlenu

grinser006.gif a ja rok jezdze MJ z 23kkm na rok przebiegiem, nie tankuje na Orlenie i nigdy nie mialem problemow z ukladem paliwowym, czekami endzinu i innymi tego typu historiami... ba, nawet w ostatnia zime nic nie zamarzlo i nigdy pandzioch nie mial problemu ze startem silnika... ale Combo Tour dti na Orlenowskim oleju juz zarzucal czek endzin...

> tych ktorym po gwarancji z powodu paliwa jebnie cos w ukladzie

> wtryskowym MJ - plyniecie strasznie, to jest fakt. Poza tym

jezeli nie padlo przez okres gwarancji tankujac ciagle na tych samych stacjach to czemu ma pasc poozniej?? nagle zmienia jakosc paliwa??

> wieksze koszty eksploatacji - drozszy przeglad, ceny czesci.

przeglad (to co obowiazkowe) ~300pln, a jak jest w benzynkach??

> Nizsze spalanie i cena paliwa w zaden sposob tego nie

> rekompensuje. W benzynie wiekszosc rzeczy mechanicznych

MJ do tego troche lepiej ciagnie niz 1.2 i 1.1... to troche rekompensuje... glownie w trasie... oczywiscie nie jest to roznica powalajaca, ale moze byc znaczaca... np przy wyprzedzaniu kolumny tirow...

> oszczednych, wrecz przeciwnie, po gwarancji wszystkie ewentualne

> oszczednosci zostawicie z nawiazka w serwisie ale autoryzowanym,

dokladnie, zalezy na ile lat sie kupuje samochod... jezeli bede uzytkowac pandziocha po gwarancji to napewno bede go serwisowac w ASO bo tak jak kolega mowi, "pan Henio sp zoo" nie bedzie miec zielonego pojecia o silniku a po drugie ASO. w ktorym serwisuje 3 samochody bedace w rodzinie (Fiaty of koz), zna sie na rzeczy i szczerze powiedziawszy ceny ma bardzo podobne do "pana Henia" z ta roznica ze robi dokladniej... a ja nie mam czasu na wracanie na poprawki biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam MJ sprawuje sie w miare ale ma pare mankamentów.Jak na taki zawansowany technologicznie silnik a mianiwicie.

- podzczas odpalania zimnego silnika niezaleznie czy temp otoczenia to +35 czy -20 puszcza niebieskigo bączka

- podczas dojezdzania np do swiateł na luzie silnik zaczyna falowac i nieraz potrafi zgasnac.

- pocenie sie z pod miski olejowej,wymiana pompy wody(wycieki) i juz zauwzylem ze znowy cieknie pompa wody.

Autko ma przejechane 20kkm.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam MJ sprawuje sie w miare ale ma pare mankamentów.Jak na taki

> zawansowany technologicznie silnik a mianiwicie.

> - podzczas odpalania zimnego silnika niezaleznie czy temp otoczenia

> to +35 czy -20 puszcza niebieskigo bączka

Jak depniesz gaz do dechy to tez dymek leci.

> - podczas dojezdzania np do swiateł na luzie silnik zaczyna falowac i

> nieraz potrafi zgasnac.

Co prawda jeszcze mi nie zgasł ale kilka razy miałem to samo. Podczas zwalniania przed swiatłami na luzie silnik sie zadławił ale zaraz wszystko bylo ok

> - pocenie sie z pod miski olejowej,wymiana pompy wody(wycieki) i juz

> zauwzylem ze znowy cieknie pompa wody.

> Autko ma przejechane 20kkm.

> Pozdrawiam

U mnie jak narazie wycieków brak a mam 21kkm za sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co prawda jeszcze mi nie zgasł ale kilka razy miałem to samo.

> Podczas zwalniania przed swiatłami na luzie silnik sie zadławił

> ale zaraz wszystko bylo ok

u mnie prawie zawsze przy pierwszym zwalnianiu (hamowaniu) po odpaleniu jest spadek obrotów, ale tylko wtedy, nigdy mi nie zgasł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam MJ sprawuje sie w miare ale ma pare mankamentów.Jak na taki

> zawansowany technologicznie silnik a mianiwicie.

> - podzczas odpalania zimnego silnika niezaleznie czy temp otoczenia

> to +35 czy -20 puszcza niebieskigo bączka

> - podczas dojezdzania np do swiateł na luzie silnik zaczyna falowac i

> nieraz potrafi zgasnac.

> - pocenie sie z pod miski olejowej,wymiana pompy wody(wycieki) i juz

> zauwzylem ze znowy cieknie pompa wody.

> Autko ma przejechane 20kkm.

> Pozdrawiam

To moja pompa chyba ok ale poza tym to troszke sie sypnelo..mianowicie moja pindolotnia jest z lutego-przebieg obecnie ok 33kkm a przy 20 kkm wymienili:

-sprzegło

-czujnik cisnienia doladowania

-wentylator

-wachacz prawy przedni

-ciegna zmiany biegow(chodzily ciezko)

-raz stanal na trasie i nie zapalil-laweta-serwis-

i co...

dalej niekiedy jak dojade do swiatel to odroty raz faluja raz nie

spalilem klocki hamulcowe i musze wymienic(slabe sa)

sprzeglo wariuje raz wyzej raz nizez,zawieszenie zaczelo sie okropnie tluc z tylu,noi ta turbo dziura..

generalnie to ...fajne autko ale NIGDY WIECEJ BYM GO NIE KUPIL.Wolal bym benzyne 1.2 albo seja,lub naprawde jakiegos wolnosacego dieselka

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.