Skocz do zawartości

K o p a r ą przyjadę...


Rekomendowane odpowiedzi

Nie tego się spodziewaliście... biglaugh.gif

277288922-Front.jpg

Caparo T1

Najnowszy angielski pomysł na dwuosobowy samochód wyścigowy.

Posiada centralnie ułożony silnik, nadwozie z włokien węglowych, podzielone na sekcje dla łatwiejszych napraw w razie niespodziewanych wydarzeń na torze zlosnik.gif

Podwozie węglowo-aluminiowe z wydzieloną strefą zgniotu przedniego. boje_sie.gif

277288922-Rear2.jpg

Samochód oferuje możliwość zmiany ustawień najważniejszych elementów: zawieszenia (twardość, anti-roll), silnika (jak w NFS: wysoka prędkość, albo większe przyspieszenie), wyświetlacza pokładowego, spoilerów itp. itd.

Co do spoilerów warto wspomnieć, że czerpie on z bogatych doświadczeń F1, a osiągane przyspieszenia wzdłużne i poprzeczne sięgają 3G (na zakrętach dzięki dyfuzorom, spoilery tylko do ustawienia balansu samochodu)

Ponadto posiada klatkę bezpieczeństwa, traction and launch control, siedzienia zgodne z systemem HANS, a także centralny układ gaśniczy boje_sie.gif

277288922-Rear.jpg

A teraz suche dane:

smile.gif aluminiowe V8, osiągające moc 480 KM przy 10500 obr/min

smile.gif skrzynia 6-biegowa (przełożenia ustawiane), LSD

smirk.gif osiąga 322 km/h(setup niskiego downforce'u)

shocked.gif przyśpieszenie 0-160 zajmuje mu 5 sekund, a od 0-100 2,5 sekudny zlosnik.gif

skromny.gif posiada 70l zbiornik paliwa

icon_rolleyes.gif masa 470 kg (1KM/1kg - identycznie z samochodami F1)

277288922-Dim1.jpg

277288922-Dim2.jpg

post-34325-14352472818029_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.