mc_gregor Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 w zeszłym tygodniu zawirusowałem mojego klekota moc skoczyla z 89ps do 114 a mement szlo tylko podciagnac z 205 na 230nm . Po przekroczeniu tej wartosci silnik dostawal wibracji przyspieszajac na 4/5 biegu w zakresie 1800-2200 obrotow . Czy odpowiedzialne za to jest kolo zamachowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > w zeszłym tygodniu zawirusowałem mojego klekota moc skoczyla z 89ps > do 114 a mement szlo tylko podciagnac z 205 na 230nm . Po > przekroczeniu tej wartosci silnik dostawal wibracji > przyspieszajac na 4/5 biegu w zakresie 1800-2200 obrotow . Czy > odpowiedzialne za to jest kolo zamachowe ? u kogo robiłeś ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mc_gregor Napisano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > u kogo robiłeś ??? TTC w Krakowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > TTC w Krakowie znaczy siem spiepszyli bo to niejest wina zamachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 Hmm 89ps nie widzialem takiego jtd w fiacie ale nie o to chodzi , polecam vtech lub project xs w krakowie . W ofercie vtechu jest chip do 1.9 jtd punta dajacy 25% mocy i 49% momentu w rozsadnej cenie mysle . A te wibracje to pewnie zle dobrane wtryski , moze doladowanie itp , poczytaj na stronce vtechu o tym , moze zrobili ci efekt stukowy/dymienie , a wtedy radze szybko skoczyc do vtecha zanim wybuchnie cos w silniczku PS : jesli ruszales z tego 4,5 biegu lub z malej predkosci to normalne ze sa wibracje jak w kazdym aucie , ale jesli to jest przy powiedzmy 100km/h to raczej nienormalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 a czy on napisał dane fabryczne czy zmierzone ? bo chyba to drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > a czy on napisał dane fabryczne czy zmierzone ? bo chyba to drugie fabrycznie to chyba w żadnym punto jtd 89 koni nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > fabrycznie to chyba w żadnym punto jtd 89 koni nie było No ale to diesel - z dieslami różnie bywa.... chociaz w jakieś 85 PS bym bardziej uwierzył... swoją drogą - 114 KM z tego diesla to dośc sporo.. ja bym sie chyba bał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mc_gregor Napisano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > w zeszłym tygodniu zawirusowałem mojego klekota moc skoczyla z 89ps > do 114 a mement szlo tylko podciagnac z 205 na 230nm . Po > przekroczeniu tej wartosci silnik dostawal wibracji > przyspieszajac na 4/5 biegu w zakresie 1800-2200 obrotow . Czy > odpowiedzialne za to jest kolo zamachowe ? Ja tam się na dizlach nie znam, ale coś mi nie gra z tymi przyrostami: za mały przyrost Nm, żeby moc skoczyła z 89 na 114KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > No ale to diesel - z dieslami różnie bywa.... chociaz w jakieś 85 PS > bym bardziej uwierzył... swoją drogą - 114 KM z tego diesla to > dośc sporo.. ja bym sie chyba bał... poprosimy wykres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mc_gregor Napisano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > przyrostami: za mały przyrost Nm, żeby moc skoczyła z 89 na 114KM. dla potwierdzenia tego co mowie zalacznik z hamowni , taki wirusek jaki mam teraz jest najoptymalniej dobrany , znaczy moment bo na wyzszym (ok 250 nm) narmalnie jadac i majac 1800 obr na obrotku na 4 biegu wciskajac gaz do dechy byly wyczuwalne wibracje do ok 2200 obr (nie jakies rzucanie autem czy coc podobnego) Pomimo tak niskiego momentu spokojnie dymam nowego Mondeo TDCI zarowno ze startu zatrzymanego jak i jadac 60km/h i wciskajac gaz do dechy na 3 biedu . A pomiary g-techem od 0-60mph przed chipem wykazaly 10,17 sek po chipie udalo mi sie wykrecic 8,47 . Auto powinno miec 80ps ale na hamowni wyszlo przed chipem juz rok temu 89,2 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > dla potwierdzenia tego co mowie zalacznik z hamowni , taki wirusek > jaki mam teraz jest najoptymalniej dobrany , znaczy moment bo na > wyzszym (ok 250 nm) narmalnie jadac i majac 1800 obr na obrotku > na 4 biegu wciskajac gaz do dechy byly wyczowalne wibracje do ok > 2200 obr (nie jakies rzucanie autem czy coc podobnego) Pomimo > tak niskiego momentu spokojnie dymam nowego Mondeo TDCI zarowno > ze startu zatrzymanego jak i jadac 60km/h i wciskajac gaz do > dechy na 3 biedu . A pomiary g-techem od 0-60mph przed chipem > wykazaly 10,17 sek po chipie udalo mi sie wykrecic 8,47 . Auto > powinno miec 80ps ale na hamowni wyszlo przed chipem juz rok > temu 89,2 . no rewelka chętnie bym zweryfikował te 8.47 do setki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mc_gregor Napisano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 > no rewelka > chętnie bym zweryfikował te 8.47 do setki... 0-60mph to 96km/h po za tym napisalem te wyniki aby bylo porownanie przed i po chipie na tym samym urzadzeniu . Realne jest mysle w okolicach 10 sek moze delikatnie mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.