cieyo Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 Wczoraj składałem motor po wymianie UPG i niestety przy 3 cim dokręcaniu kątem 60' pękła obudowa wałka rozrządu na 7 śrubie - w kolejności dokręcania... Dosztukowałem tulejkę i docisnęłem głowicę przy pomocy grubej tulejki. I moje pytanie - czy jak załatwię sobię obudowę wałka to będę musiał nową uszczelkę zakładać ??? Jedni kumple mówia tak, innie - nie. I tu pytnie do bardziej obeznanych - czy nowa (stara) uszczelka nada się do powtórnego założenia kiedy to przyjęła na siebie już 25 Nm i 3x60'??? Może ktoś ma na sprzedaż taką obudowę za małe pieniądze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drapak1 Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 Lepiej wymienić na nową, bo zwykle po paru tkm puszcza. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cieyo Napisano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2006 > Lepiej wymienić na nową, bo zwykle po paru tkm puszcza. > Pzdr. Tak, ale ja zrobiłem tych kilometrów pięć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drapak1 Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 > Tak, ale ja zrobiłem tych kilometrów pięć... Ale już jest odciśnięta i po powtórnym założeniu może nie "spasować". Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 17 Września 2006 Udostępnij Napisano 17 Września 2006 Opaski wokół cylindrów już się zgniotły przy dokręcaniu i prawdopodobnie będą popuszczać po ponownym założeniu. Niestety UPG jest produktem jednorazowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 17 Września 2006 Udostępnij Napisano 17 Września 2006 > Opaski wokół cylindrów już się zgniotły przy dokręcaniu i > prawdopodobnie będą popuszczać po ponownym założeniu. > Niestety UPG jest produktem jednorazowym. Zgadzam sie co piszesz, ale kolega napisal ze przejechal 5km i jesli uzywali klucza dynamometrycznego i dokrecali wedlug zalecen dla tego silnika to wedlug mnie moze uzyc ponownie. A tlumacze to, tym ze wedlug mnie po 100 czy wiecej km sprawdzic ponownie moment dokrecenia srub. W innym watku jak to napisalem, ktos tam zasmial sie, ze tego sie nie stosuje. A ja zapytam sie, a dlaczego potym zabiegu i przejechaniu jakis tam km zaczyna puszczac olej czy z plaszcza wodnego na tloki dostaje sie plyn?? Uszczelka uklada sie pod wplywem temperatury, jedni mowili 100km , a inni 1000km. Byly rozne szkoly. Ja tego nie rozumiem, skladniki materialow z ktorych sie sklada UPG nie zmienily sie, a metody niby tak. Ja zostaje przy swojej, po przejechaniu min-100km do 1000km=sprawdzenie na zimnym silniku momentu dokrecenia srub glowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.