Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wybór CB

Featured Replies

Napisano

Witam kolegów,

prosze o pomoc w wybraniu CB radia, jestem troszke zielony w tym temacie.

Chciałbym kupic jakieś radyjko o podstawowych funkcjach.

Poszperałem troche na allegro i moje propozycje są takie:

Radio cb COBRA 19 dx IV

RADIO CB TCB-770 tti 4W

CB ALAN 100 PLUS

CB RADIO UNIDEN PRO 510 XL

Pomóżcie mi, bo troszke też poczytałem na forum CB i mam już mętlik w głowie frown.gif

pozdrawiam

Napisano

Mam unidena 510 xl i nic lepszego nie potrzeba. Zainwestuj tylko w dobrą antenę.

Napisano

> Witam kolegów,

> prosze o pomoc w wybraniu CB radia, jestem troszke zielony w tym

> temacie.

> Chciałbym kupic jakieś radyjko o podstawowych funkcjach.

> Poszperałem troche na allegro i moje propozycje są takie:

> Radio cb COBRA 19 dx IV

> RADIO CB TCB-770 tti 4W

> CB ALAN 100 PLUS

> CB RADIO UNIDEN PRO 510 XL

> Pomóżcie mi, bo troszke też poczytałem na forum CB i mam już mętlik w

> głowie

> pozdrawiam

Polecam Uniden 520 XL i do tego antenka Sirio ML-145 (jeżeli chcesz magnesówkę). Jeżeli chcesz wydać trochę mniej kaski, to Uniden 510 będzie ok (co prawda brak RF Gain dostępny w U520 się czasem przydaje).

Napisano

> Witam kolegów,

> temacie.

> Chciałbym kupic jakieś radyjko o podstawowych funkcjach.

Uniden jest ok i chyba najczęstszym radyjkiem u cb-radiowców. Ja natomiast polecam PRESIDENT JACKSON. Mam osobiście i planuje go zainstalować w moim bolidzie jak najszybciej.

Napisano

> Witam kolegów,

> temacie.

>