Skocz do zawartości

Silnik 1.1 a kolizyjność


BoRuCh

Rekomendowane odpowiedzi

> bezkolizyjny, czyli wymieniasz ino rozwalony rozrząd. pytasz na

> wszelki wypadek czy...?

tak... poszedł pasek crazy.gif grrrr

całe szczęście auto sąsiada, przebieg 215kkm biglaugh.gifbiglaugh.gif

ale i tak jestem załamany, bo się opiekowałem tym autem...

ale tak to jest jak sąsiad mówił, że rozrząd przy 160kkm wymieniał na nowy, a się okazuje, że nie... icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn. p zerwaniu paska rozrządu wystarczy tylko wymienić rozrząd, czy

> coś jeszcze trzeba zrobic ?

Jesli w silniku nic nie bylo dlubane co moglo by prowadzic do jego kolizyjnosci np. planowanie glowicy powyzej 0,5 mmm, wyzsze tloki, korbowody itd, itp wystarczy zmienic pasek z napinaczem i dalej cieszyc sie z jazdy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak... poszedł pasek grrrr

> całe szczęście auto sąsiada, przebieg 215kkm

> ale i tak jestem załamany, bo się opiekowałem tym autem...

> ale tak to jest jak sąsiad mówił, że rozrząd przy 160kkm wymieniał na

> nowy, a się okazuje, że nie...

wele wszelkich informacji silniki 1.1 8V i 1.2 8V są bezkolizyjne. wymieniasz tylko rozrząd, całość i wszystko gra, żadnych innych uszkodzeń. waytogo.gif cena wymiany całego rozrządu jest mi nieznana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak... poszedł pasek grrrr

> całe szczęście auto sąsiada, przebieg 215kkm

> ale i tak jestem załamany, bo się opiekowałem tym autem...

> ale tak to jest jak sąsiad mówił, że rozrząd przy 160kkm wymieniał na

> nowy, a się okazuje, że nie...

no to gratulacje dla sąsiada hehe.gif

i dla fiata, 215kkm to niezły wynik,

w Felicji zerwał się przy 150kkm i zawory trzeba było wymienić, a niby nowsza konstrukcja silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to gratulacje dla sąsiada

> i dla fiata, 215kkm to niezły wynik,

> w Felicji zerwał się przy 150kkm i zawory trzeba było wymienić, a

> niby nowsza konstrukcja silnika

właśnie nowsze są kolizyjne, bezkolizyjne 8V to już przeszłość, jak rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak to?

> zmienili konstrukcję tego zabytku?

> co się zmieniło?

> z ciekawości tylko pytam

tak, nie wiem dokładnie co, ale zmienili coś ze względu na normy ekologiczne, z resztą jak ktoś ma epera od 22 w zwyż to można zobaczyć że została wprowadzona zmiana.

EDIT: TU Yaboll opisał co zostało zmienione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak, nie wiem dokładnie co, ale zmienili coś ze względu na normy

> ekologiczne, z resztą jak ktoś ma epera od 22 w zwyż to można

> zobaczyć że została wprowadzona zmiana.

najważniesza zmiana to nowy dekiel z nowym korkiem wlewu oleju biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety nie jest to prawda...

Wiem, pamiętam rozmowy o tym silniku, kiedy pisaliście, że pojawił

sie w Punto waytogo.gif O ile normy nie są widoczne gołym okiem, kolizyjność

raczej tez nie będzie (tylko dla wybranych wink.gif ), to ten korek doceni

wielu waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.