BoRuCh Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 Czy ten silnik jest kolizyjny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > Czy ten silnik jest kolizyjny ? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > Nie tzn. p zerwaniu paska rozrządu wystarczy tylko wymienić rozrząd, czy coś jeszcze trzeba zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evelyna Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > tzn. p zerwaniu paska rozrządu wystarczy tylko wymienić rozrząd, czy > coś jeszcze trzeba zrobic ? bezkolizyjny, czyli wymieniasz ino rozwalony rozrząd. pytasz na wszelki wypadek czy...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > bezkolizyjny, czyli wymieniasz ino rozwalony rozrząd. pytasz na > wszelki wypadek czy...? tak... poszedł pasek grrrr całe szczęście auto sąsiada, przebieg 215kkm ale i tak jestem załamany, bo się opiekowałem tym autem... ale tak to jest jak sąsiad mówił, że rozrząd przy 160kkm wymieniał na nowy, a się okazuje, że nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > tzn. p zerwaniu paska rozrządu wystarczy tylko wymienić rozrząd, czy > coś jeszcze trzeba zrobic ? Jesli w silniku nic nie bylo dlubane co moglo by prowadzic do jego kolizyjnosci np. planowanie glowicy powyzej 0,5 mmm, wyzsze tloki, korbowody itd, itp wystarczy zmienic pasek z napinaczem i dalej cieszyc sie z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evelyna Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > tak... poszedł pasek grrrr > całe szczęście auto sąsiada, przebieg 215kkm > ale i tak jestem załamany, bo się opiekowałem tym autem... > ale tak to jest jak sąsiad mówił, że rozrząd przy 160kkm wymieniał na > nowy, a się okazuje, że nie... wele wszelkich informacji silniki 1.1 8V i 1.2 8V są bezkolizyjne. wymieniasz tylko rozrząd, całość i wszystko gra, żadnych innych uszkodzeń. cena wymiany całego rozrządu jest mi nieznana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > wele wszelkich informacji silniki 1.1 8V i 1.2 8V są bezkolizyjne. > wymieniasz tylko rozrząd, całość i wszystko gra, żadnych innych > uszkodzeń. cena wymiany całego rozrządu jest mi nieznana. W ASO ok. 200zl, w nie ASO teoretyczniie powinno byc taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > wele wszelkich informacji silniki 1.1 8V i 1.2 8V są bezkolizyjne. już nie, od 10.2005 r silniki 1.2 (nie wiem czy 1.1. też) są kolizyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > tak... poszedł pasek grrrr > całe szczęście auto sąsiada, przebieg 215kkm > ale i tak jestem załamany, bo się opiekowałem tym autem... > ale tak to jest jak sąsiad mówił, że rozrząd przy 160kkm wymieniał na > nowy, a się okazuje, że nie... no to gratulacje dla sąsiada i dla fiata, 215kkm to niezły wynik, w Felicji zerwał się przy 150kkm i zawory trzeba było wymienić, a niby nowsza konstrukcja silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > no to gratulacje dla sąsiada > i dla fiata, 215kkm to niezły wynik, > w Felicji zerwał się przy 150kkm i zawory trzeba było wymienić, a > niby nowsza konstrukcja silnika właśnie nowsze są kolizyjne, bezkolizyjne 8V to już przeszłość, jak rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > już nie, od 10.2005 r silniki 1.2 (nie wiem czy 1.1. też) są > kolizyjne jak to? zmienili konstrukcję tego zabytku? co się zmieniło? z ciekawości tylko pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > jak to? > zmienili konstrukcję tego zabytku? > co się zmieniło? > z ciekawości tylko pytam tak, nie wiem dokładnie co, ale zmienili coś ze względu na normy ekologiczne, z resztą jak ktoś ma epera od 22 w zwyż to można zobaczyć że została wprowadzona zmiana. EDIT: TU Yaboll opisał co zostało zmienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > tak, nie wiem dokładnie co, ale zmienili coś ze względu na normy > ekologiczne, z resztą jak ktoś ma epera od 22 w zwyż to można > zobaczyć że została wprowadzona zmiana. najważniesza zmiana to nowy dekiel z nowym korkiem wlewu oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > najważniesza zmiana to nowy dekiel z nowym korkiem wlewu oleju i jeszcze pare innych "drobiazgów" edita zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > Czy ten silnik jest kolizyjny ? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > tzn. p zerwaniu paska rozrządu wystarczy tylko wymienić rozrząd, czy > coś jeszcze trzeba zrobic ? ustawic wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > najważniesza zmiana to nowy dekiel z nowym korkiem wlewu oleju niestety nie jest to prawda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > niestety nie jest to prawda... Wiem, pamiętam rozmowy o tym silniku, kiedy pisaliście, że pojawił sie w Punto O ile normy nie są widoczne gołym okiem, kolizyjność raczej tez nie będzie (tylko dla wybranych ), to ten korek doceni wielu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.