osgood Napisano 10 Października 2006 Udostępnij Napisano 10 Października 2006 jak w temacie... i tak sie zastanawiam czy na dotarcie nie zalozyć seryjnej glowicy z 1,1 spi, tak zeby go nie zatrzeć czasem... pozatym może jakieś pomysły co poprawic w dole jak to już mam rozgrzebane oczywiscie całość bedzie wyważana, ale moze jakieś inne usprawnienia oczywiście interesują mnie tylko fachowe, sprawdzone i potwierdzone mody, a nie "drutex taśmex" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Października 2006 Udostępnij Napisano 10 Października 2006 > jak w temacie... i tak sie zastanawiam czy na dotarcie nie zalozyć > seryjnej glowicy z 1,1 spi, tak zeby go nie zatrzeć czasem... dlaczego ma sie zatrzec na glowicy 1.2 > pozatym może jakieś pomysły co poprawic w dole jak to już mam > rozgrzebane > oczywiscie całość bedzie wyważana, ale moze jakieś inne usprawnienia > oczywiście interesują mnie tylko fachowe, sprawdzone i > potwierdzone mody, a nie "drutex taśmex" przed wywazeniem mozna troche odelzyc wal i dopiero wywazac z kolem zamachowym, kolkiem rozrzadu i kolkiem fonicznym... i korby mozna wypolerowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2006 > dlaczego ma sie zatrzec na glowicy 1.2 moja obawa jest tym uzasadniona, że w silniku bedzie dłubnięte wszystko co tylko się da i głowica z 1,2 też bedzie dłubnięta i do tego splanowana wiec niewiem czy dobrym pomysłem jest zakładanie na świeżo szlifowany silnik tak doprężonej głowicy... a co do wyważania to wyważa sie z kółkiem rozrządu i pasowym altka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Października 2006 Udostępnij Napisano 10 Października 2006 > moja obawa jest tym uzasadniona, że w silniku bedzie dłubnięte > wszystko co tylko się da i głowica z 1,2 też bedzie dłubnięta i > do tego splanowana wiec niewiem czy dobrym pomysłem jest > zakładanie na świeżo szlifowany silnik tak doprężonej głowicy... raczej bardziej chodzi o styl jazdy przy docierani niz doprezenie glowicy... > a co do wyważania to wyważa sie z kółkiem rozrządu i pasowym altka ?? oczywiscie zeby dokladniej wywazyc no i oczywiscie z kolem zamachowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Października 2006 Udostępnij Napisano 10 Października 2006 > raczej bardziej chodzi o styl jazdy przy docierani niz doprezenie > glowicy... > oczywiscie zeby dokladniej wywazyc no i oczywiscie z kolem > zamachowym i dociskiem tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Października 2006 Udostępnij Napisano 11 Października 2006 > i dociskiem tez sie wlasnie nad tym zastanawialem i doszedlem do wniosku ze nie jest to az tak konieczne bo docisku nie zaklada sie na punkty tak jak reszte elementow no i z nowym sprzeglem moze byc inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.