Skocz do zawartości

Wymiana wkładki stacyjki w CC.


rzywica

Rekomendowane odpowiedzi

Tez przykładam sie do pytania...Jakis manual bardzo bardzo by sie przydał bo u mnie wkład już jakiś czas leży w szafie wiec w koncu trzeba by to zrobic...

Podobno w jakims położeniu kluczyka powinien sie po prostu wyciagnac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CZeść

> Chce wymienic wkładkę w stacyjce aby do auta był tylko jeden klucz (

> w drzwiach po włamaniu są insze ). Mam takowa wkładke tylko

> zastanawiam sie czy podołam. Robił ktosik to ?

> Moze kroczek po kroczku ktos wytłumaczy jak dziecku ?

sciagasz ubudowe ze stacyjki ta plastikowa biglaugh.gifwkładasz kluczyk do stacyjki i szukasz pałego dzyndzla na ostacyjce i wciskaszkasz palacz.giftylko doladnie nie pamintam w jakiej pozycji ma byc wyciągana władka ale tylko w jednej sie da smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CZeść

> Chce wymienic wkładkę w stacyjce aby do auta był tylko jeden klucz (

> w drzwiach po włamaniu są insze ). Mam takowa wkładke tylko

> zastanawiam sie czy podołam. Robił ktosik to ?

> Moze kroczek po kroczku ktos wytłumaczy jak dziecku ?

Sciagasz obudowe kierownicy, wkladasz kluczyk do stacyjki i przekrecasz. Z boku stacyjki jest dzwigienka ktora musisz nacisnac i jednoczesnie wyciagasz kluczyk z wkładka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podepne sie pod wątek: amianowicie czy wkładka od kalmi lub od

> bagaznika bedzie pasowac do stacyjki i odwrotnie?? i jak wyjac

> wkłądke z klamki , bagaznika

Jak sie spojrzy na te dwie wkładki ( klamka i stacyjka ) to wyglada że nie powinny pasować, do stacyjki jest krótsza i ma inny kształt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podpinam sie do pytania...jak wymienic wkładki w drzwich?

w cc nie ma problemu, nie trzeba nawet sciagac tapicerki z drzwi - z boku drzwi wykrecasz jedną śrubę, cala klamka wychodzi łącznie z wkładką - i teraz juz prosto - sciagasz zabezzpieczenie, sprezynę, wybijasz klin, wymieniasz wklad...i gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki kolego za odpowiedz . A wiesz jak wymienić wkład w zamku

> tylnej klapy? Bo patrząc na to do zadnego wniosku nie doszedłem

nie ma sprawy

a do tylnej klapy, hmm, jeszcze nie doszedlem - czeka mnie ta robota.Przypuszczam ze odkreca sie zamek od wewnatrz (dwie nakrteki) i jakos sciaga to ustrojstwo. Musisz to obadac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> nie ma sprawy

> a do tylnej klapy, hmm, jeszcze nie doszedlem - czeka mnie ta

> robota.Przypuszczam ze odkreca sie zamek od wewnatrz (dwie

> nakrteki) i jakos sciaga to ustrojstwo. Musisz to obadac

właśnie wymieniłem cały komplet wkładek mam jeden kluczyk do stacyjki obu drzwi korka wlewu paliwa oraz tylnej klapy co do wkładek dwie takie same są do drzwi krótsza od nich jest do stacyjki inna jest do tylnej klapy i najdłuższa jest do korka wlewu paliwa jak zmienić wkładki:

stacyjka jak już kilka postów wyżej ktoś napisał potwierdzam zdemontować plastykową obudowę stacyjki trzy śruby krzyżakowe wkładamy kluczyk (dobrze jest wyciągnąć dwie kostki elektryczne co by niechcący nie odpalić rozrusznika) od dołu stacyjki jest ruchoma dźwigienka (dobry malutki wkrętaczek użyć) trzeba ją wepchnąć i trzymając wepchniętą przekręcać kluczyk i z wyczuciem próbować wyjąć kluczyk z wkładką (trzeba pobróbować o ile przekręcić kluczyk u mnie ciężko to szło bo miałem uszkodzoną wkładkę)

drzwi jak wyżej napisano potwierdzam z boku drzwi koło zaczepu zamka z trzema wkrętami torx jest jeszcze wyżej jedna śruba krzyżakowa (trzyma ona całą klamkę) po odkręceniu przesuwamy klamkę poziomo w drzwiach w kierunku przodu auta odczepiamy od klamki plastykowe cięgno i mamy całą klamkę teraz od wew strony klamki zdejmujemy pierscień odsłania na to dostęp do rygielka wkładki wciskamy go małym wkrętaczkiem kluczyk wkładamy do wkładki i wyciągamy go razem z wkładką

tylna klapa odkręcamy od wewnątrz dwie nakrętki i w rękach mamy osobno zaczep oraz przycisk z wkładką posiada metalowy obrotowy pierścień z wystający sworzniem kulowym na tym pierścieniu jest niby nit (nie rozwiercać przechodzi on poprzecznie przez cały przycisk) od przeciwnej strony wybić go schodzi wtedy metalowy pierścień wcisnąć mały rygielek na wkładce (małym wkrętaczkiem) włożyć kluczyk w wkładkę i wyjąć razem z wkładką

korek wlewu paliwa jest najtrudniejszy wpierw wybić sworzeń z ruchomej części korka następnie trzeba nawiercić otwór aby się dostać do małego rygielka w wkładce po nawierceniu włożyć kluczyk wcisnąć rygielek na wkładce i wyjąć kluczyk z wkładką (nie martwcie się nawierconym otworem wkładka posiada własną uszczelkę) całość wymieniłem w ciągu godziny za komplet wkładek zapłaciłem 55zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.