Skocz do zawartości

dextus

użytkownik
  • Liczba zawartości

    985
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O dextus

  • Urodziny 16.06.1983

Profile Information

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    motoryzacja, rowery
  • Samochód
    Focus / Croma / Dokker

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

dextus's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

2

Reputacja

  1. U mnie przez ponad 100tys. km problem nie wystąpił Coś musi być chyba grubo "pokopane" w instalacji. Tak sobie myślę, że może woda gdzieś w podszybiu?
  2. 1.5 dci po postoju od 31.12 do 4.01 czyli temperatury nawet -19st. odpaliło w poniedziałek "od kopa". Wrażenia na nim mróz żadnego nie zrobił może poza tym że przez chwilę klekotał trochę głośniej. 1.6 hdi po jednej nocy - odpalanie przy -19st. za 2 razem - hmm..zwalam to na 4 letni aku, ale jak odpalił to pojechał. Istotną sprawą jest sprawny akumulator + świece żarowe i będzie ok.
  3. To unikaj głebokich kałuż na nagrzanych hamulcach
  4. Założyłem 2 miesiące temu Ferodo Premier do foksa - jestem bardzo zadowolony. W cromie mam Bosch również złego słowa nie powiem. Zresztą czego nie założysz z tego co wymieniłeś i tak będzie dobrze - kwestia ewentualnie ceny, bierz tańsze
  5. Co do samych opon jesli chodzi o ich przyczepność/komfort/scieralnosc nie moge zlego slowa powiedzieć. Zachowuja sie bardzo dobrze. W tescie adac letnich 2014 zajely bardzo wysokie miejsce - jak na chinczyka. Co do zrozumienia - Twoja sprawa. Czasami jednak warto sie spróbować postawic w sytuacji ograniczonego budżetu, nie kazdego stac na nowki Michelinki za 500zl/szt. Wtedy z reguły pada wybór czegoś tańszego - jak widac w tym przypadku kosztem jakości. Opona nowa pojdzie tam gdzie byla stara, rzeczywiscie glebokosc bieznika nie powinna sie bardzo roznic.
  6. No faktycznie to nie jest duże uszkodzenie, ale jeśli nie jest to rzeczywiście mechaniczne tylko np. wada opony i jej "rozwarstwianie" to na bank poleci to dalej. Ale...samochód używany głównie w trasie, prędkości przelotowe duże, obciążenie z reguły cała rodzina + boks na dachu. Sama świadomość tego pęknięcia mnie męczyła. Tą pęknięta zostawię na wszelki wypadek - jako zapas. Nowa w drodze - dobrze, że w ogóle udało się dokupić taką egzotyczną oponę. Nówkę założyć na przód czy na tył? Opony są po ok. 10 000km.
  7. Po prostu pytam - i tak już zamówiłem nową sztukę tylko mnie na rozmyślenia wzięło czy oby nie jestem przewrażliwiony.
  8. Cześć, Jakiś czas temu skusiłem się na zakup chińskich opon pod marką ATLAS. Wszystko było ok, wręcz nawet jestem z nich zadowolony. Poza jednym ale.....przy zmianie kół na zimowe zauważyłem na jednej z nich lekkie pęknięcie, głębokość ok. 1mm na odcinku ok. 15cm. Opona poszła do reklamacji, oczywiście odrzucona - uszkodzenie mechaniczne. Nie do końca jestem o tym przekonany, opona na przedniej osi, uszkodzenie od strony wewnętrznej - no ale ok, szarpał się nie będę bo koszt ekspertyzy większy niż wartość opony. Czy Waszym zdaniem takie uszkodzenie dyskwalifikuje już taką oponę z użytkowania? Czy może jestem przewrażliwiony i panikuję - założyć i jeździć dalej. Z tego co mi wiadomo opona z boków ma wzmocnienia, to one trzymają konstrukcję - nie ma wybrzuszeń więc raczej nie uszkodzone zostały więc może to tylko powierzchowne draśnięcie. Wygląda to tak:
  9. W bazie będą raczej tylko te gwarancyjne - chyba że jakieś ASO było bardzo dokładne
  10. Miałem TYC w Xsarze II - nie było problemów z nimi przez 2 lata (świeciły bardzo dobrze, nie po koronach drzew), później sprzedałem auto.
  11. Polecam słoweńską Toplę - najlepiej serię TOP
  12. > Kto i w jakim celu założył tam trytytkę? To na pewno nie jest wg. technologii naprawy. Za trytytkę przeprosili - założyli metalową opaskę Ale upierali się, ze jak z regeneracji wracają maglownice to są na trytkach i dlatego takiej użyli
  13. Po tygodniu jeżdzenia po mieście sucho pod osłoną - no może troszkę zroszone, płyn nie uciekł...gdzie więc wcześniej wyparował? Problem w tym, że tym autem za miesiąc chcę jechać na wakacje (prawie 4000km do zrobienia) i nie chiałbym by coś się wysypało... Macie jakieś pomysły dlaczego płyn zniknął a teraz jest ok?
  14. Jak na razie wyczyścili, zalali nowego płynu, założyli osłonę na metalowej opasce...no i zobaczymy. Od rana na razie sucho, ale coś czuję, że skończy się to regeneracją maglownicy (przecież gdzieś ten płyn wyparował) - tylko kto za to zapłaci to nie wiem.
  15. No to już widzę, że jutro będę miał ciekawą wizytę i przepychankę z mechanikami...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.