Skocz do zawartości

Jakie CC 900


zaz

Rekomendowane odpowiedzi

> Jakie Cinquecento jest lepsze:

> - 899 z gaznikiem Weber

> - 899 z jednopunktowym wtryskiem

> - 903 z gaznikiem Weber

> - 903 z jednopunktowym wtryskiem

> Interesuje mnie ktora wersja jest dobra i nie ma z nia problemow.

> Z gory dziekuje za odpowiedz.

sadze ze najmniej problemow jest z 899spi (najpopularniejszy, najwiecej czesci itp)

najsilniejszy zapewne 903 gaznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie Cinquecento jest lepsze:

> - 899 z gaznikiem Weber

> - 899 z jednopunktowym wtryskiem

> - 903 z gaznikiem Weber

> - 903 z jednopunktowym wtryskiem

> Interesuje mnie ktora wersja jest dobra i nie ma z nia problemow.

> Z gory dziekuje za odpowiedz.

na to nie ma reguły ja miałem agenta 95 r od momentu kupna nic ale to kompletnie nic nie zmieniłem ! i jeżdził przez rok ! jak bedzie sie miał psuć to i tak bedzie a jesli bym wybierał to tego na jednym punkcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie Cinquecento jest lepsze:

> - 899 z gaznikiem Weber

> - 899 z jednopunktowym wtryskiem

> - 903 z gaznikiem Weber

> - 903 z jednopunktowym wtryskiem

> Interesuje mnie ktora wersja jest dobra i nie ma z nia problemow.

> Z gory dziekuje za odpowiedz.

nie ma zadnej roznicy pomiedzy usterkowoscia 900.

musisz szukac przede wszystkim zadbanego auta i to podstawa, a co bys nie kupił jak bedzie w dobrym stanie tak bedzie dobrze smigac.

w gaznikach odpadaja ci katalizatory i te inne pierdoły, mozna rzec konstrukcja jak w maluchu- ma to swoje ogromne plusy bo praktycznie nie ma co sie spsuc.

jezlei kupisz na wtrysku tez bedzie smigał.

co do budowy silnika jest to samo, a czesci wystepuja zamiennie, wiec moja rada nie szukaj konkretnego modelu, tylko szukaj poprostu 900 nie zjezdzonej.

wieksze prawdopodobienstwo jest ze trafisz na lepsza 900 na wtrysku bo bedzie ona młodsza.

to tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze 900 jest lepsze od 700 bo mam 700 na asianie i juz prawie wszystko mi sie sypie co jest mozliwe jak nie skrzynia to teraz cos z silnikiem o gazniku to nie wspomne i o alarmie tez oslabiony.gif

Wlasnie wiem ze 900 na gazniku jest proste do zrobienie ale ciekawi mnie czy z wtryskiem sa duze problemy confused.gif

Lubie sobie sam podlubac przy autku i mi sie wydaje ze na gazniku bylo by lepsze confused.gif

Czekam na dalsze wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem ze 900 jest lepsze od 700 bo mam 700 na asianie i juz prawie

> wszystko mi sie sypie co jest mozliwe jak nie skrzynia to teraz

> cos z silnikiem o gazniku to nie wspomne i o alarmie tez

> Wlasnie wiem ze 900 na gazniku jest proste do zrobienie ale ciekawi

> mnie czy z wtryskiem sa duze problemy

> Lubie sobie sam podlubac przy autku i mi sie wydaje ze na gazniku

> bylo by lepsze

> Czekam na dalsze wypowiedzi.

moim zdaniem na gazniku bedzie poprostu tansze w utrzymaniu, a natomiast awaryjnosc bedzie podobna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie Cinquecento jest lepsze:

> - 899 z gaznikiem Weber

> - 899 z jednopunktowym wtryskiem

> - 903 z gaznikiem Weber

> - 903 z jednopunktowym wtryskiem

> Interesuje mnie ktora wersja jest dobra i nie ma z nia problemow.

> Z gory dziekuje za odpowiedz.

Z mojego doswiadczenia wynika, ze najlepiej wziac 899 SPI. Wtrysk generalnie jest bardziej niezawodny niz gaznik, choc jak wiadomo...zepsuc moze sie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem ze 900 jest lepsze od 700 bo mam 700 na asianie i juz prawie

> wszystko mi sie sypie co jest mozliwe jak nie skrzynia to teraz

> cos z silnikiem o gazniku to nie wspomne i o alarmie tez

> Wlasnie wiem ze 900 na gazniku jest proste do zrobienie ale ciekawi

> mnie czy z wtryskiem sa duze problemy

> Lubie sobie sam podlubac przy autku i mi sie wydaje ze na gazniku

> bylo by lepsze

> Czekam na dalsze wypowiedzi.

Aisan to wogle inna bajka. Skomplikowana instalacja podcisnieniowa,

z separatorami, zaworkami, bimetalami, grzalkami itp. Fakt faktem ze malo kto z naszych rodzimych mechanikow w warsztatach potrafi dobrze wyregulowac gaznik nieco bardziej skomplikowany niz Maluch/Polonez. Ja po walce z mechanikami wzialem sie za Aisana sam..i przez 3 lata eksploatacji CC Young nie mialem z nim zadnych problemow. Wtrysk w CC900 jest bardzo prosty i raczej nie stwarza problemow. Wtrysk generalnie jest bardziej niezawodny niz gaznik (szczegolnie taki nieco skomplikowany, np Aisan w Twoim CC)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> heh a co niby w gazniku moze sie popsuc??

> ja obstawiałbym inaczej, we wtrysku masz kupe dodatkowych pierdół,

> lambda, katalzator itd.

Gaznik gaznikowi nie rowny. W CC 900 byl akurat dosc prymitywny gaznik, ale Aisan juz z pewnoscia do takich sie nie zalicza. Z reszta, gaznik przewaznie ma wiecej elementow ruchomych/mechanicznych (membranki, sprezynki, zaworki itd). Z wlasnego doswiadczenia, roznych samochodow (moich i nie moich) przy ktorych grzebalem, dochodze do wniosku ze wtrysk sprawia jednak mniej problemow.(tym bardziej ze wtrysk z 900tki jest bardzo prosty)choc sam 3 lata jezdzilem CC na Aisanie i nie stwarzal problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie Cinquecento jest lepsze:

> - 899 z gaznikiem Weber

> - 899 z jednopunktowym wtryskiem

> - 903 z gaznikiem Weber

> - 903 z jednopunktowym wtryskiem

> Interesuje mnie ktora wersja jest dobra i nie ma z nia problemow.

> Z gory dziekuje za odpowiedz.

Witaj Ja mam 903 z gaznikiem Weber. Auto ma przejechane prawie 140 000 z czego 40 000 przejechalem sam w przeciągu ponad 2 lat, auto jest z 93 roku. Nigdy mi sie nie zdazyło aby auto nie odpaliło, Z gaznikiem zero problemów. Odpalic musi bo po prostu zaciagasz ssanie i nie ma bata, a we wtryskach wiadomo komputer- różnie może być. Zreszta nalepsze roczniki to podobno 92-94. Najlepiej zabezpieczone przed korozją i maja dużo części włoskich. Wiadomo na wtrysku jest może minimalnie zrywniejszy ale i wiecej pali. Mnie w miesci nie pije wiecej niż 6,5l przy normalnej jeździe, a i tak jestem pierwszy spod świateł. Pozdrawiam i zycze trafnego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witaj Ja mam 903 z gaznikiem Weber. Auto ma przejechane prawie 140

> 000 z czego 40 000 przejechalem sam w przeciągu ponad 2 lat,

> auto jest z 93 roku. Nigdy mi sie nie zdazyło aby auto nie

> odpaliło, Z gaznikiem zero problemów. Odpalic musi bo po prostu

> zaciagasz ssanie i nie ma bata, a we wtryskach wiadomo komputer-

> różnie może być. Zreszta nalepsze roczniki to podobno 92-94.

> Najlepiej zabezpieczone przed korozją i maja dużo części

> włoskich. Wiadomo na wtrysku jest może minimalnie zrywniejszy

> ale i wiecej pali. Mnie w miesci nie pije wiecej niż 6,5l przy

> normalnej jeździe, a i tak jestem pierwszy spod świateł.

> Pozdrawiam i zycze trafnego wyboru.

potwierdzam...takie samo auto i taki sam gaznik...

przelot 104 tys nic sie nie dzieje.

a to ze sa ruchome elementy wcale nie swiadczy ze sie bedzie psuło...

no i nie mowmy o porownaniu webera 900 do aisana bo to znaczna roznica grinser006.gif

poza tym aisan jest dobrym gaznikiem jezlei sie o niego dba i wie jak zabrac wogole za niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.