David111 Napisano 7 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2006 po lekturze manuala ze strony zastanawiam sie czy tak samo bedzie w 1,4. w archiwum doczytalem sie ze inaczej u mnie jest rozwiazany mechanizm zmiany biegow, mozna prosic o jakies blizsze info, moze fotki. czy oprocz kompletnego sprzegla warto w cos jeszcze sie zaopatrzyc. przy okazji wymienie olej w skrzyni, wiecie gdzie jest korek spustowy i wlewowy na skrzyni?? w jaki olej sie zaopatrzyc?? a czy jest uszczelka miedzy skrzynia a silnikiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > po lekturze manuala ze strony zastanawiam sie czy tak samo bedzie w > 1,4. w archiwum doczytalem sie ze inaczej u mnie jest rozwiazany > mechanizm zmiany biegow, mozna prosic o jakies blizsze info, > moze fotki. czy oprocz kompletnego sprzegla warto w cos jeszcze > sie zaopatrzyc. przy okazji wymienie olej w skrzyni, wiecie > gdzie jest korek spustowy i wlewowy na skrzyni?? w jaki olej sie > zaopatrzyc?? a czy jest uszczelka miedzy skrzynia a silnikiem?? Do kompletu ze sprzęgłem kupujesz jeszcze łożysko oporowe. Korek spustowy jest pod lewą pół ośką a wlewowy jest od strony chłodnicy. Olej najlepiej wlać taki jaki był a jak nie wiesz to kup taki jaki ci polecą w sklepie. Pomiędzy silnikiem i skrzynią jest tylko osłonka z blachy. A co do lewarka to nie wiem jaki jest w 1.4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
75cinek Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > A co do lewarka to nie wiem jaki jest w 1.4. polaczenie miedzy skrzynia a lewarkiem jest na jednym drazku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > po lekturze manuala ze strony zastanawiam sie czy tak samo bedzie w > 1,4. w archiwum doczytalem sie ze inaczej u mnie jest rozwiazany > mechanizm zmiany biegow, mozna prosic o jakies blizsze info, > moze fotki. czy oprocz kompletnego sprzegla warto w cos jeszcze > sie zaopatrzyc. przy okazji wymienie olej w skrzyni, wiecie > gdzie jest korek spustowy i wlewowy na skrzyni?? w jaki olej sie > zaopatrzyc?? a czy jest uszczelka miedzy skrzynia a silnikiem?? olej w klasie jakości GL4 i lepkości 80W ale nie 80W90. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AthlonTCF Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 cO DO MECHANIZMU ZMIANY BIEGOW , JAK DOBRZE PAMIETAM JEST DO SKRZYNI DOPROWADZONY JEDEN WODZIC LUB DWA , OTKRECISZ SRUBY KLUCZEM 13 a TAK NA MARGINESIE W TYM UNO 1.4 MECHANIZM ZMIANY BIEGO JEST MEGA ZAKRECONY I DROGI . tRZY PRECIKI + TAKI KLOCEK Z TRZEMA MALUTKIMI PRZEGUBAMI KOSZTUJE OKOŁO 300ZŁ MASAKRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David111 Napisano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 > cO DO MECHANIZMU ZMIANY BIEGOW , JAK DOBRZE PAMIETAM JEST DO SKRZYNI > DOPROWADZONY JEDEN WODZIC LUB DWA , OTKRECISZ SRUBY KLUCZEM 13 > a TAK NA MARGINESIE W TYM UNO 1.4 MECHANIZM ZMIANY BIEGO JEST > MEGA ZAKRECONY I DROGI . tRZY PRECIKI + TAKI KLOCEK Z TRZEMA > MALUTKIMI PRZEGUBAMI KOSZTUJE OKOŁO 300ZŁ MASAKRA czy chciales mnie ostrzec w ten sposob przed tym zeby czegos nie spieprzyl?? skutecznie ci sie to udalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angin Napisano 13 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2006 > po lekturze manuala ze strony zastanawiam sie czy tak samo bedzie w > 1,4. w archiwum doczytalem sie ze inaczej u mnie jest rozwiazany > mechanizm zmiany biegow, mozna prosic o jakies blizsze info, > moze fotki. czy oprocz kompletnego sprzegla warto w cos jeszcze > sie zaopatrzyc. przy okazji wymienie olej w skrzyni, wiecie > gdzie jest korek spustowy i wlewowy na skrzyni?? w jaki olej sie > zaopatrzyc?? a czy jest uszczelka miedzy skrzynia a silnikiem?? Ja mam uniaka 1.0fire z 97 i ostatnio wymienialem tarcze sprzeglowa i musze powiedziec ze manual ze strony jest ok oczywiście wiekszosc u Ciebie bedzie inaczej ale jezeli masz jako taki zmysl mechaniczny, odrobine zdolnosci manualnych, kanal i najlepiej dwóch pomocnikow to poradzisz sobie bez problemu. Najlepiej wymienic caly zestaw tj. tarcze, docisk i łożysko docuskowe. A jak bedziesz szedł do sklepu po nowe to weź ze sobą stare bo w uniakach z powtażalnpscią podzespołów jest marniutko. Powodzenia. Jak robisz to pierwszy raz to przyszykuj sie na jakieś 10 godzin roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.