Skocz do zawartości

Historia mojego Wranglera


Stebel

Rekomendowane odpowiedzi

Wranglera kupilem w pazdzierniku 2004 roku. Jest to wersja Sahara z 2000 roku.

Tak wygladal na poczatku:

24qn3.th.jpg

Przejezdzilem nim cala zime bez modyfikacji zbierajac kase i pomysly na rozbudowwe.

Postanowilem zainstalowac lift zawieszenia Rubicon Express 3.5 cala Super Flex z amorkami OME

zawieszenie0158zx.th.jpg

Tu porownanie nowyh i starych amorkow

remont0605pd.th.jpg

Do kompletu z zawieszeniem doszly nowe kola z 35 calowymi oponami goodyear MT/R, a co za tym idzie musial byc wzmocniony uklad kierowniczy. Fabryczne czesci zastapilem zestawem Heavy duty firmy Currie.Na tej fotce jest porownania tego zestawu z fabrycznymi czesciami

remont0444yl.th.jpg

Podnioslem tez bude i silnik o cal przy pomocy zestawu formu M.O.R.E.

zawieszenie0330rd.th.jpg

Dokupilem tez regulowane rozpinane laczniki stabilizatora przedniego firmy JKS

zawieszenie0175ew.th.jpg

A tak wygladaja na aucie

remont0529pw.th.jpg

Przy okazji zainstalowalem tez oslony mostow firmy Warn i nowy stabilizator skretu.

kola0040io.th.jpg

W celu wzmocnienia progow zainstalowalem ochrony firmy Shrockworks ktore wczesniej musialem pomalowac

progi0012xp.th.jpg

progi0069wm.th.jpg

progi0105nw.th.jpg

progi0144pt.th.jpg

Operacja zmiany zawieszenia zajela mi i mojemu kumplowi 3 dni. Wszystko poszlo w miare gladko nie liczac kilku srub w ukladzie kierowniczym ktore nie bardzo chcialy sie odkrecic. Z pomoca przyszedl mlotek, wiertarka i flex zeby.GIF

remont0469oa.th.jpg

remont0514sb.th.jpg

Kolejne fazy remontu zeby.GIF

fazy4ls.th.jpg

fazy27gh.th.jpg

fazy37hu.th.jpg

fazy45uf.th.jpg

fazy56bs.th.jpg

i efekt koncowy:

newjeep157hs.th.jpg

A tu obok Jeepa z fabrycznym zawieszeniem i 30 calowymi oponami:

newjeep128fx.th.jpg

Te zdjecia zostaly zrobione kilka tygodni po pierwszej fazie zmian w jeepie.

moab1780rm.th.jpg

moab0306wn.th.jpg

A to zdjecia z pierwszej proby wykrzyzu

flex0480wz.th.jpg

flex0517bl.th.jpg

flex0546vi.th.jpg

Pierwszy test nowa zawiecha przeszla w kultowym dla wszystkich maniakow offroadu Moab.

moab2214yl.th.jpg

moab2044hb.th.jpg

Niestety wyprawa do Moab pokazala ze opuszczenie reduktora nie daje za wiele w walce z wibracjami i zmuszony bylem dokupic zestaw SYE i nowy tylny wal CV do Toma Woodsa do tego regulowane gorne tylne wahacze zeby ustawic odpowiedni kat tylnego mostu i nowe mocowania amotryzatorow. Instalacja tego zestawu byla dziecinnie prosta i zajela mi okolo 4 godziny.

jeep0420sb.th.jpg

jeep0390gb.th.jpg

jeep0477av.th.jpg

jeep0491hl.th.jpg

W miedzyczasie w ramach ciaglego udoskonalania dokupilem regulowane panhardy na przod i tyl, nowa oslone baku, oslone silnika.

Ostatnia modyfikacja bylo zalozenie klatki, nowych zderzakow....tylny z mocowaniem kola zapasowego i Hi-liftu oraz nowych przednich blotnikow typu "flat fenders"

A tak mniej wiecej moj sprzet wyglada teraz:

tj001dq7.th.jpgtj002vw1.th.jpg

Dla tych ktorzy lubia cyferki:

Odleglosc od srodka kola do blotnika przed liftem wynosila 18.5 cala teraz ta sama odleglosc to 24.5 cala (mierzona jeszcze z oryginalnymi blotnikami). Rubicon Express jest znany z tego ze zaniza wartosci w swoich liftach...jak by nie patrzyl po odjeciu cala body liftu uzyskalem okolo 5 cali liftu zawieszenia yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do tych odpinanych lacznikow to sa dostepne takie na tyl??? bo

> nigdy nie slyszalem zeby ktos w jepie takie motal a np.w

> patrolach sa seryjnie ,automatycznie odpinane(GR61)

> czy jest w ogole sens dawac takie cos na tyl?

Nie ma takich na tyl...bo niema to wiekszego sensu. Auto bylo by zbyt niestabilne...no i do tego ewentualni pasazerowie mieli by chorobe morska.....widzialem efekty zlamanego tylnego lacznika na szlku czacha.gifspineyes.gif

A i dzieki za mile slowa!!!! bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.