Skocz do zawartości

Skąd tyle oleju? SC900


Maniek W-wa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

SC 900

Sprawa wygląda tak, że zachciało mi sie wymiany uszczelnień na wale bo juz mocno ciekło.

Po rozłożeniu silnika okazało się, że tłoki mają spore luzy wiec zamaszyście stwierdziłem, że zainwestuje i zrobie porzadny remont.

Poszły nowe tuleje pod te tłoki co były, uszczelniacze zaworowe, pierścionki... no i tu zaczął sie problem.

Pierścienie Goetza i po otworzeniu niezły ZONK.

Okazało sie, że spręzynki od olejowych są sporo za długie wiec zamiast założyć stare spręzynki, cos mnie podkusiło skróciłem nowe.

Wszystko niby fajnie tylko ze teraz mi tłoki pływają w oleju icon_rolleyes.gif

Na początku podejrzana była uszczeka pod deklem, ze spod dekla ciagnie olej do dolotu bo mimo odpietej odmy na tej krótkiej śrubie od głowicy był olej. Uszczelka została rozdzielona (dolotu od dekla).

No ale niestety niewiele pomoglo. Fakt śruba teraz jest sucha ale tłoki dalej kąpią się w oleji i to z obydwu stron oslabiony.gif

Czy powodem takiego stanu rzeczy mogą być jakies wadliwe pierścienie? Założone są na 100% dobrze.

Wszystkie tłoki są równo zalewane olejem.

Miał ktoś może podobny przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blok tulejowany...... a czy tłoki został zowalizowane? podejrzewam, że dawałeś tłoki do roboty razem z blokiem... ale różnie bywa.... jeśli pierścienie są dobrze założone to nie powinny przepuszczać..... ale niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znaczy do nowych pierścieni załozyłes stare spręzynki olejowe???

> Uuuu, niebardzo kolego dwa razy sobie robote zrobiłeś i

> niepotrzebne wydatki. Teraz ściągaj głowice i skłądaj jeszcze

> raz tak jak powino być.

> Pozdro

Dalem nowe przycinane a lepiej pewnie by wyszlo na starych.

Narazie bede sprawdzal tansza wersje, czyli ze cos z uszczelniaczami sie spierniczylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> blok tulejowany...... a czy tłoki został zowalizowane? podejrzewam,

> że dawałeś tłoki do roboty razem z blokiem... ale różnie

> bywa.... jeśli pierścienie są dobrze założone to nie powinny

> przepuszczać..... ale

Dawalem tloki razem z blokiem do Auto-szlifu na Parowcowej wiec zakład z duuuzym doswiadczeniem wiec powinno byc OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wymieniłem pierścionki po raz drugi.

Tym razem jest OK, a pierscienie tej samej firmy.

Tamte były jakaś felerną seria bo były oryginalnie zapakowane a spręzynki były duuuuuzo za długie.

Być moze same pierścienie tez były jakies niefortunne.

Także uważajcie na Goetza bo jakas lipna seria im sie wypuściła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.