Maniek W-wa Napisano 23 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2006 Witam! SC 900 Sprawa wygląda tak, że zachciało mi sie wymiany uszczelnień na wale bo juz mocno ciekło. Po rozłożeniu silnika okazało się, że tłoki mają spore luzy wiec zamaszyście stwierdziłem, że zainwestuje i zrobie porzadny remont. Poszły nowe tuleje pod te tłoki co były, uszczelniacze zaworowe, pierścionki... no i tu zaczął sie problem. Pierścienie Goetza i po otworzeniu niezły ZONK. Okazało sie, że spręzynki od olejowych są sporo za długie wiec zamiast założyć stare spręzynki, cos mnie podkusiło skróciłem nowe. Wszystko niby fajnie tylko ze teraz mi tłoki pływają w oleju Na początku podejrzana była uszczeka pod deklem, ze spod dekla ciagnie olej do dolotu bo mimo odpietej odmy na tej krótkiej śrubie od głowicy był olej. Uszczelka została rozdzielona (dolotu od dekla). No ale niestety niewiele pomoglo. Fakt śruba teraz jest sucha ale tłoki dalej kąpią się w oleji i to z obydwu stron Czy powodem takiego stanu rzeczy mogą być jakies wadliwe pierścienie? Założone są na 100% dobrze. Wszystkie tłoki są równo zalewane olejem. Miał ktoś może podobny przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2006 znaczy sie podczas pracy silnika tloku od gory sa zalewane olejem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 23 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2006 znaczy do nowych pierścieni załozyłes stare spręzynki olejowe??? Uuuu, niebardzo kolego dwa razy sobie robote zrobiłeś i niepotrzebne wydatki. Teraz ściągaj głowice i skłądaj jeszcze raz tak jak powino być. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 23 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2006 blok tulejowany...... a czy tłoki został zowalizowane? podejrzewam, że dawałeś tłoki do roboty razem z blokiem... ale różnie bywa.... jeśli pierścienie są dobrze założone to nie powinny przepuszczać..... ale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek W-wa Napisano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2006 > znaczy do nowych pierścieni załozyłes stare spręzynki olejowe??? > Uuuu, niebardzo kolego dwa razy sobie robote zrobiłeś i > niepotrzebne wydatki. Teraz ściągaj głowice i skłądaj jeszcze > raz tak jak powino być. > Pozdro Dalem nowe przycinane a lepiej pewnie by wyszlo na starych. Narazie bede sprawdzal tansza wersje, czyli ze cos z uszczelniaczami sie spierniczylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek W-wa Napisano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2006 > blok tulejowany...... a czy tłoki został zowalizowane? podejrzewam, > że dawałeś tłoki do roboty razem z blokiem... ale różnie > bywa.... jeśli pierścienie są dobrze założone to nie powinny > przepuszczać..... ale Dawalem tloki razem z blokiem do Auto-szlifu na Parowcowej wiec zakład z duuuzym doswiadczeniem wiec powinno byc OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek W-wa Napisano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2006 > znaczy sie podczas pracy silnika tloku od gory sa zalewane olejem? Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek W-wa Napisano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 No i wymieniłem pierścionki po raz drugi. Tym razem jest OK, a pierscienie tej samej firmy. Tamte były jakaś felerną seria bo były oryginalnie zapakowane a spręzynki były duuuuuzo za długie. Być moze same pierścienie tez były jakies niefortunne. Także uważajcie na Goetza bo jakas lipna seria im sie wypuściła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.