KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 Prośbę mam, temat wałkowany setki razy, ale po moich doświadczeniach z listwą od halogejów co dymiła i strzelała iskrami jakiś bojący jestem Wolę się upewnić ... To jest obrotek od tylca Od lewej idą : -zasilanie -podświetlenie -masa -sygnał z przekaźnika Hmm, prawda czy fałsz ? Teraz dalej ... za cholerę nie mogę się dostać do wtyczki od wentylatora pod konsolą, więc kombinuje żeby zasilanie, pozycje i masę wziąć z tej dłuższej, białej wtyczki ... Opiszcie mi proszę, które to wtyki, bo nie chcę spalić auta ani obrotka. Dzięki. PS. Jakieś pułapki na mnie czekają przy tym podłączeniu ? Wdzięczny będę za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Prośbę mam, temat wałkowany setki razy, ale po moich doświadczeniach > z listwą od halogejów co dymiła i strzelała iskrami jakiś bojący > jestem Wolę się upewnić ... > To jest obrotek od tylca > Od lewej idą : > -zasilanie > -podświetlenie > -masa > -sygnał z przekaźnika > Hmm, prawda czy fałsz ? > Teraz dalej ... za cholerę nie mogę się dostać do wtyczki od > wentylatora pod konsolą, więc kombinuje żeby zasilanie, pozycje > i masę wziąć z tej dłuższej, białej wtyczki ... > Opiszcie mi proszę, które to wtyki, bo nie chcę spalić auta ani > obrotka. Dzięki. > PS. Jakieś pułapki na mnie czekają przy tym podłączeniu ? Wdzięczny > będę za rady ] Bierzesz z jakiejkolwiek kostki: masa - żadna różnica prąd - cokolwiek co po załaczeniu zapłonu daje pozytywny wynik światła - z jakiegoś podświetlenia konsolki sygnał - pompa i wsio Kawałek miernika albo prosta lampka z kablami (miernik lepszy) i jedziesz... Uważaj żebyś się nei wpiął tak jak u mnie prot - obrotek miał podświetlenie tylko przy włączonych halogenach No ale to był wypadek przy pracy szybko naprawiony jak się połapaliśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 kostke opisales dobrze ja podlaczylem plus wlasnie z tej kostki pierwszej, to jest niebieski kabelek o ile pamietam i jest zaraz pod czerwonym (jakbys dal fotke tej kostki od strony kabli to bym ci powiedzial ktory to) a mase i plus po swiatlach wziolem wlasnie i kabelkow idacych do zaroweczki od podswietlania kaonsoli z nawiewami, odrazu ci powiem zebys dal sobie spokoj z zaroweczka po lewej stronie, wyjmij prawa zarowke razem z ta wtyczka w ktorej siedzi i tam sie wepnij, zolty kabel to plus po swiatlach a czarny masa ja obrotek zakladalem przedwczoraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Bierzesz z jakiejkolwiek kostki: > masa - żadna różnica > prąd - cokolwiek co po załaczeniu zapłonu daje pozytywny wynik > światła - z jakiegoś podświetlenia konsolki > sygnał - pompa > i wsio No więc właśnie z tej białej bym chciał > Kawałek miernika albo prosta lampka z kablami (miernik lepszy) i > jedziesz... > Uważaj żebyś się nei wpiął tak jak u mnie prot - obrotek miał > podświetlenie tylko przy włączonych halogenach No ale to był > wypadek przy pracy szybko naprawiony jak się połapaliśmy Nie mam miernika i nie bardzo mam z czego zrobić ... kiedyś kolega Piq4(sorry jeśli przekręciłem nicka) dał ten schemacik kostki, ale szukajka mi nie pomaga ... jak podłączałem po omacku halogeje to były dymy i błyski, więc ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > kostke opisales dobrze Dzięki, czyli jedno już wiem. > ja podlaczylem plus wlasnie z tej kostki pierwszej, to jest niebieski > kabelek o ile pamietam i jest zaraz pod czerwonym (jakbys dal > fotke tej kostki od strony kabli to bym ci powiedzial ktory to) > a mase i plus po swiatlach wziolem wlasnie i kabelkow idacych do > zaroweczki od podswietlania kaonsoli z nawiewami, odrazu ci > powiem zebys dal sobie spokoj z zaroweczka po lewej stronie, > wyjmij prawa zarowke razem z ta wtyczka w ktorej siedzi i tam > sie wepnij, zolty kabel to plus po swiatlach a czarny masa Oki, idę to obejrzeć ... może foto zrobię. > ja obrotek zakladalem przedwczoraj Zazdroszczę i gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 i co pokazuje obrotek jesli sygnal bedzie z przekaznika pompy chyba ze czegos nie kumam jaki silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 jak niemasz miernika to wez sobie zarowke H4naprzyklad zapnij doniej dwa kable i bedziesz mial miernik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > i co pokazuje obrotek jesli sygnal bedzie z przekaznika pompy > chyba ze czegos nie kumam jaki silnik? a co ma pokazywac obrotomierz? przecierz nie temperature silnik czy 900 czy 1,1 czy 1,2 to podlacza sie zawsze pod przekaznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 siakas bzdura sygnal musi byc z kompa albo cewki--popatrz na schematy obojetnie jaki silnik dlatego pytam co pokazuje--zaklucenia przenoszace sie z wn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > siakas bzdura sygnal musi byc z kompa albo cewki--popatrz na > schematy obojetnie jaki silnik dlatego pytam co > pokazuje--zaklucenia przenoszace sie z wn sam jestes bzdura, podepnij to pod cewke to zobaczysz co sie bedzie dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 To teges ... 1 i 2 bez pinów, na trójce ino pyka jakimś przekaźnikiem (bojciam się ), 4 to czarna masa , 5 zielone nic, 6 popielate nic, 7 to czerwony na którym zasilanie jest cały czas ... 8 to niebieski gdzie zasilanie pojawia się po kluczyku, 9 białe nic, 13 żółte nic ... Tiaaa ... na ŻADNYM nie ma plusa po włączeniu pozycyjnych, więc szukam dalej ... A zasilanie brać z czerwonego czy z niebieskiego "spod klucza" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 a pdpialem u siebie pod cewke i pokazuje obroty silnika a tobie co temp --no ieszcze raz--spojrz na schemat---dasz rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 Dobra wiadomość jest taka, że wyprodukowałem profi czujnik z H4ki ... zła zaś, że na żadnym z pinów wtyczek od listwy nie ma + po pozycjach. Jak się do tych żarówek w konsoli dobrałeś ? Od przodu nie daje rady a panela się wyjąć nie da bo jakieś cięgła trzymają ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 trzeba zdjac pokretlo wylacznika nadmuchu(pociagnoc--uwaga na sprezyne wewnatrz pokretla)- i odkrecic wkret mocujacy panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > trzeba zdjac pokretlo wylacznika nadmuchu(pociagnoc--uwaga na > sprezyne wewnatrz pokretla)- i odkrecic wkret mocujacy panel Pytałem o to jak wydłubać żarówki podświetlenia, to jest już poziom niżej, dałem rady Czyli zostają dwa pytania ... zasilanie po kluczu czy to stałe ? No i sygnał zgodnie z manualem co jest na Cento ? Z przekaźnika pompy paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Prośbę mam, temat wałkowany setki razy, ale po moich doświadczeniach > z listwą od halogejów co dymiła i strzelała iskrami jakiś bojący > jestem Wolę się upewnić ... > To jest obrotek od tylca > Od lewej idą : > -zasilanie > -podświetlenie > -masa > -sygnał z przekaźnika wg schematu powinny być inne kolory kabli ale pies to ganiał - ja u siebie doszedłem co gdzie idzie idąc po ścieżkach w układzie elektronicznym obrotka > Hmm, prawda czy fałsz ? > Teraz dalej ... za cholerę nie mogę się dostać do wtyczki od > wentylatora pod konsolą, więc kombinuje żeby zasilanie, pozycje > i masę wziąć z tej dłuższej, białej wtyczki ... > Opiszcie mi proszę, które to wtyki, bo nie chcę spalić auta ani > obrotka. Dzięki. > PS. Jakieś pułapki na mnie czekają przy tym podłączeniu ? Wdzięczny > będę za rady tylko sprawdź miernikiem dokładnie !!!!!!!!!!!!! (położenie pinów podaję wg ostatniego zdjęcia) + po stacyjce - styk nr 5 białej kostki (wg schematu kabel błękitny) - dolny rząd pierwszy z lewej + podświetlenie: styk nr 2 kabel powinien być żółty - dolny rzad - drugi z prawej masa: styk nr 9 kabel powinien być fioletowo - czarny - górny rząd centralnie środkowy - czwarty z której by nie liczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Pytałem o to jak wydłubać żarówki podświetlenia, to jest już poziom > niżej, dałem rady > Czyli zostają dwa pytania ... zasilanie po kluczu czy to stałe ? No i > sygnał zgodnie z manualem co jest na Cento ? Z przekaźnika > pompy paliwa ? lub pin 23 w kompie (wg schematu elektr.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 ja bym bral zasilanie z niebieskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > tylko sprawdź miernikiem dokładnie !!!!!!!!!!!!! (położenie pinów Aye, aye chief, użyłem mojego nowego cud urody miernika > podaję wg ostatniego zdjęcia) > + po stacyjce - styk nr 5 białej kostki (wg schematu kabel błękitny) > - dolny rząd pierwszy z lewej To ma sens, w sumie po co go zasilać jak auto nieożywione, użyję tego niebieskiego, jest tam gdzie piszesz. > + podświetlenie: styk nr 2 kabel powinien być żółty - dolny rzad - > drugi z prawej U mnie ten żółty jest martwy w każdym położeniu kluczyka i przełącznika świateł ... wziąłem od wentylatora ... > masa: styk nr 9 kabel powinien być fioletowo - czarny - górny rząd > centralnie środkowy - czwarty z której by nie liczył OK, zgadza się kolor i położenie, stamtąd masa ... > lub pin 23 w kompie (wg schematu elektr.) Nie bardzo wiem gdzie to jest, wezmę jednak spod czerwonego przekaźnika, ewentualnie sprawdzę opcję kostki co podobno bywa przy lewym słupku przy podłodze ... Jutro podłączenie Mam nadzieję, że nie będzie jak z koleżką, co ostatnio spalił kompa podpinając obrotka Dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 plus po stacyjce wez z niebueskiego kabla, a plus poswiatlach i mase z zarowki ( z prawej bedzie latwiej) wyjmuje sie ja dotylu Kup sobie jeszcze takie wcinki do kabli - zakładasz na kabelek sciskasz kombinerkami i gotowe, latwiej sie wpiac i druciarstwa sie nierobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > U mnie ten żółty jest martwy w każdym położeniu kluczyka i > przełącznika świateł ... wziąłem od wentylatora ... dziwne..... sprawdź drugi od prawej w górnym rzędzie ew. z 4 lub 5 bezpiecznika tam na pewno będzie OK > OK, zgadza się kolor i położenie, stamtąd masa ... > Nie bardzo wiem gdzie to jest, wezmę jednak spod czerwonego > przekaźnika, ewentualnie sprawdzę opcję kostki co podobno bywa > przy lewym słupku przy podłodze ... > Jutro podłączenie Mam nadzieję, że nie będzie jak z koleżką, co > ostatnio spalił kompa podpinając obrotka Dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > plus po stacyjce wez z niebueskiego kabla, a plus poswiatlach i mase > z zarowki ( z prawej bedzie latwiej) wyjmuje sie ja dotylu Tak zrobiłem, ściśle wg. twoich porad, dzięki Troche było gimnastyki z wciśnięciem tej żarówki z powrotem, ale weszła na miejsce i działa ... ona i podświetlenie:) > Kup sobie jeszcze takie wcinki do kabli - zakładasz na kabelek > sciskasz kombinerkami i gotowe, latwiej sie wpiac i druciarstwa > sie nierobi Przyznaję się bez bicia ... zdrutowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Tak zrobiłem, ściśle wg. twoich porad, dzięki Troche było gimnastyki > z wciśnięciem tej żarówki z powrotem, ale weszła na miejsce i > działa ... ona i podświetlenie:) > Przyznaję się bez bicia ... zdrutowałem no to gut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > dziwne..... sprawdź drugi od prawej w górnym rzędzie > ew. z 4 lub 5 bezpiecznika tam na pewno będzie OK > > ostatnio spalił kompa podpinając obrotka Dzięki wielkie. 2 od prawej w górnym jest u mnie popielaty i martwy ... tak na chłopski rozum to w tej wiązce od listwy nie ma prawa być podświetlenia Doły "guzików" palą się po kluczu, tak samo jak podświetlenie przycisków od el. szyb albo radia ... a ich góry zapalają się jak używa się danego przycisku ... Do bezpieczników straaaaaasznie daleko, mam to od podświetlenia wentylatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > 2 od prawej w górnym jest u mnie popielaty i martwy ... tak na > chłopski rozum to w tej wiązce od listwy nie ma prawa być > podświetlenia to masz słaby ten chłopski rozum listwa z przyciskiem do przednich haluxów po podłączeniu działa od razu a w niej jest taki myk, że jak nie zapalisz pozycyjnych to przednie haluxy nie zabanglają więc doprowadzneie do wtyczki prundu z pozycyjnych musi być chyba że Ty masz poniedziałkowy egzemplarz u mnie zabanglało jak trzeba > Doły "guzików" palą się po kluczu, tak samo jak podświetlenie > przycisków od el. szyb albo radia ... a ich góry zapalają się > jak używa się danego przycisku ... > Do bezpieczników straaaaaasznie daleko, mam to od podświetlenia > wentylatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > to masz słaby ten chłopski rozum > listwa z przyciskiem do przednich haluxów po podłączeniu działa od > razu a w niej jest taki myk, że jak nie zapalisz pozycyjnych to > przednie haluxy nie zabanglają więc doprowadzneie do wtyczki > prundu z pozycyjnych musi być > chyba że Ty masz poniedziałkowy egzemplarz > u mnie zabanglało jak trzeba Ja młody jestem, nie znam się ... ale to chyba nie tak bangla Jak zakładałem halogeje, to kupiłem listwę o której piszesz (mam ją do dziś, i jak nie spalę auta przy montażu obrotka, to może przelutuję z niej bursztynowe podświetlenie w miejsce zielonego co go mam w fabrycznej na 3 przyciski) i po jej podłączeniu działała tylko kontrolka haluxów, ale one same już nie ... widać mam poniedziałkowy egzemplarz A raczej 0,9 FUNa ... podejrzewam, że tam po prostu nie ma tego pina z + od pozycji i trzeba by go dopiero doprowadzić od tablicy. W każdym razie ani wtedy przy haluxach nie miałem, ani teraz na żadnym z pinów nie mam + po pozycjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Ja młody jestem, nie znam się ... ale to chyba nie tak bangla Jak > zakładałem halogeje, to kupiłem listwę o której piszesz (mam ją > do dziś, i jak nie spalę auta przy montażu obrotka, to może > przelutuję z niej bursztynowe podświetlenie w miejsce zielonego > co go mam w fabrycznej na 3 przyciski) i po jej podłączeniu > działała tylko kontrolka haluxów, ale one same już nie ... widać > mam poniedziałkowy egzemplarz A raczej 0,9 FUNa ... > podejrzewam, że tam po prostu nie ma tego pina z + od pozycji i > trzeba by go dopiero doprowadzić od tablicy. > W każdym razie ani wtedy przy haluxach nie miałem, ani teraz na > żadnym z pinów nie mam + po pozycjach nie - listwa bangla, i z 12 pina daje wtesy minu do przekaźnika od haluxów... ale Ty nie masz reszty instalki pod haluxy tak jak ja miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 + i - mam pociągniety z radia, podświetlenie ze skrzynki bezpieczników, konkretnie ze świateł postojowych mała druciarnia ale działa idealnie a i pamiętaj żeby aku odłączyć bo ja spaliłem sobie kompa przy okazji instalacji obrotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > nie - listwa bangla, i z 12 pina daje wtesy minu do przekaźnika od > haluxów... ale Ty nie masz reszty instalki pod haluxy tak jak > ja miałem Ano nie miałem instalki ani pod haluxy ani pod obrotek jak się okazało ... a teraz mam już obie, samodziały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > + i - mam pociągniety z radia, podświetlenie ze skrzynki > bezpieczników, konkretnie ze świateł postojowych mała > druciarnia ale działa idealnie > a i pamiętaj żeby aku odłączyć bo ja spaliłem sobie kompa przy okazji > instalacji obrotka O tobie właśnie myślałem w kontekście pułapek Ok, odłączę aku jak przyjdzie do podpięcia sygnału, thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > a pdpialem u siebie pod cewke i pokazuje obroty silnika a > tobie co temp --no ieszcze raz--spojrz na schemat---dasz > rade Powiedz że żartujesz... W mpi podpiąłeś pod cewkę? Zdradź jak to zrobiłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > + i - mam pociągniety z radia, podświetlenie ze skrzynki > bezpieczników, konkretnie ze świateł postojowych mała > druciarnia ale działa idealnie > a i pamiętaj żeby aku odłączyć bo ja spaliłem sobie kompa przy okazji > instalacji obrotka Dobra, bo chyba mam kłopocik SC 0,9 FUN rocznik 2000. Podpiąłem obrotka jak w manualu i jak koleżeństwo radziło 1. 12V + (zasilanie po kluczyku)-niebieski przewód w kostce od listwy pod nadmuchami. 2. 12V +(podświetlenie z żarówek konsoli)-żółty przewód pod konsolą 3. masa-czarny przewód w kostce od listwy pod nadmuchami. Do tego momentu wszystko ładnie. Silnik pali, lampy i inne układy działają, po włączeniu pozycji obrotek się podświetla bursztynowo Odpinam akumulator (klema od masy), wpinam się przewodem sygnałowym do kabelka koloru czarnego, co jest pod nóżką nr 85 pod czerwonym czymś koło komputera. Zakładam klemę, nic złego się nie dzieje. Kluczyk w pozycję I, wszystko pokazuje że OKa ... Próbuję zapłonu i ... krótkie PYK ... tablica martwa, nic nie świeci, ruzrusznik nie kręci No to myślę, SPALIŁEM kompa ... 2 tysiaki w plecy Odpinam klemę, wypinam sygnałowy, klema na miejsce i idę do kabiny. Wszystko działa, silnik pali ... co jest ??? Obrotek sprawny ma być, używka ale sprawna Jakieś pomysły o co biega ? @ owz : A u ciebie o co chodziło ? Po wymianie kompa wszystko poszło bez bólu ? Bo niby też odpinałeś aku a jednak ... a potem co, dało radę czy coś zmieniałeś w instalacji ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 podpialem zwyczajnie pod sygnal sterujacy cewka (-) z tym ze to nie byl seryjny obrotek--a patrzac na schemat podlaczenia(bezposrednio pod komp) podejrzewam ze dostaje sygnal z kazdego zaplonu zatem seryjny podlaczony pod cewke pokaze dwa razy mniejsze obroty ja mialem uniwersalny obrotek --byl przelaczony na 1 zaplon na 1 obrot walu--czyli 2 cylindry--podwojna cewka albo 4 cylindry dwie podwojne cewki---zatem pokazywal bezproblemowo---zdumiewa mnie natomiast branie sygnalu z przekaznia pompy skad--cewka czy styk--przeciez tam nie ma informacji o predkosci obrotowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 po wymianie kompa wszystko si, ja po prosu zrobiłem zwarę na tym przekaźniku, on odpowiada za pompę paliwa i za CODE, spartolił mi się wtedy komp i centralka CODE, ale wymieniłem kompa na rozkodowanego od Darcyka, w ASO naprawili mi CODE i instalację no i wszystko bangla . Może jak się wpinałeś w przekaźnik to jakiś kabel nie styka? a 2k zł to w aso za samego kompa wołają, mnie to wyszło 500 w serwisie + 160 za kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > po wymianie kompa wszystko si, ja po prosu zrobiłem zwarę na tym > przekaźniku, on odpowiada za pompę paliwa i za CODE, spartolił > mi się wtedy komp i centralka CODE, ale wymieniłem kompa na > rozkodowanego od Darcyka, w ASO naprawili mi CODE i instalację > no i wszystko bangla . Może jak się wpinałeś w przekaźnik to > jakiś kabel nie styka? > a 2k zł to w aso za samego kompa wołają, mnie to wyszło 500 w > serwisie + 160 za kompa No to ja cały głupi jestem ... wtyczka do obrotka złożona dobrze, przewód sygnałowy nieuszkodzony, zwarcia nie ma, bo tylko z tego czarnego pod 85tą zdjąłem trochę izolacji ... co jest grane ? Boję się próbować dalej, bo mogę już nie mieć tyle szczęścia i tym razem EDIT: >Może jak się wpinałeś w przekaźnik to jakiś kabel nie styka? No właśnie styka, bo jak nie styka to obrotek nie istnieje dla kompa. A średnica przewodu może mieć znaczenie ? Bo podpiąłem się samochodowym co prawda, ale takim co ma dwie grubości średnicy innych ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 bladego pojęcia nie mam, a jak się wpiąłeś w ten przekaźnik? sygnałowy od obrotka owinąłeś wokół czarnego z przekaźnika czy wsówkę w kostkę dałeś? bo może ten kabel sygnałowy jakoś zakłóca przepływ prądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > bladego pojęcia nie mam, a jak się wpiąłeś w ten przekaźnik? > sygnałowy od obrotka owinąłeś wokół czarnego z przekaźnika czy > wsówkę w kostkę dałeś? bo może ten kabel sygnałowy jakoś zakłóca > przepływ prądu Zdjąłem cały czerwony przekaźnik żeby się dostać do kabli, znalazłem tego czarnego od 85ki pod spodem, kawałeczek odizolowałem i tam skrętkę sygnałowego ... A teraz lepsze jaja ... nie mam zasilania podświetlenia a było ... i konsola dmuchawy też nie świeci ... abo żarówki abo bezpiecznik ? Ale czy jest odrębny bezpiecznik TYLKO do podświetlenia konsoli ? Bo licznik się podświetla, dmuchawa wentylatora działa ... idę całą tą instalację raz jeszcze przepatrzyć EDIT: Nr 4, postojówki na skos, konsola i podświetlenie obrotka Światło jest, w kwestii sygnału na razie cisza ... hmmm, gdzie szukać sławetnego pina nr 23 od kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 ciekawe kiedy wykopci sie komp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychB Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 ja w swoim 899 wpialem sie pod 86 nozke przekaznika pompy paliwa, nie wiem skad Ci sie wziela ta 85 nozka... /przekladalem licznika z poldka plusa z obrotkiem do uniaka, wszystko dziala, lacznie z obrotomierzeem podpietym wlasnie do 86 nozki / pozdrawiam Krzysztof Borowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > ja w swoim 899 wpialem sie pod 86 nozke przekaznika pompy paliwa, nie > wiem skad Ci sie wziela ta 85 nozka... /przekladalem licznika z > poldka plusa z obrotkiem do uniaka, wszystko dziala, lacznie z > obrotomierzeem podpietym wlasnie do 86 nozki / pozdrawiam > Krzysztof Borowski Stąd ... manual firmowany przez Centomanię ... byłażby to literówka No bez jaj, niech się ktoś kompetentny wypowie proszę, bo tu się może podziać Mam ankietę założyć skąd ten sygnał brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > ciekawe kiedy wykopci sie komp Moja babcia zwykła mawiać, że jak się nie ma nic do powiedzenia to lepiej pchać zęby, żeby równo rosły ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 madrze mowila--ale zanim cos wykopcisz zobacz na schemacie w ksiazce o mpi skad pochodzi sygnal do obrotka--jesli nie masz podjedz--udostepnie--to z mojej strony na tyle--mam nadzieje ze nie bede zlym prorokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychB Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 kliken machen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > madrze mowila--ale zanim cos wykopcisz zobacz na schemacie w > ksiazce o mpi skad pochodzi sygnal do obrotka--jesli nie > masz podjedz--udostepnie--to z mojej strony na tyle--mam > nadzieje ze nie bede zlym prorokiem Ja mam SPI, ale uczciwie powiem, że nie wiem czy to istotne w tej kwestii ... schemat mam. Ale liczyłem na to, że w oparciu o manuala tudzież rady tych, co już to mają za sobą dam radę. Znowu nie jestem taki, żeby ganiać z tym przewodem po całej komorze silnika i sprawdzać kiedy wykopci ... spróbowałem raz, nie bangla, to pytam o radę a jutro tak czy inaczej pojadę do elektryka Instalacja jest położona, przewód sygnałowy w komorze, wszystko co ma chłop zrobić to go styknąć gdzie trzeba ... nie powinien dużo zawołać za to Wygląda na to, że składali te nasze bolidy jak popadnie, co jeden to inaczej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > ja w swoim 899 wpialem sie pod 86 nozke przekaznika pompy paliwa, nie > wiem skad Ci sie wziela ta 85 nozka... /przekladalem licznika z > poldka plusa z obrotkiem do uniaka, wszystko dziala, lacznie z > obrotomierzeem podpietym wlasnie do 86 nozki / pozdrawiam > Krzysztof Borowski no mi wg schematu też tak wypada - kabel czarno fioletowy nóżka 86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > Ja mam SPI, ale uczciwie powiem, że nie wiem czy to istotne w tej > kwestii ... schemat mam. > Ale liczyłem na to, że w oparciu o manuala tudzież rady tych, co już > to mają za sobą dam radę. > Znowu nie jestem taki, żeby ganiać z tym przewodem po całej komorze > silnika i sprawdzać kiedy wykopci ... spróbowałem raz, nie > bangla, to pytam o radę a jutro tak czy inaczej pojadę do > elektryka > Instalacja jest położona, przewód sygnałowy w komorze, wszystko co ma > chłop zrobić to go styknąć gdzie trzeba ... nie powinien dużo > zawołać za to > Wygląda na to, że składali te nasze bolidy jak popadnie, co jeden to > inaczej ... a mówiłem - podepnij pod kompa pin 23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 no to masz jak byk--pod kompa pin 23-poszukaj go--skoro masz schemat to czego szukasz przy przekazniku z pompy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > a mówiłem - podepnij pod kompa pin 23 Moja być straszny tooman ... moja wiedzieć gdzie włożyć kluczyk i wiedzieć który, żeby bolid robił pyr pyr ... moja umie znaleźć kolejny kluczyk od korka i wiedzieć gdzie nalać benzyny, i wiedzieć jaką benzyne bolid lubić naj naj ... moja wie gdzie jest komputer w bolidu, ale moja nie wie gdzie komputer ma pinu 23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monty Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 nie wysluguj sie zona -wez ksiazke znajdz opis wtyczki do kompa popatrz na koror by dodatkowo sie upewnic ze schematu wynika ze sygnal jest wyprowadzony do "16"--pewnie kostka a te 68 to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > Moja być straszny tooman ... moja wiedzieć gdzie włożyć kluczyk i > wiedzieć który, żeby bolid robił pyr pyr ... moja umie znaleźć > kolejny kluczyk od korka i wiedzieć gdzie nalać benzyny, i > wiedzieć jaką benzyne bolid lubić naj naj ... moja wie gdzie > jest komputer w bolidu, ale moja nie wie gdzie komputer ma pinu > 23 patrząc na kompa (nie na wtyczkę) dolny rzad (ten co jest w nim mniej pinów) 5 pin od prawej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.