misiekdrupi Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 .... po raz 2143236254398..... Juz mam go dosc Od tygodnia glupieje Na zimnym silniku krokowy nie wysowa sie wogole Jak go przycisna palcem to sie wysowa ale nie chowa klikne go raz jeszcze i wraca do pozycji pierwotnej Reset kompa nic nie daje Zastanawiam sie nad czujnikiem temp. w kolektorze dolotowym No chyba ze to wiena komputerka to juz lipa Poscik kolegi SienKa przemaglowalem na wszelkie sposoby ale na czym sie skonczylo zostalo tajemnica Dodatkowa zagwostka sa falujace obroty od 1000 do zera az do zgasniecia Postoj na swiatlach to ciagla kontrola obrotow serducha Koledzy macie jakis pomysl To jest moj 2 krokowiec niestety nie pierwszej mlodosci Cena nowego mnie przeraza Help meeeee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 Sprawdź czujnik położenia przepustnicy i "ufo" na aparacie zapłonowym. Te dwie rzeczy doprowadzają ludzi do szaleństwa... poza krokowcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mb104 Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 > .... po raz 2143236254398..... Juz mam go dosc Od tygodnia glupieje > Na zimnym silniku krokowy nie wysowa sie wogole Jak go przycisna > palcem to sie wysowa ale nie chowa klikne go raz jeszcze i wraca > do pozycji pierwotnej Masz do wyczyszczenia styk biegu jalowego na silniku krokowym (jak to zrobic bylo wiele razy). Problem sprowadza sie do tego, ze komp nie wie, ze pusciles gaz i ze ma regulowac obroty silnikiem krokowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 > Sprawdź czujnik położenia przepustnicy i "ufo" na aparacie > zapłonowym. Te dwie rzeczy doprowadzają ludzi do szaleństwa... > poza krokowcem Ufo to pierwsze co sprawdzilem wlacznie z wezykiem Co do czujnika przepustnicy hmmm Gdzie to jest Czy to moze to?? Cos slyszalem ze sie chyba tego niedotyka bo jest nienaprawialne i ustawione fabrycznie Czy tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 > Masz do wyczyszczenia styk biegu jalowego na silniku krokowym (jak to > zrobic bylo wiele razy). Problem sprowadza sie do tego, ze komp > nie wie, ze pusciles gaz i ze ma regulowac obroty silnikiem > krokowym O jest jakis punkcik zaczepienia jak nie styli to moga byc kabelki Wlasnie oblukalem ze sa one tak stare ze otylina zaczyna pekac i gdzieniegdzie a zwlaszcza tuz przy kostce widac miedz Zaizolowalem moze cos to pomoze Zobacze jutro Czy orientujecie sie moze z kad ida kabelki do krokowca Sa 4 ale nie moge znalezc schematu gdzie ktory kabelek idzie Czy wszystkie ida bezposrednio z kompa czy moze przechodza przez jakies bezpieczniki przekazniki itp?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 Patrząc z przodu auta po lewej stronie jest dźwignia przepustnicy sterowana linką gazu i krokowcem, a po prawej ów czujnik - wręcz na osi przepustnicy. Może być tak, że linka gazu jest za bardzo napięta (przepustnica lekko otwarta) i czujnik położenia przepustnicy nie daje informacji o utrzymaniu wolnych obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 > Masz do wyczyszczenia styk biegu jalowego na silniku krokowym (jak to > zrobic bylo wiele razy). Problem sprowadza sie do tego, ze komp > nie wie, ze pusciles gaz i ze ma regulowac obroty silnikiem > krokowym Czy masz na myśli styki wewnątrz obudowy silniczka krokowego, te przy przekładni ślimakowej? One nie są od biegu jałowego, tylko kontrolują wysunięcie trzpienia. Tak myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 Dwa od silnika idą bezpośrednio do komputera. Z pozostałych dwu od mikrowyłącznika jeden idzie do komputera a drugi do masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2006 > przekładni ślimakowej? One nie są od biegu jałowego, tylko > kontrolują wysunięcie trzpienia. Tak myślę No a trzpień pracuje na biegu jałowym więc na jedno chyba wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mb104 Napisano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2006 > O jest jakis punkcik zaczepienia jak nie styli to moga byc kabelki Styk biegu jalowego najproscie sprawdzic w 2 osoby w nastepujacy sposob: - wlaczyc zaplon nie uruchamiajac silnika - wcisnac pedal gazu do oporu i trzymac (po to jest potrzebna 2 osoba ) - nacisnac palcem koniec trzpienia silnika krokowego (z wyczuciem) - po nacisnieciu powinien byc wyraznie slyszalny szum silniczka i powinien byc wyczuwalny ruch samego trzpienia - zabrac palec - ruch silnika powinien byc znowu widoczny i slyszalny Jezeli przyciskanie czujnika nie powoduje ruchu trzpienia to na pewno czujnik do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 No i padlubalem sobie wczoraj przy silniczku Efekt jest nastepujacy Styki przeczyszczone i czesciowo pomoglo Bieg jalowy jest chociaz troszeczke faluje ale to w graniczach 100-200 obr/min mozna sie przyzwyczaic Ufo trzyma cisnienie Dmuchanie w wezyk nie wykazuje ze membranka jest peknieta Sam nie wiem Silniczek krokowy wylacza sie sam po nagrzaniu silnika Niestety na zimnym nadal sie ne wysowa i trzeba mu pomoc Tak sobie mysle ze to moze kwestia ustawienia samego wylacznika krancowego bo jest wkrecony na maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.