Skocz do zawartości

Silniczek krokowy ...


misiekdrupi

Rekomendowane odpowiedzi

.... po raz 2143236254398..... Juz mam go dosc Od tygodnia glupieje Na zimnym silniku krokowy nie wysowa sie wogole Jak go przycisna palcem to sie wysowa ale nie chowa klikne go raz jeszcze i wraca do pozycji pierwotnej Reset kompa nic nie daje Zastanawiam sie nad czujnikiem temp. w kolektorze dolotowym No chyba ze to wiena komputerka to juz lipa Poscik kolegi SienKa przemaglowalem na wszelkie sposoby ale na czym sie skonczylo zostalo tajemnica Dodatkowa zagwostka sa falujace obroty od 1000 do zera az do zgasniecia Postoj na swiatlach to ciagla kontrola obrotow serducha

Koledzy macie jakis pomysl To jest moj 2 krokowiec niestety nie pierwszej mlodosci Cena nowego mnie przeraza Help meeeee bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .... po raz 2143236254398..... Juz mam go dosc Od tygodnia glupieje

> Na zimnym silniku krokowy nie wysowa sie wogole Jak go przycisna

> palcem to sie wysowa ale nie chowa klikne go raz jeszcze i wraca

> do pozycji pierwotnej

Masz do wyczyszczenia styk biegu jalowego na silniku krokowym (jak to zrobic bylo wiele razy). Problem sprowadza sie do tego, ze komp nie wie, ze pusciles gaz i ze ma regulowac obroty silnikiem krokowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdź czujnik położenia przepustnicy i "ufo" na aparacie

> zapłonowym. Te dwie rzeczy doprowadzają ludzi do szaleństwa...

> poza krokowcem

Ufo to pierwsze co sprawdzilem wlacznie z wezykiem Co do czujnika przepustnicy hmmm Gdzie to jest Czy to moze to?? 277928025-bez%A0tytu%B3u.JPG Cos slyszalem ze sie chyba tego niedotyka bo jest nienaprawialne i ustawione fabrycznie Czy tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz do wyczyszczenia styk biegu jalowego na silniku krokowym (jak to

> zrobic bylo wiele razy). Problem sprowadza sie do tego, ze komp

> nie wie, ze pusciles gaz i ze ma regulowac obroty silnikiem

> krokowym

O jest jakis punkcik zaczepienia jak nie styli to moga byc kabelki Wlasnie oblukalem ze sa one tak stare ze otylina zaczyna pekac i gdzieniegdzie a zwlaszcza tuz przy kostce widac miedz Zaizolowalem moze cos to pomoze Zobacze jutro

Czy orientujecie sie moze z kad ida kabelki do krokowca Sa 4 ale nie moge znalezc schematu gdzie ktory kabelek idzie Czy wszystkie ida bezposrednio z kompa czy moze przechodza przez jakies bezpieczniki przekazniki itp??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc z przodu auta po lewej stronie jest dźwignia przepustnicy sterowana linką gazu i krokowcem, a po prawej ów czujnik - wręcz na osi przepustnicy.

Może być tak, że linka gazu jest za bardzo napięta (przepustnica lekko otwarta) i czujnik położenia przepustnicy nie daje informacji o utrzymaniu wolnych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz do wyczyszczenia styk biegu jalowego na silniku krokowym (jak to

> zrobic bylo wiele razy). Problem sprowadza sie do tego, ze komp

> nie wie, ze pusciles gaz i ze ma regulowac obroty silnikiem

> krokowym

Czy masz na myśli styki wewnątrz obudowy silniczka krokowego, te przy przekładni ślimakowej? One nie są od biegu jałowego, tylko kontrolują wysunięcie trzpienia. Tak myślę niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O jest jakis punkcik zaczepienia jak nie styli to moga byc kabelki

Styk biegu jalowego najproscie sprawdzic w 2 osoby w nastepujacy sposob:

- wlaczyc zaplon nie uruchamiajac silnika

- wcisnac pedal gazu do oporu i trzymac (po to jest potrzebna 2 osoba wink.gif )

- nacisnac palcem koniec trzpienia silnika krokowego (z wyczuciem)

- po nacisnieciu powinien byc wyraznie slyszalny szum silniczka i powinien byc wyczuwalny ruch samego trzpienia

- zabrac palec - ruch silnika powinien byc znowu widoczny i slyszalny

Jezeli przyciskanie czujnika nie powoduje ruchu trzpienia to na pewno czujnik do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i padlubalem sobie wczoraj przy silniczku Efekt jest nastepujacy Styki przeczyszczone i czesciowo pomoglo Bieg jalowy jest chociaz troszeczke faluje ale to w graniczach 100-200 obr/min mozna sie przyzwyczaic Ufo trzyma cisnienie Dmuchanie w wezyk nie wykazuje ze membranka jest peknieta Sam nie wiem Silniczek krokowy wylacza sie sam po nagrzaniu silnika Niestety na zimnym nadal sie ne wysowa i trzeba mu pomoc Tak sobie mysle ze to moze kwestia ustawienia samego wylacznika krancowego bo jest wkrecony na maxa

hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.