Skocz do zawartości

Auto mi padło


demoneczek

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj w godz. popołudniowych jadąc z zakupów autko bez powodu straciło moc. Problemy są z obrotami jałowymi i wejściem w górny zakres. Prędkość max to ok. 60km/h . Dodając gazu warkocze mi z filtra powietrza i silnik chodzi nierównomiernie , kontrolka systemu wtryskowego się nie zapaliła. A na koniec prawie pod domem auto zdechło i nie chce zapalić buu.gif Przewody są ok. RATUNKU POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj w godz. popołudniowych jadąc z zakupów autko bez powodu

> straciło moc. Problemy są z obrotami jałowymi i wejściem w

> górny zakres. Prędkość max to ok. 60km/h . Dodając gazu

> warkocze mi z filtra powietrza i silnik chodzi nierównomiernie ,

> kontrolka systemu wtryskowego się nie zapaliła. A na koniec

> prawie pod domem auto zdechło i nie chce zapalić Przewody są

> ok. RATUNKU POMOCY

Gaz ma? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj w godz. popołudniowych jadąc z zakupów autko bez powodu

> straciło moc. Problemy są z obrotami jałowymi i wejściem w

> górny zakres. Prędkość max to ok. 60km/h . Dodając gazu

> warkocze mi z filtra powietrza i silnik chodzi nierównomiernie ,

> kontrolka systemu wtryskowego się nie zapaliła. A na koniec

> prawie pod domem auto zdechło i nie chce zapalić Przewody są

> ok. RATUNKU POMOCY

pompa paliwa chyba - jak przekrecisz kluczyk to slychac jak chodzi ?

a drugie to moze byc potencjometr przepustnicy chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pompa paliwa chyba - jak przekrecisz kluczyk to slychac jak chodzi ?

> a drugie to moze byc potencjometr przepustnicy chyba...

Pompa o.k. potencjometr wymieniany okole 6 tyg do tył (jeszcze na gwarancji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pompa o.k. potencjometr wymieniany okole 6 tyg do tył (jeszcze na

> gwarancji)

to moze sie wtyczka poluzowala od tego potencjometru...

a rozrusznik kreci ?Jak tam swiece, filtr powietrza, dolot czy nie zapchany, looknij pod maske czy wszystko jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to moze sie wtyczka poluzowala od tego potencjometru...

> a rozrusznik kreci ?Jak tam swiece, filtr powietrza, dolot czy nie

> zapchany, looknij pod maske czy wszystko jest ok

Rozrusznik kręci wtyczki przewody ok. filtr odkęciłem od razu co aby z przepustnicą wszystko było dobrze. Wtryskiwacze cykają iskra jest . Martią mnie dwie rzeczy, mianowicie- czemu tracąc moc (bez dodatkowych objawów) silnik zaczął pracować a`la CC704 ze ściągniętymi przewodami podciśnieniowymi , nierówno i nie chce wejść w obroty, takie muuuuuu gardłowe. Z pod przepustnicy po dodaniu gazu słychać dziwięk jak z Ultera (niski terkot jak rajdówka ) . W pewenej chwili po mocnym dodaniu gazu pojawił się zapach siarki, ale przedmuchu do płynu chłodzącego nie ma ogrzewanie bardzo dobre bez przerywania ( podobne objawy miałem w cCC gdy walneła uszczelka pod głowicą. No i na koniec jak wcześniej wspomniałem parędzięsiąt metrów od domu auto zgasło i cisza. Zanim oddam do mechanika jutro dzisiaj sam walczę a może coś się dowiem od kolegów z Centomani bo mają być dzisiaj pod Tesco . Najgorsze jest to że 10 listopada skończyła się gwarancja.

angryfire.gifbuu.gifsciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozrusznik kręci wtyczki przewody ok. filtr odkęciłem od razu co aby

> z przepustnicą wszystko było dobrze. Wtryskiwacze cykają iskra

> jest . Martią mnie dwie rzeczy, mianowicie- czemu tracąc moc

> (bez dodatkowych objawów) silnik zaczął pracować a`la CC704 ze

> ściągniętymi przewodami podciśnieniowymi , nierówno i nie chce

> wejść w obroty, takie muuuuuu gardłowe. Z pod przepustnicy po

> dodaniu gazu słychać dziwięk jak z Ultera (niski terkot jak

> rajdówka ) . W pewenej chwili po mocnym dodaniu gazu pojawił się

> zapach siarki, ale przedmuchu do płynu chłodzącego nie ma

> ogrzewanie bardzo dobre bez przerywania ( podobne objawy miałem

> w cCC gdy walneła uszczelka pod głowicą. No i na koniec jak

> wcześniej wspomniałem parędzięsiąt metrów od domu auto zgasło i

> cisza. Zanim oddam do mechanika jutro dzisiaj sam walczę a może

> coś się dowiem od kolegów z Centomani bo mają być dzisiaj pod

> Tesco . Najgorsze jest to że 10 listopada skończyła się

> gwarancja.

jeli podejrzewasz UPG to zobacz co jest pod korkiem oleju - jeli bialy nalot to rzeczywiscie mozesz miec po uszczelce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj w godz. popołudniowych jadąc z zakupów autko bez powodu

> straciło moc. Problemy są z obrotami jałowymi i wejściem w

> górny zakres. Prędkość max to ok. 60km/h . Dodając gazu

> warkocze mi z filtra powietrza i silnik chodzi nierównomiernie ,

> kontrolka systemu wtryskowego się nie zapaliła. A na koniec

> prawie pod domem auto zdechło i nie chce zapalić Przewody są

> ok. RATUNKU POMOCY

To fatalnie.Przeczytalem jakie masz objawy i szczerze powiedziawszy to nie moze byc nic dobrego.Moze faktycznie koledzy z Centomani cos poradza.Wiem ze jeden z nich to dobry mechanik i tunner

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeli podejrzewasz UPG to zobacz co jest pod korkiem oleju - jeli

> bialy nalot to rzeczywiscie mozesz miec po uszczelce

Czyściutko i cisza , nawet sprawdzaliśmy na bardzo rozgrzanym silniku zdjęty był korek od wlewu płynu chłodzącego i nic nie bulgotało. Z tłumika cisza jeśli chodzi o parę tylko jak jescze chodził to zapach jak na bogatej mieszance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyściutko i cisza , nawet sprawdzaliśmy na bardzo rozgrzanym silniku

> zdjęty był korek od wlewu płynu chłodzącego i nic nie bulgotało.

> Z tłumika cisza jeśli chodzi o parę tylko jak jescze chodził to

> zapach jak na bogatej mieszance.

to moze paliwo jakies trefne zatankowales ? U mojego kolegi w alfie jak zatankowal paliwo to mu przezarlo przewodyy paliwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to moze paliwo jakies trefne zatankowales ? U mojego kolegi w alfie

> jak zatankowal paliwo to mu przezarlo przewodyy paliwa...

Niby mogło tak być ale tankuje zawsze pod korek i od ostatniego tankowania w baku zostało ok.1/4 pojemności czyli jeżeli paliwo by było złe to powinno to nastąpić przynajmniej ok 20-50 km po zatankowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj w godz. popołudniowych jadąc z zakupów autko bez powodu

> straciło moc. Problemy są z obrotami jałowymi i wejściem w

> górny zakres. Prędkość max to ok. 60km/h . Dodając gazu

> warkocze mi z filtra powietrza i silnik chodzi nierównomiernie ,

> kontrolka systemu wtryskowego się nie zapaliła. A na koniec

> prawie pod domem auto zdechło i nie chce zapalić Przewody są

> ok. RATUNKU POMOCY

Miałem to samo w SC i okazało się że to komputer padł (droga rzecz) objawy były identyczne jakbym o sobie czytał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niby mogło tak być ale tankuje zawsze pod korek i od ostatniego

> tankowania w baku zostało ok.1/4 pojemności czyli jeżeli paliwo

> by było złe to powinno to nastąpić przynajmniej ok 20-50 km po

> zatankowaniu

Już po wszystkim - byłem w ASO przestawił się pasek rozrządu o 5 ząbków. Przyczyna

1. Słaby nacią paska (mechanik mówił że jest "prawie ok."

2. Paproch pod paskiem.

3.Przytarcie wałka rozrządu - niewiedzieć czemu

3. Przytarcie wałka rozrządu - smok itp. ale też powinny być problemy na panewkach itd.

Zobaczymy co będzie dalej. Dowiedzałem się też że w Pandach lubią urywać się tłoki na skutek dość ciasnego spasowania poszczególnych elementów i przy lekkim katowaniu silnika puchną tłoki i urywają się korbowody. confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zobaczymy co będzie dalej. Dowiedzałem się też że w Pandach lubią

> urywać się tłoki na skutek dość ciasnego spasowania

> poszczególnych elementów i przy lekkim katowaniu silnika puchną

> tłoki i urywają się korbowody.

ee panie ponad 60 kkm katowania i jakos nic sie nie urwalo

jedyne co to 2 komplety opon

a jak sie urwie to wstawie inny silnik ciut wiekszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zobaczymy co będzie dalej. Dowiedzałem się też że w Pandach lubią

> urywać się tłoki na skutek dość ciasnego spasowania

> poszczególnych elementów i przy lekkim katowaniu silnika puchną

> tłoki i urywają się korbowody.

rotfl.gif

Nie wierz w takie bzdury. Silniki 1.1 i 1.2 są to wyjątkowo wdzięczne i trwałe jednostki. 1.2 ma natrysk oleju na denka tłoków - 1.1 chyba też, w końcu są to niemal identyczne silniki i nie straszne im długotrwałe obciążenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wierz w takie bzdury. Silniki 1.1 i 1.2 są to wyjątkowo wdzięczne

> i trwałe jednostki. 1.2 ma natrysk oleju na denka tłoków - 1.1

> chyba też, w końcu są to niemal identyczne silniki i nie

> straszne im długotrwałe obciążenia.

Jasne że mogę nie mieć racji , też mam dobre zdanie o tych jedynostkach ale tamte przypadki (urywające się korbowody) nastąpiły w nowych autach z przebiegiem kilkuset do ok 2000 km

Wiadomo że w najlepszy stadzie znajdzie się czarna owca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jasne że mogę nie mieć racji , też mam dobre zdanie o tych

> jedynostkach ale tamte przypadki (urywające się korbowody)

> nastąpiły w nowych autach z przebiegiem kilkuset do ok 2000 km

> Wiadomo że w najlepszy stadzie znajdzie się czarna owca.

Ktoś kiedyś pisał na forum o jakiejś felernej serii silników do pand, chodziło własnie o złe spasowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już po wszystkim - byłem w ASO przestawił się pasek rozrządu o 5

> ząbków. Przyczyna

> 1. Słaby nacią paska (mechanik mówił że jest "prawie ok."

> 2. Paproch pod paskiem.

> 3.Przytarcie wałka rozrządu - niewiedzieć czemu

> 3. Przytarcie wałka rozrządu - smok itp. ale też powinny być problemy

> na panewkach itd.

> Zobaczymy co będzie dalej. Dowiedzałem się też że w Pandach lubią

> urywać się tłoki na skutek dość ciasnego spasowania

> poszczególnych elementów i przy lekkim katowaniu silnika puchną

> tłoki i urywają się korbowody.

a gdzie kolega był??chodzi mi o ASO??

tam jest zdaje sie juz napinacz autmatyczny,wiec napiecie powinno byc ok.

a i co zrobili??i ile wzieli zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a gdzie kolega był??chodzi mi o ASO??

> tam jest zdaje sie juz napinacz autmatyczny,wiec napiecie powinno byc

> ok.

> a i co zrobili??i ile wzieli

Napinacz podobno też się reguluje

mad.gifale ja nie mam pojęcia. Za to grzebanie ok. 4h wzieli 70 zeta

a troche się pobawili z kompem i z układem paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już po wszystkim - byłem w ASO przestawił się pasek rozrządu o 5

> ząbków. Przyczyna

> 1. Słaby nacią paska (mechanik mówił że jest "prawie ok."

> 2. Paproch pod paskiem.

> 3.Przytarcie wałka rozrządu - niewiedzieć czemu

> 3. Przytarcie wałka rozrządu - smok itp. ale też powinny być problemy

> na panewkach itd.

> Zobaczymy co będzie dalej. Dowiedzałem się też że w Pandach lubią

> urywać się tłoki na skutek dość ciasnego spasowania

> poszczególnych elementów i przy lekkim katowaniu silnika puchną

> tłoki i urywają się korbowody.

A jednak mialem racje, chociaz nie chcialem miec frown.gif

Duzo Cie skasowali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.