Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem ze ściągnięciem przegubu.

Featured Replies

Napisano

Witam! Mam problemik dość poważny znaczy poważny dla mnie bo bardziej jestem muzykiem niż mechanikiem wink.gif Przyszedł czas na wymianę zewnętrznej osłony przegubu prawego w moim Asterixie F z 92 roku; Wszystkie prace przebiegały w dość dobrym tempie i bez żadnych oporów do czasu kiedy chciałem ściągnąć przegub. Tam jest taka obrączka którą trzeba rozchylić i przegub powinien zejść bez problemów. Tymczasem u mnie ani drgnie. Próbowałem siłowo.. tzn młotkowo i dalej nic. Dzisiaj jadę na kanał do znajomego z zamiarem przywalenia młotkiem z dużą mocą… ale nie wiem czy to dobry pomysł.

Macie jakieś sugestie co do ściągania tego badziewia. Myślałem żeby wyciągnąć półośkę (bo chyba tak nazywa się ten pałąk co idzie od skrzyni do koła) i nałożyć osłonkę od drugiej strony. jednak obawiam się, że to byłby dla mnie nieosiągalny wyczyn.

Pozdrawiam

Łukasz

Napisano

Jak dobrze oczyscisz ze smaru bedziesz mial widoczna zawleczke do tego albo szczypce do segerow w sklepie toya kosztuje ok 3 zl albo srubokret duzy plaski, im lepiej oczyszczone tym masz lepszy obraz sytuacji przeguby zawsze wymieniam sam i nie mam z tym problemu smile.gif

Napisano
  • Autor

> http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&a...e#Post277841649