Skocz do zawartości

elastycznosc... od...


damian86

Rekomendowane odpowiedzi

> jak w temacie jak sie przedstawia elastycznosc w Waszych bravolotach

> od 60 do 100 na IV i od 80 do 120 na V biegu.

> pozdrawiam i zycze wszystkim wesolych,radosnych i spokojnych Swiat

> Bozego Narodzenia!!

jak tylko sprawdze to napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak w temacie jak sie przedstawia elastycznosc w Waszych bravolotach

> od 60 do 100 na IV i od 80 do 120 na V biegu.

> pozdrawiam i zycze wszystkim wesolych,radosnych i spokojnych Swiat

> Bozego Narodzenia!!

Ja coś dorzuce na IV nigdy od 60 tylko od 75-80 do zależy jak jest w miare pusto to 120 a potem V do ile sie da zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak wrzucasz V przy 60 to masz chyba muła a nie samochód i pali

> pewnie tez ładnie jak tak jezdzisz:P czyli rozumiem ze dwojke

> dajesz przy 5 km/h a trójke przy 10

Muła?? Chodzi dynamicznie.....więc nie wiem o co ci chodzi.....A z palenia gum już wyrosłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Muła?? Chodzi dynamicznie.....więc nie wiem o co ci chodzi.....A z

> palenia gum już wyrosłem.

A do ilu jedzie dynamicznie?? do 90 a potem nic zeby.GIF270751858-jezyk.gif nawet jak na L-ce jezdzilem to gosciu wyzywał jak sie bieg za szybko wrzuciło! a L - ki do szybkich nie należą zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale żeście mi przywalili......Jeżdżę spokojnie i silnik na Vtce przy tej prędkości chodzi spokojnie i bez szarpania......OK jest źle to jak jeździć?? Do jakich prędkości na poszczególnych biegach....??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale żeście mi przywalili......Jeżdżę spokojnie i silnik na Vtce przy

> tej prędkości chodzi spokojnie i bez szarpania......OK jest źle

> to jak jeździć?? Do jakich prędkości na poszczególnych

> biegach....??

Do jakich predkości tego się nie da powiedzieć to trzeba czuć!!! chyba słychać kiedy by się bieg przydało zmienić:P

jesli nie czujesz to tak orientacyjnie 270751858-jezyk.gif opis poniżej ja tak nie jezdze ale mysle ze to w miare jest dobre dla silnika

I 0-25

II 25-50(55)

III 50-75(80)

IV 75-100

V 100-nie wiem do ilu zeby.GIF

Ja stosunkowo dziwnie jezdze ponieważ szybko zmieniam z 2 na 3 ponieważ zauważylem ze na dwojce przy predkosci okolo 45-60 dużo pali! nawet bardzo a na 4 to zreguły do 120 jezdze i wtedy nie ma problemu zeby bójnąć bravke do 160-170 zeby.GIFsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do jakich predkości tego się nie da powiedzieć to trzeba czuć!!!

> chyba słychać kiedy by się bieg przydało zmienić:P

> jesli nie czujesz to tak orientacyjnie opis poniżej ja tak nie

> jezdze ale mysle ze to w miare jest dobre dla silnika

> I 0-25

> II 25-50(55)

> III 50-75(80)

> IV 75-100

> V 100-nie wiem do ilu

> Ja stosunkowo dziwnie jezdze ponieważ szybko zmieniam z 2 na 3

> ponieważ zauważylem ze na dwojce przy predkosci okolo 45-60 dużo

> pali! nawet bardzo a na 4 to zreguły do 120 jezdze i wtedy nie

> ma problemu zeby bójnąć bravke do 160-170

Dzięki za opisik....może niech każdy umieści takie info jak jeździ...\

nie żebym nie czuł auta.....nie chwaląc się zrobiłem już na kółkach około 200kkm (dużo jeździłem w pracy) , ale brave mam pierwszy raz.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki 16V lubią żeby nimi zakręcić - mają moment przy dużych prędkościach obrotowych (maksymalny przy 4000).

Jeżdżąc kieruj się przede wszystkim obrotomierzem - i chodzi o obroty niskie - staraj się poniżej tego nie schodzić, chyba że hamujesz. Im silnik bardziej obciążony - przyśpieszanie, podjazd pod górkę, wyższy bieg itp - powinien pracować na wyższych obrotach.

Ja jeżdże +/- tak (po płaskim)

II - od 800 rpm

III - od 1500 rpm

IV - od 1800 rpm

V - od 2000 rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za opisik....może niech każdy umieści takie info jak

> jeździ...\

> nie żebym nie czuł auta.....nie chwaląc się zrobiłem już na kółkach

> około 200kkm (dużo jeździłem w pracy) , ale brave mam pierwszy

> raz.....

w sumie wazne zeby opredkosc obrotowa utrzymywac w przediale 2,5-3,5 tysiaca. Generalnie zaden z silnkow z 16 zaworowami ułozonymi w układzie v nie przepada za niskimi obrotami. Taka ich charkterystyka. Zle jest wtedy smarowany układ korbowo- tłokowy

Ale to kierowca moze ocenic.

Np. nubira moich rodzicow strasznie sie meczy powyzej 4 tysiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie staram jezdzic (ze wzgledow na spalanie) okolo 2100-3200rpm, ale najfajniej sie jezdzi 4000-5500 smile.gif i silnik wcale sie nie meczy

Ogolnie z dosiwadczenia zauwazylem ze jak ktos duzo jezdzi na zaniskich obrotach to siadaja panewki a jak jakis kiler kreci caly czas na maksa to siadaja pierscienie rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak w temacie jak sie przedstawia elastycznosc w Waszych bravolotach

> od 60 do 100 na IV i od 80 do 120 na V biegu.

> pozdrawiam i zycze wszystkim wesolych,radosnych i spokojnych Swiat

> Bozego Narodzenia!!

Chetnie bym Ci pomogl ale uzywam tylko 2 czasami 3 biegow do jazdy po miescie zeby.GIF wiec nie wiem zeby.GIF20.GIF

A co do predkosci to na 2 mam 95km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.