heniek_ Napisano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2006 Fiat Uno rocznik 1992, pojemnosc 1.1 benzyna. Samochod przejechane ma ok 165tys km. Niestety silnik jest juz slaby, przydalby mu sie gruntowny remont lub jego wymiana. Chodzi jak maly "traktor". Predkosc max to tylko 105-110km/h (mi to wystarcza, jednak 3-4 lata temu bylo lepiej), samochod mial wiekszego kompa itd. Chcialbym kupic jakis uzywany silnik do niego z malym przebiegiem. Nie zalezy mi na super osiagach, glownie na ciszy. Widzialem ze na allegro silniki sa od 400-700zl. Chcialbym sie dowiedziec czy mozna do niego wlozyc jakis silnik np. 1.3 benzyna z roku 1996 z przebiegiem do 80tys? Czy taka gra jest wogole warta swieczki, niestety na mechanice sie znam slabo. I ostatnie pytanie, mam w rodzinie osobe ktora zna sie na mechanice, czy w dwojke da sie przelozyc silnik czy potrzebne sa jakies specjalnie przyrzady? Wybaczcie za durny post, ale szukam jakis rad :-) ps. czym mozna usunac pozostalosc kleju po listwach bocznych? bo nie moge tego domyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2006 Witamy, witamy i uzupełniamu profil bo łysy jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2006 Witaj! > ps. czym mozna usunac pozostalosc kleju po listwach bocznych? bo nie > moge tego domyc Spróbuj może na ciepło - tzn podgrzać suszarką do włosów i wtedy czyścić. Może da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2006 to ten silniczek jakoś molutko wytrzymał mój ma 260kkm i jeszcze fajnie chodzi i nawet pod 160 go idzie rozpędzić a w dwoch powinniście dać sobie rade z takim silniczkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowerek Napisano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2006 > ps. czym mozna usunac pozostalosc kleju po listwach bocznych? bo nie > moge tego domyc Benzyną lakową, tania, bardzo skuteczna, nie niszczy lakieru. A z tym silnikiem - moze potrzebna mu jest porządna regulacja, likwidacja nieszczelności itp? Przebieg jest przecież bardzo mały, a używany silnik to większa loteria niz toto-lotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WKKW Napisano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2006 Tak jak kolega napisal - przyda sie mu regulacja - wiekszy serwis uszczelki itd. Po 165 tys silnik powinien byc w bardzo dobrym stanie moze cos z wałkiem nietak - skoro chalasuje mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2006 proponuje najpierw sprawdzić kompresję, zdjąć głowicę, może np sama głowica/zawory są uszkodzone i nie trzyma kompresji, albo coś innego się stało ja bym zaczął od kompresji i pozniej głowice obejrzeć a jak wymieniać to na 1.2 75KM z punto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2006 > a jak wymieniać to na 1.2 75KM z punto Chuopak nie szuka tjuninga Poza tym cena silnika przekroczy wartość samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.