Skocz do zawartości

Toyota corolla d4d


tdm

Rekomendowane odpowiedzi

z silnikiem diesla 2,0, CR, intercooler. Kilka pytan mam:

Da sie podniesc moc i moment przez, sorry za brak fachowej terminologi, przechipowanie?

Jakie wielkosci ulegaja wtedy zmianie?

Czy wystarczy samo "chipowanie" czy potrzebne sa jednoczesnie jakies fizyczne ingerencje w osprzet silnika?

Czy ktos moze cos wie czy da sie to zrobic wlasnie w takim samochodzie?

Jesli sie da to gdzie i za jaka cene?

Co na to ASO i gwarancja? Polapia sie ze zostalo cos zmienione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z silnikiem diesla 2,0, CR, intercooler. Kilka pytan mam:

> Da sie podniesc moc i moment przez, sorry za brak fachowej

> terminologi, przechipowanie?

> Jakie wielkosci ulegaja wtedy zmianie?

> Czy wystarczy samo "chipowanie" czy potrzebne sa jednoczesnie jakies

> fizyczne ingerencje w osprzet silnika?

> Czy ktos moze cos wie czy da sie to zrobic wlasnie w takim

> samochodzie?

> Jesli sie da to gdzie i za jaka cene?

> Co na to ASO i gwarancja? Polapia sie ze zostalo cos zmienione?

popytałbym na jakimś tdi-tuningu...

d4-d nie są chyba częstym obiektem modów.

Gwarancja po modzie - papa. Toyota ma jakieś firmowe czipsy - ale to droga impreza i przyrosty mniejsze niż od pana masta-tdi-tjuning.

Reasumując: ja bym olał tą zabawę. Szkoda kasy - diesla kupiłbym dla oszczędności a nie dla racingu.

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> popytałbym na jakimś tdi-tuningu...

> d4-d nie są chyba częstym obiektem modów.

> Gwarancja po modzie - papa. Toyota ma jakieś firmowe czipsy - ale to

> droga impreza i przyrosty mniejsze niż od pana

> masta-tdi-tjuning.

> Reasumując: ja bym olał tą zabawę. Szkoda kasy - diesla kupiłbym dla

> oszczędności a nie dla racingu.

czyli jednak niewarto, frown.gif dzieki za info. 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> popytałbym na jakimś tdi-tuningu...

> d4-d nie są chyba częstym obiektem modów.

> Gwarancja po modzie - papa. Toyota ma jakieś firmowe czipsy - ale to

> droga impreza i przyrosty mniejsze niż od pana

> masta-tdi-tjuning.

> Reasumując: ja bym olał tą zabawę. Szkoda kasy - diesla kupiłbym dla

> oszczędności a nie dla racingu.

no chyba, ze jest dostepny BOX pod seryjne kostki.... wtedy na przeglady itp podepnie seryjny modol ale i przyrosty mniejsze niz w wypadku chipa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no chyba, ze jest dostepny BOX pod seryjne kostki.... wtedy na

> przeglady itp podepnie seryjny modol ale i przyrosty mniejsze

> niz w wypadku chipa...

BOX? mozna jasniej?

jakie przyrosty sa mozliwe w przypadku jednego i drugiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no chyba, ze jest dostepny BOX pod seryjne kostki.... wtedy na

> przeglady itp podepnie seryjny modol ale i przyrosty mniejsze

> niz w wypadku chipa...

Niedawno gdzieś słyszałem że w związku z takimi numerami - programy diagnostyczne niektórych marek są w stanie wykryć "historię" czy elektronika była "robiona" czy nie...

Czyli - wynikałoby, że w razie draki - "pan płaci, pani płaci -społeczeństwo...."

Nie wiem które to marki i i od kiedy takie "myki" stosują...

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no chyba, ze jest dostepny BOX pod seryjne kostki.... wtedy na

> przeglady itp podepnie seryjny modol ale i przyrosty mniejsze

> niz w wypadku chipa...

Niedawno gdzieś słyszałem że w związku z takimi numerami - programy diagnostyczne niektórych marek są w stanie wykryć "historię" czy elektronika była "robiona" czy nie...

Czyli - wynikałoby, że w razie draki - "pan płaci, pani płaci -społeczeństwo...."

Nie wiem które to marki i i od kiedy takie "myki" stosują...

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli jednak niewarto, dzieki za info.

To był mój punkt widzenia.

Wywalając 60 czy 70 tys. za auto w dieslu nie pozwoliłbym sobie na dodatkowe czipy boxy i inne pałery... W razie draki - nawet kiepska ropa wlana przypadkiem - uszkodzenie wtrysków czy innnych przydatków... Zawsze ASO się może wypiąć.

ASO Toyoty tanie nie jest (słyszałem o kwocie 2400 PLN za wymianę rozrządu w d4-d przy przeglądzie po 105 kkm) więc lepiej tam za często nie zaglądać...

Powinieneś mieć chyba z 280 Nm - czyli całkiem sporo jak na pojemność- chyba ładnie przyspiesza w średnich stanach obrotów??

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powinieneś mieć chyba z 280 Nm - czyli całkiem sporo jak na

> pojemność- chyba ładnie przyspiesza w średnich stanach

> obrotów??

dokladnie tyle jest, co prawda w punkcie sprzedazy nie wiedzieli i przy ilu wlacza sie turbo, z moich spostrzerzen wynika ze 1800 rpm , nie wiem czy to prawda. Do 3,6k rpm idzie niezle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z silnikiem diesla 2,0, CR, intercooler. Kilka pytan mam:

> Da sie podniesc moc i moment przez, sorry za brak fachowej

> terminologi, przechipowanie?

> Jakie wielkosci ulegaja wtedy zmianie?

> Czy wystarczy samo "chipowanie" czy potrzebne sa jednoczesnie jakies

> fizyczne ingerencje w osprzet silnika?

> Czy ktos moze cos wie czy da sie to zrobic wlasnie w takim

> samochodzie?

> Jesli sie da to gdzie i za jaka cene?

> Co na to ASO i gwarancja? Polapia sie ze zostalo cos zmienione?

za 2 tys zł możesz zchipować taką toyotke w salonie, wtedy zachowujesz gwarancje itp itd wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to w koncu jak? polapia sie?

Jak bede chcieli to pewnie sie polapia. Pytanie czy mechanikowi bedzie sie chcialo wnikac. Zreszta wystarczy, ze pojada na jazde probna i jak zobacza, ze samochod za dobrze sie zbiera to od razu zaczna podejrzewac chiptuning. Co nie zmienia faktu, ze mnie to nie odstraszylo i zawirusowalem swoj samochod mimo gwarancji.

P.S. Masters oferuje usluge "przywracanie serii na czas wizyty w ASO na przegladzie" zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli jednak niewarto

Zdecydowanie warto. Wejdz na forum klubu Octavii lub Seata i poczytaj o chiptuningu. Poprawa osiagow jest taka, ze kazdy kto sie zdecydowal zadaje sobie pytanie "jak moglem jezdzic tyle czasu na serii ?" zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak mi mówił gosciu w salonie, podczas jazdy próbnej, wiec z tego

> mniemam ze to sprawdzona wiadomosc

jezeli 2.0 to sie nie da zchipowac mozna tylko zalozyc box'a a tu nawet TTE gówno daje alien.gif swego czasu była dyskusja na ten temat na forum Mastersa

http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=629&highlight=toyota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezeli 2.0 to sie nie da zchipowac mozna tylko zalozyc box'a a tu

> nawet TTE gówno daje swego czasu była dyskusja na ten temat na

> forum Mastersa

> http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=629&highlight=toyota

poczytalem, masakra, takie $$$ ladowac crazy.gif. Dzieki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skoro wiesz lepiej od tych co to robią zawodowo

> 1.4 sie da ale to chyba nie o to chodzi z tego co wiem to zadne

> 2.0 sie nie da

nie twierdzę że wiem lepiej ale wydawało mi sie że 110tki z tych starszych Ave dają sie chipować...

a napewno lepiej reagują na boxy vtechowski bo komp tak szybko nie wchodzi w tryb awaryjny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie twierdzę że wiem lepiej ale wydawało mi sie że 110tki z tych

> starszych Ave dają sie chipować...

> a napewno lepiej reagują na boxy vtechowski bo komp tak szybko nie

> wchodzi w tryb awaryjny...

a może chcesz porozmawiać o vtechowskich boxach hehe.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.