Skocz do zawartości

Philips NightGuide H7


piotr_dz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Stałem sie wczoraj posiadaczem żarówek Philips Night-Guide H7. I moje pytanie jest takie: czy ktoś ma te żaróweczki typ H7 u siebie i czy jest znaczenie jak się je zakłada w związku z tym że mają emitować te trzy rodzaje światła ? Na stronie producenta nie piszą nic, na opakkowaniu tez nic. Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Stałem sie wczoraj posiadaczem żarówek Philips Night-Guide H7. I moje

> pytanie jest takie: czy ktoś ma te żaróweczki typ H7 u siebie i

> czy jest znaczenie jak się je zakłada w związku z tym że mają

> emitować te trzy rodzaje światła ? Na stronie producenta nie

> piszą nic, na opakkowaniu tez nic. Z góry dzięki za wszystkie

> podpowiedzi.

Sposób założenia jest dokładnie taki sam jak każdej inne żarówki.

Napisz o swoich odczuciach - miałem takie H1 i nie zauważyłem polepszenia oświetlenia drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Interesują mnie te żarówki, tyle że w wersji H4. Daj znać jak sie

> będą sprawowały w dłuższej perspektywie.

Świecą cały czas, mają przejechane pare kkm i nic złego się z nimi nie dzieje.

Jestem z nich zadowolony, jednak w porównaniu do SV "krócej" świecą. Być może to tylko takie złudzenie (trzeba w końcu będzie zrobić test H4 NG kontra SV zlosnik.gif).

Ogólnie jestem z nich zadwolony, w nocy na mokrym asfalcie coś widze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakłada się normalnie. Jak każde inne. Proponuje abyś trochę wyżej

> poniósł światła (tylko nie za dożo).

świateł nie można sobie podnosić ot jak sie chce, nawet nie za dużo, do tego są odpowiednie przepisy - tacy z podniesionymi światłami potem innych oślepiają smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam H1 zakładałem normalnie. Święcą dobrze, jeno na mokrym porazka,

> ale na to chyba poza żółtymi żarówkami i ksenonami, nie ma bata

ksenony też się średnio-źle spisują na mokrym...najlepsze są francuskie zółte zarowki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> świateł nie można sobie podnosić ot jak sie chce, nawet nie za dużo,

> do tego są odpowiednie przepisy - tacy z podniesionymi światłami

> potem innych oślepiają

zgodze sie z przedmówcą, moim zdaniem powinno sie ustawiać światła na standardowych zarówkach a potem ewentualnie zmienić na te dalej świecące.

Bo tak sie zastanawiam czy te świecace dalej o 10-20 m to czy one świeca automatycznie wyżej? Jeśli tak to co za kazdą zmianą zarówek ustawiać światła? Z drugiej strony jesli miałby by być lepsze i świecić z 10-20 metrów dalej to ustawiajac je odpowiednio to dalsze świecenie zostanie zniwelowane, pozostanie tylko bielsze światło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli tak to co za kazdą zmianą

> zarówek ustawiać światła? Z drugiej strony jesli miałby by być

> lepsze i świecić z 10-20 metrów dalej to ustawiajac je

> odpowiednio to dalsze świecenie zostanie zniwelowane, pozostanie

> tylko bielsze światło

zalecane jest sprawdzenie ustawienia świateł po wymianie żarówki - a te co swiecą dalej nie świecą wyżej tylko mocniej - przynajmniej tak powinno być.

Bo niby jak mają swiecić wyżej skoro zakładasz ten sam typ żarówki do tego samego reflektora ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakłada się normalnie. Jak każde inne. Proponuje abyś trochę wyżej

> poniósł światła (tylko nie za dożo).

No ok, ale czy ma znaczenie jak jest obrócona żarówka w gnieździe, bo z tego co pamietam to przy montażu można ją dowolnie obrócić wokół jej osi. A te trzy snowpy światła które ma emitować chyba są uzaleznione od ustawienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ok, ale czy ma znaczenie jak jest obrócona żarówka w gnieździe, bo

> z tego co pamietam to przy montażu można ją dowolnie obrócić

> wokół jej osi. A te trzy snowpy światła które ma emitować chyba

> są uzaleznione od ustawienia.

żarówki mają od tego wypustki, żeby siedziały dokładnie tak jak powinny siedzieć w reflektorze, także ma istotne znaczenie jak wsadzona jest żarówka

niektórzy wiedzą coś na ten temat rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ok, ale czy ma znaczenie jak jest obrócona żarówka w gnieździe, bo

> z tego co pamietam to przy montażu można ją dowolnie obrócić

> wokół jej osi. A te trzy snowpy światła które ma emitować chyba

> są uzaleznione od ustawienia.

Odwrotnie nie da sie założyć no chyba, że się bardzo chce 270751858-jezyk.gif, żarówki na metalowym pancerzu maja takie żłobienia, które pasują ze żłobieniami w lampie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakłada się normalnie. Jak każde inne. Proponuje abyś trochę wyżej

> poniósł światła (tylko nie za dożo).

No żaróweczki założone. Wrażenia takie, że lepiej widać wszelkiego rodzaju znaki i linie na drodze. Co do widoczności to też mam wrażenie, że lepiej oświetlają drogę. Tak ogólnie jestem zadowolony. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.