Skocz do zawartości

...znów szajba - jednak chyba cewka


korpik

Rekomendowane odpowiedzi

Czołgiem towarzysze.

Miałem niedawno problem, chórem stwierdziliście, że cewka. Przychylam się do tego, ale...

Szarpanina ustała gdy zrobiło się bardziej sucho.

Teraz znów wilgotnie i mokro i...

...szarpie

Czyżby jakieś smutne przebicie na cewce? Obiawiająe się gdy jest mokro?

Świece nówencje, przewody nówencje.

Oj te Kropasy, Alfa-Romeo w wersji budżet smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może u Ciebie tylko przebicia są jakieś, mi jak padła cewka w połowie drogi do domu z miasta to silnik osłabł(2 gary) i kopcił z rury.

Zawsze możesz pojechać na examiner tak jak mnie w to wrobili grinser006.gif

Rozbierz aparat zapłonowy i oblookaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może u Ciebie tylko przebicia są jakieś, mi jak padła cewka w połowie

> drogi do domu z miasta to silnik osłabł(2 gary) i kopcił z rury.

> Zawsze możesz pojechać na examiner tak jak mnie w to wrobili

> Rozbierz aparat zapłonowy i oblookaj!

jestes pewny ze mk1 ma APARAT ZAPLONOWY?

palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka towarzyszu,

te wariactwa o których piszesz szczególnie pokazują swe oblicze gdy jest mokro.

Ja kiedyś w akcie desperacji wykręciłem cewkę i wysuszyłem ją na grzejniku.

Warto też ją pomierzyć pod względem chyba impedancji (jeśli coś skopałem w zakresie elektryki to mnie poprawcie) na każdym wyjściu.

U mnie na jednym pomiar był znacznie zaniżony.

Samochód "szatkował" na jałowym i "pluł" z rury wydechowej.

Pozdrawiam,

P.S. a suszenie o dziwo boje_sie.gif na dłuższy czas pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może u Ciebie tylko przebicia są jakieś, mi jak padła cewka w połowie

> drogi do domu z miasta to silnik osłabł(2 gary) i kopcił z rury.

> Zawsze możesz pojechać na examiner tak jak mnie w to wrobili

> Rozbierz aparat zapłonowy i oblookaj!

Ja mialem podobnie - w wilgotnym powietrzu silnik pracowal nierowno. Wymienione kable a potem swiece. Juz mialem brac sie za cewki, ale stwierdzilem, ze jeszcze raz swiece wymienie bo na cieplym silniku objawy ustawaly. No i okazalo sie ze to swiece - pol roczne NGK , z tym ze z allegro - padaja niestety - po wymianie swiec, ktore z zewnatrz byly w super stanie, autko jezdzi jak ta lala.

PS. nie kupuj syfu z allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czołgiem towarzysze.

> Miałem niedawno problem, chórem stwierdziliście, że cewka. Przychylam

> się do tego, ale...

> Szarpanina ustała gdy zrobiło się bardziej sucho.

> Teraz znów wilgotnie i mokro i...

> ...szarpie

> Czyżby jakieś smutne przebicie na cewce? Obiawiająe się gdy jest

> mokro?

> Świece nówencje, przewody nówencje.

> Oj te Kropasy, Alfa-Romeo w wersji budżet

Zależy jakie kupiłeś świece i kabelki, jak jakiś szais (np. z alegro) to jest tak jak byś na starych jeździł.

Kup dobre świeczki i przewody i powinno hulać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka... nie do końca okazało się.

Równo miesiąc temu walczyłem z samochodem (ale dumnie nazwałem Kropka) - okazało się wówczas, że miałem syf w paliwie.

Zapchało wtryskiwacze i regulator ciśnienia.

Przeczyszczone wtryskiwacze i wymieniony regulator ciśnienia paliwa.

A teraz jeden z wtrysków powiedział 30.GIF

Zatem lipa.

Ma ktoś na szybko na sprzedaż 1-nego psika do Mk1 1.2 8V MPI 75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.