korpik Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 Czołgiem towarzysze. Miałem niedawno problem, chórem stwierdziliście, że cewka. Przychylam się do tego, ale... Szarpanina ustała gdy zrobiło się bardziej sucho. Teraz znów wilgotnie i mokro i... ...szarpie Czyżby jakieś smutne przebicie na cewce? Obiawiająe się gdy jest mokro? Świece nówencje, przewody nówencje. Oj te Kropasy, Alfa-Romeo w wersji budżet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 Może u Ciebie tylko przebicia są jakieś, mi jak padła cewka w połowie drogi do domu z miasta to silnik osłabł(2 gary) i kopcił z rury. Zawsze możesz pojechać na examiner tak jak mnie w to wrobili Rozbierz aparat zapłonowy i oblookaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2007 > Może u Ciebie tylko przebicia są jakieś, mi jak padła cewka w połowie > drogi do domu z miasta to silnik osłabł(2 gary) i kopcił z rury. > Zawsze możesz pojechać na examiner tak jak mnie w to wrobili > Rozbierz aparat zapłonowy i oblookaj! jestes pewny ze mk1 ma APARAT ZAPLONOWY? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 Niema żadnego "ale" Dalej to cewka, miałem podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ComfortX Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 siemka towarzyszu, te wariactwa o których piszesz szczególnie pokazują swe oblicze gdy jest mokro. Ja kiedyś w akcie desperacji wykręciłem cewkę i wysuszyłem ją na grzejniku. Warto też ją pomierzyć pod względem chyba impedancji (jeśli coś skopałem w zakresie elektryki to mnie poprawcie) na każdym wyjściu. U mnie na jednym pomiar był znacznie zaniżony. Samochód "szatkował" na jałowym i "pluł" z rury wydechowej. Pozdrawiam, P.S. a suszenie o dziwo na dłuższy czas pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vironx Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 Msm podobnie i również cewka została wymieniona... ale problem nie ustał. Został mi jeszcze czujnik położenia wału... Niestety narazie wszsytko jest w porządku i nie moge jechac na examinera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAJKELEK19812222 Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > Może u Ciebie tylko przebicia są jakieś, mi jak padła cewka w połowie > drogi do domu z miasta to silnik osłabł(2 gary) i kopcił z rury. > Zawsze możesz pojechać na examiner tak jak mnie w to wrobili > Rozbierz aparat zapłonowy i oblookaj! Ja mialem podobnie - w wilgotnym powietrzu silnik pracowal nierowno. Wymienione kable a potem swiece. Juz mialem brac sie za cewki, ale stwierdzilem, ze jeszcze raz swiece wymienie bo na cieplym silniku objawy ustawaly. No i okazalo sie ze to swiece - pol roczne NGK , z tym ze z allegro - padaja niestety - po wymianie swiec, ktore z zewnatrz byly w super stanie, autko jezdzi jak ta lala. PS. nie kupuj syfu z allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszT Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 > Czołgiem towarzysze. > Miałem niedawno problem, chórem stwierdziliście, że cewka. Przychylam > się do tego, ale... > Szarpanina ustała gdy zrobiło się bardziej sucho. > Teraz znów wilgotnie i mokro i... > ...szarpie > Czyżby jakieś smutne przebicie na cewce? Obiawiająe się gdy jest > mokro? > Świece nówencje, przewody nówencje. > Oj te Kropasy, Alfa-Romeo w wersji budżet Zależy jakie kupiłeś świece i kabelki, jak jakiś szais (np. z alegro) to jest tak jak byś na starych jeździł. Kup dobre świeczki i przewody i powinno hulać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korpik Napisano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 Cewka... nie do końca okazało się. Równo miesiąc temu walczyłem z samochodem (ale dumnie nazwałem Kropka) - okazało się wówczas, że miałem syf w paliwie. Zapchało wtryskiwacze i regulator ciśnienia. Przeczyszczone wtryskiwacze i wymieniony regulator ciśnienia paliwa. A teraz jeden z wtrysków powiedział Zatem lipa. Ma ktoś na szybko na sprzedaż 1-nego psika do Mk1 1.2 8V MPI 75 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.