toandrzej Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 2 DNI TEMU WYMIENILEM KLOCKI HAMULCOWE GDYZ Z LEWEJ STRONY ZABLOKOWALO MI SIE KOLO I SPALIL SIE. KLOCKI WYMIENILEM. TERAZ GDY WCISKAM HAMULEC NA DESCE ROZDZCIELCZEJ ZAPALA SIE ZNACZEK stop...I GASNIE.ZNOW SIE GRZEJA HAMULCE CO JEST PRZYCZYNA PROSZE O POMOC.PALIO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris73 Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > 2 DNI TEMU WYMIENILEM KLOCKI HAMULCOWE GDYZ Z LEWEJ STRONY > ZABLOKOWALO MI SIE KOLO I SPALIL SIE. KLOCKI WYMIENILEM. TERAZ > GDY WCISKAM HAMULEC NA DESCE ROZDZCIELCZEJ ZAPALA SIE ZNACZEK > stop...I GASNIE.ZNOW SIE GRZEJA HAMULCE CO JEST PRZYCZYNA PROSZE > O POMOC.PALIO zacierający się tłoczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzymisiek Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > 2 DNI TEMU WYMIENILEM KLOCKI HAMULCOWE GDYZ Z LEWEJ STRONY > ZABLOKOWALO MI SIE KOLO I SPALIL SIE. KLOCKI WYMIENILEM. TERAZ > GDY WCISKAM HAMULEC NA DESCE ROZDZCIELCZEJ ZAPALA SIE ZNACZEK > stop...I GASNIE.ZNOW SIE GRZEJA HAMULCE CO JEST PRZYCZYNA PROSZE > O POMOC.PALIO witka!! ja mam jeszcze I kategorię słuchu i nie trzeba do mnie krzyczeć żebym zrozumiał. a tak na serio, to czy przy wymianie klocków podłaczałeś kabelek od czujników?. Bo jeżeli tak to coś z klockami. Czy przy wymianie klocków tłoczki chowały się bez użycia drastycznej siły? Bo to wszystko wskazywałoby na zatarte tłoczki hamulca. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > 2 DNI TEMU WYMIENILEM KLOCKI HAMULCOWE GDYZ Z LEWEJ STRONY > ZABLOKOWALO MI SIE KOLO I SPALIL SIE. KLOCKI WYMIENILEM. TERAZ > GDY WCISKAM HAMULEC NA DESCE ROZDZCIELCZEJ ZAPALA SIE ZNACZEK > stop...I GASNIE.ZNOW SIE GRZEJA HAMULCE CO JEST PRZYCZYNA PROSZE > O POMOC.PALIO w unach takie objawy były przy nie drożnym gumowym wężyku dochodzącym do samego zacisku. przewody te puchły tak,że szpilki nie szło wepchnąć a w nowy zapałka spokojnie wchodziła. pompa hamulcowa przepychała płyn przez ten przewód ale tłoczek nie miał siły cofnąć płynu i zostawał wysuniety w wyniku czego klocki tarły o tarcze. koszt przewodu 25-50 zł A zeby rozpoznać co jest grane odkręć odpowietrznik i cofnij tłoczek. Jeśli pójdzie luźno to przewód jeśli ciężko to tłoczek zatarty bedzie nie zapomnij odpowietrzyć potem tego koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jatza Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > 2 DNI TEMU WYMIENILEM KLOCKI HAMULCOWE GDYZ Z LEWEJ STRONY > ZABLOKOWALO MI SIE KOLO I SPALIL SIE. KLOCKI WYMIENILEM. TERAZ > GDY WCISKAM HAMULEC NA DESCE ROZDZCIELCZEJ ZAPALA SIE ZNACZEK > stop...I GASNIE.ZNOW SIE GRZEJA HAMULCE CO JEST PRZYCZYNA PROSZE > O POMOC.PALIO ciiiiiii ja bym stawiał na rozwarstwiające sie giętkie przewody hamulcowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jatza Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > w unach takie objawy były przy nie drożnym gumowym wężyku dochodzącym > do samego zacisku. > przewody te puchły tak,że szpilki nie szło wepchnąć a w nowy zapałka > spokojnie wchodziła. > pompa hamulcowa przepychała płyn przez ten przewód ale tłoczek nie > miał siły cofnąć płynu i zostawał wysuniety w wyniku czego > klocki tarły o tarcze. no własnie > koszt przewodu 25-50 zł we fiacie do punta w granicach 50zł za sztuke, ja kupilem w sklepie motoryzacyjnym od cc za 20zł/szt trzeba jeszce doliczyc koszt płynu bo bez spuszczenia go sie nie obejdzie > A zeby rozpoznać co jest grane odkręć odpowietrznik i cofnij tłoczek. > Jeśli pójdzie luźno to przewód > jeśli ciężko to tłoczek zatarty bedzie > nie zapomnij odpowietrzyć potem tego koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > no własnie > we fiacie do punta w granicach 50zł za sztuke, ja kupilem w sklepie > motoryzacyjnym od cc za 20zł/szt > trzeba jeszce doliczyc koszt płynu bo bez spuszczenia go sie nie > obejdzie ja wymieniłem bez spuszczania bo jak zleci z całego przewodu od pompy to wypada drugie z tej sekcji też odpowietrzyć w unie to był drugi przód ale tu chyba coś pomieszali z tymi kołami ale płyn sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jatza Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > ja wymieniłem bez spuszczania ja przy okazji wymieniłem całość > bo jak zleci z całego przewodu od pompy to wypada drugie z tej sekcji > też odpowietrzyć > w unie to był drugi przód ale tu chyba coś pomieszali z tymi kołami jesli to jest jtak jak w punciaku to jest na krzyż, lewy przód z prawym tyłem i na odwrót, wiec tak czy siak całość trzeba odpowietrzać > ale płyn sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Da_Don Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 Ja miałem podobnie, z tym, że lewe koło nie hamowało w ogóle. Przyczyną były prowadnice na zacisku, w których klocki się zapiekły czy coś? W każdym razie nie mogłem tego ruszyć, nawet wyjąć nie było tak łatwo. No ale jak już się udało, to przed zamontowaniem nowych klocków wszystko ładnie wyczyściłem i lekko posmarowałem, no i działa. U Ciebie może to być, jak piszą koledzy, zatarty tłoczek lub rozwarstwiony wewnątrz przewód. Obejrzyj też z zewnątrz sam tłok, czy przypadkiem nie utworzył się kołnierz na jego obwodzi i nie chowa się do końca. Przy nowych klockach mogłoby to być przeszkodą. Chociaż, jeśli wcześniej się zablokował, to raczej będzie zatarty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiu_kolorowy Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 Najlepiej będzie jak spuscisz płyn, wyciągniesz cały zacisk i zobaczysz co mu dolega. Najlepiej to wyciaggnij obydwa, rozbierz, kup smar do łoczków(5zł), nasmaruj, poskładaj, zalej płyn, odpowietrz i masz 100% pewnosc. Dotego mozessz zmienic przewody elastyczne. Zamkniesz sie w 60 zł bo płyn to 9zł 0,5 litra a przewody jak koledzy pisali. Pozdro. Jak sie na to zdecydujesz to ci opisze dokłądnie jak to zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.