leszcz Napisano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 Czy mozecie mi napisac co jest w oryginale podlaczone pod poszczegolne krocce? A i F - podgrzewanie przepustnicy? B - ? C - ? D - MAP? E - regulator cisnienia paliwa? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 > Czy mozecie mi napisac co jest w oryginale podlaczone pod > poszczegolne krocce? > A i F - podgrzewanie przepustnicy? > B - ? > C - ? > D - MAP? > E - regulator cisnienia paliwa? > pozdr. A,F - podgrzewanie B - filtr z węglem aktywnym C - mała odma E - regulator D - seria to to nie jest...no chyba,ze Palio - to będzie MAP...bo w Punto krociec do mapa jest z tyłu kolektora... P.S. - fajny drut wtryski returnless i MAP/IAT z Mk2 przydrutowany do kolektora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 > P.S. - fajny drut wtryski returnless i MAP/IAT z Mk2 przydrutowany > do kolektora... MAP i wtryski z seicento 1.1 mpi - ale to jeden uj ... najwazniejsze ze działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 > A,F - podgrzewanie > B - filtr z węglem aktywnym > C - mała odma > E - regulator > D - seria to to nie jest...no chyba,ze Palio - to będzie MAP...bo w > Punto krociec do mapa jest z tyłu kolektora... > P.S. - fajny drut wtryski returnless i MAP/IAT z Mk2 przydrutowany > do kolektora... no i mam pod to podlaczony filterek od odmy (patent z dolotem Weglarskiego) i lapie mi tamtedy lewe powietrze tzn. jak zamkne przepustnice to to ssie mi powietrze przez filterek a MAP/IAT nie przydrutowany tylko profi przykrecony i jak bemol juz napisal, najwazniejsze ze dziala pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 Jaka srednice ma przepustnica w tym silniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > Jaka srednice ma przepustnica w tym silniku ? w 75 38mm , leszczu ma wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > no i mam pod to podlaczony filterek od odmy (patent z dolotem > Weglarskiego) i lapie mi tamtedy lewe powietrze tzn. jak zamkne > przepustnice to to ssie mi powietrze przez filterek trochę musi ssać,z tym,ze w seryjnej obudowie masz zawór PCV,ktory to ssanie mocno ogranicza...ja bym wsadził w ten przewod zwęzkę o średnicy przelotu rownej średniej grubości igle do szycia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > Jaka srednice ma przepustnica w tym silniku ? 1,1 MPI (i 1,2 60KM) ma 36mm 1,2 75KM ma 38mm a ja mam rozwiercona na 41,5mm a da sie na 42max pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > 1,1 MPI (i 1,2 60KM) ma 36mm > 1,2 75KM ma 38mm > a ja mam rozwiercona na 41,5mm a da sie na 42max > pozdr. A mnie sie wydawalo ,ze ponizej 3cm jest Pewnie tylko na taka mala wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.