piciu85 Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 witam jak w temacie,ciężko chodzi dźwignia recznego hamulca,a po za tym koła ledwo że hamują po zaciągnięciu! około rok temu wymieniałem linkę hamulca.podciągłem ją teraz tak że dźwignia chwyta na pierwszy ząbek a koła nadal nic! mam zamiar rozebrać tylnie koła a i wymienić szczęki,co mogę jeszcze przy okazji zrobić?poprawić?nasmarowac?wymienić? aby to wszystko grało jak należy. podczas normalnego hamowania tylnie lewe koło hamuje,po prawym nie było nadto tego widać. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > witam > jak w temacie,ciężko chodzi dźwignia recznego hamulca,a po za tym > koła ledwo że hamują po zaciągnięciu! > około rok temu wymieniałem linkę hamulca.podciągłem ją teraz tak że > dźwignia chwyta na pierwszy ząbek a koła nadal nic! > mam zamiar rozebrać tylnie koła a i wymienić szczęki,co mogę jeszcze > przy okazji zrobić?poprawić?nasmarowac?wymienić? aby to wszystko > grało jak należy. > podczas normalnego hamowania tylnie lewe koło hamuje,po prawym nie > było nadto tego widać. > pozdrawiam może padł ci cylinderek??? przy okazji sprawdź czy pancerz ci sie nie przetarł od linki,a wymienić możesz wszystko,bo koszta niewielkie,a masz gwarancje że będzie ci wszysto działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 ,co mogę jeszcze przy okazji zrobić? - Rozpieraki,nowe,nasmarować dobrze,sprawdzić szczęki i obejrzeć bębny czy nie za bardzo wyjechane,można jeszcze podbić na koniec dźwignię w środku do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu85 Napisano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 dzięki za szybką odpowiedź,wezmę wszystko pod uwagę i zaopatrzę się w potrzebne części i do dzieła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janwinnicki Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > może padł ci cylinderek??? co ma cylinderek do ręcznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > co ma cylinderek do ręcznego? napisal, ze przy normalnym hamowaniu tylne lewe kolo hamuje lepiej niz prawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy06 Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 jak masz linkę nieoryginalną to tak się dzieje. do tego zapieczone rozpieraki i juz nie ma ręcznego. jak kupujesz linkę to tylko oryginał!! wszelkie podróby po miesiącu już ciężko chodzą!! sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerimek Napisano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 > jak masz linkę nieoryginalną to tak się dzieje. do tego zapieczone > rozpieraki i juz nie ma ręcznego. > jak kupujesz linkę to tylko oryginał!! wszelkie podróby po miesiącu > już ciężko chodzą!! sprawdzone ile razy wymianialem linke to na nieoryginalna i banglalo sprawdz cylinderki czy w ogole rozpieraja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu85 Napisano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2007 jestem po wymianie szczęk hamulcowych i rozpieraków od ręcznego. czy szczęki muszą się jeszcze jakoś ułożyć ?bo po wymianie przy gwałtownym hamowaniu nie widać śladów hamowania tylnich kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Virago82 Napisano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2007 Chciałbys żeby Ci tylne koła blokowało?? Na asfalcie nie powinno blokowac kół. Wiele osób ma tu problem z blokowaniem tylnych kół. Ciesz się , że Cie to nie spotkało po wymianie szczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerimek Napisano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2007 > jestem po wymianie szczęk hamulcowych i rozpieraków od ręcznego. > czy szczęki muszą się jeszcze jakoś ułożyć ?bo po wymianie przy > gwałtownym hamowaniu nie widać śladów hamowania tylnich kół. co znaczy nie widac sladow hamowania? ze w ogole nie hamuja czy sie nie blokuja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emilos Napisano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2007 > jestem po wymianie szczęk hamulcowych i rozpieraków od ręcznego. > czy szczęki muszą się jeszcze jakoś ułożyć ?bo po wymianie przy > gwałtownym hamowaniu nie widać śladów hamowania tylnich kół. Jesli nie blokuje tylnych kół to nic tylko sie cieszyc.... Tak powinno być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2007 > jestem po wymianie szczęk hamulcowych i rozpieraków od ręcznego. > czy szczęki muszą się jeszcze jakoś ułożyć ?bo po wymianie przy > gwałtownym hamowaniu nie widać śladów hamowania tylnich kół. sprawdź hamowanie zaciągając ręczny na bank zostaną slady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerimek Napisano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2007 > sprawdź hamowanie zaciągając ręczny > na bank zostaną slady a moze wlasnie o to chodzi ze hample nie lapia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2007 > a moze wlasnie o to chodzi ze hample nie lapia jak nie sprawdzi,to sie nie dowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu85 Napisano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 to mówicie że sięcieszyć powiem tak,jak auto podniesione to koło swobodnie się obraca a po zahamowaniu nie idzie okręcić kołem. ale jak sprawdzałem hamowanie(specjalnie na błotnistej nawierchni)to po tylnich kołach nie było widać śladów hamowania, a co do recznego to dziś jeszcze podciągnę linkę i sprawdze. wieczorem napisze co i jak dziękuje za odpowiedzi i Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emilos Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 Jesli dobrze cie zrozumialem to tak jak juz wczesniej napisałem wsio ok... Zaciągnij reczny w czasie jazdy to zobaczysz slady :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Virago82 Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 Sprawny układ hamulcowy blokuje tylko przednie koła! Jesli chcesz zablokować tyły to sobie znajdź taflę lodu Tam Ci powinno zablokować. Gdyby Ci blokowało przy hamowaniu tylne koła to byś się ładnie zdziwił podczas hamowania np. w zaśnieżonym zakręcie. Ttył ma łapać tylko na ręcznym. Jak chcesz żeby Ci ostro tyły łapały to możesz się zamienić na hample z niektórymi kolegami z forum Wielu chętnie się zamieni bo już mają dość orania tyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerimek Napisano 1 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 > to mówicie że sięcieszyć > powiem tak,jak auto podniesione to koło swobodnie się obraca a po > zahamowaniu nie idzie okręcić kołem. > ale jak sprawdzałem hamowanie(specjalnie na błotnistej nawierchni)to > po tylnich kołach nie było widać śladów hamowania, > a co do recznego to dziś jeszcze podciągnę linkę i sprawdze. > wieczorem napisze co i jak > dziękuje za odpowiedzi > i Pozdrawiam > Piotrek jesli tylko po zaciagnieciu recznego nie bedziesz mogl ruszyc to znaczy wsio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu85 Napisano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2007 więc chlopaki wszystko wsio! ręczny nie chodził jeszce tak jak powinien ale wyciagłem linkę(cięzko chodziła),przepuściłem przez nią płyn hamulcowy i teraz wszystko gra!!ręczny bo byku a przu normalnym hamowaniu bokiem nie stawia! pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.