Skocz do zawartości

Na dworze 0 stopni a tem silnika 100 stopni, termostat ?


czapkaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

po przejechaniu jakiś 10 km temperatura silnika dźwignęła się do około 100 stopni :/ (na dworze jest zero wiec to raczej nie możliwe żeby aż tak się zagrzał) w aucie zimno, bo nie grzeje w ogole :/ a po zerknieciu do zbiorniczka z plynem, minimum a byl max bo tego pilnuje (wycieku żadnego nie zauważyłem)...

silnik 1.7 td ISUZU

co to może byc ? termostat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> po przejechaniu jakiś 10 km temperatura silnika dźwignęła się do

> około 100 stopni :/ (na dworze jest zero wiec to raczej nie

> możliwe żeby aż tak się zagrzał) w aucie zimno, bo nie grzeje w

> ogole :/ a po zerknieciu do zbiorniczka z plynem, minimum a byl

> max bo tego pilnuje (wycieku żadnego nie zauważyłem)...

> silnik 1.7 td ISUZU

> co to może byc ? termostat ?

jak sahara w zbiorniczku wyrównawczym, to płyn gdzieś gubisz, mało płynu (lub już prawie brak) = gorąco silnikowi = kłopoty.

Nie jeździj, bo popsujesz silnik, szukaj gdzie ci płyn uciekł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie termostat.

1 sytuacja: termostat zacin się w pozycji otwartej- bezprzerwy otwarty duży obieg- jest zimno i tobie w środku i silnik tez nie osiąga swojej temperatury roboczej

2 sytuacja: termostat zacięty w pozycji zamkniętej- woda krąży tylko w małym obiegu, a więć silnik się gotuje, a chłodnica zimna> z ogrzewania też bucha gorączką, bo nagrzewnica należy do małego obiegu

a więc żadna z tych sytuacji nie pasuje do twoich objawów.

Narazie dolej płyn i obserwuj sytuację, szukaj gdzie ucieka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Narazie dolej płyn i obserwuj sytuację, szukaj gdzie ucieka

no dolalem czegos zielonego.. pisalo ze jest mieszalne z innymi plynami i w autku od razu zrobilo sie cieplej... ale weszlo tego ze 2 litry :/ za chwile zejde zobaczyc czy gdzies cieknie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a cieplym silniku ciezko cos zlokalizowac bo zazwyczaj wszystko odporowuje, jezeli dywaniki suche i nie czuc w aucie plynem chlodniczym to nagrzewnica raczej nie cieknie zlosnik.gifuszczelke pod glowica sprawdzisz obserwujac czy nie wydostaja sie babelki powietrza ze zbiorniczka wyrownawczego, albo sprawdzajac spaliny na pierwszej lepszej stacji kontroli pojazdow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.