asarx Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 Problem z wysokimi obrotami a właściwie ich brakiem ,to znaczy silnik wchodzi na wysokie ale w ich górnym zakresie się dusi i nie ciągnie rozpędza się max do 95 km/h i pali ok l0 litrów. Sprawdziłem wydech paliwo jest ok, wymiana aparatu zapłonowego i gaźnika nie przyniosła zmian ,ciśnienie sprawdzone jest ok. ,pompa podaje ,rozrząd świece ,przewody nw filtr pow wymienione, nie kopci nie bierze oleju . Wymieniane pierścienie uszczelniacze na zaworach . Silnik 1,0 gaznik 93 r Co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > Problem z wysokimi obrotami a właściwie ich brakiem ,to znaczy silnik > wchodzi na wysokie ale w ich górnym zakresie się dusi i nie > ciągnie rozpędza się max do 95 km/h i pali ok l0 litrów. > Sprawdziłem wydech paliwo jest ok, wymiana aparatu zapłonowego i > gaźnika nie przyniosła zmian ,ciśnienie sprawdzone jest ok. > ,pompa podaje ,rozrząd świece ,przewody nw filtr pow wymienione, > nie kopci nie bierze oleju . > Wymieniane pierścienie uszczelniacze na zaworach . > Silnik 1,0 gaznik 93 r > Co jest nie tak? moduł zapłonowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asarx Napisano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > moduł zapłonowy? Ale był sprawdzany na innych aparatach zapłonowych i bez zmian. No chyba ze trzy aparaty padnięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > Problem z wysokimi obrotami a właściwie ich brakiem ,to znaczy silnik > wchodzi na wysokie ale w ich górnym zakresie się dusi i nie > ciągnie rozpędza się max do 95 km/h i pali ok l0 litrów. > Sprawdziłem wydech paliwo jest ok, wymiana aparatu zapłonowego i > gaźnika nie przyniosła zmian ,ciśnienie sprawdzone jest ok. > ,pompa podaje ,rozrząd świece ,przewody nw filtr pow wymienione, > nie kopci nie bierze oleju . > Wymieniane pierścienie uszczelniacze na zaworach . > Silnik 1,0 gaznik 93 r > Co jest nie tak? Moim zdaniem to coś z paliwem, może masz wodę w baku? Spróbuj kupić jakąś dolewke np. na stacji Shell na likwidację wody i zobacz co będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon75 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Problem z wysokimi obrotami a właściwie ich brakiem ,to znaczy silnik > wchodzi na wysokie ale w ich górnym zakresie się dusi i nie > ciągnie rozpędza się max do 95 km/h i pali ok l0 litrów. > Sprawdziłem wydech paliwo jest ok, wymiana aparatu zapłonowego i > gaźnika nie przyniosła zmian ,ciśnienie sprawdzone jest ok. > ,pompa podaje ,rozrząd świece ,przewody nw filtr pow wymienione, > nie kopci nie bierze oleju . > Wymieniane pierścienie uszczelniacze na zaworach . > Silnik 1,0 gaznik 93 r > Co jest nie tak? a moze pasek przeskoczył??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asarx Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > a moze pasek przeskoczył??? Tak są to właśnie takie objawy jakby pasek przeskoczył ale jest ok ,pisałem wcześniej co sprawdziłem. Sprawdzę jeszcze kolektor ssący może coś z uszczelką między kolektorema głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesnik Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 Witaj! Ja miałem tak jak mi czujnik podciśnienia się zkończył, co prawdz u mnie jest elektroniczny ale niema to większego znaczenia jaki on jest. U Ciebie jest takie ufo kosztuje ze 20zł może to? Dochodzi do tego rureczka od kolektora ssącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asarx Napisano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > Witaj! Ja miałem tak jak mi czujnik podciśnienia się zkończył, co > prawdz u mnie jest elektroniczny ale niema to większego > znaczenia jaki on jest. U Ciebie jest takie ufo kosztuje ze 20zł > może to? Dochodzi do tego rureczka od kolektora ssącego. Ufo jest sprawne a na wolnych obrotach pracuje ok tylko tak poza połową gazu zaczyna buczeć i obroty spadają.Paliwo dochodzi sprawdziłem iskra jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asarx Napisano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2007 Jest dobrze to była wina wydechu teraz na wysokie wkręca się idealnie zyskał też na mocy . Dziękuje za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hwachu Napisano 21 Marca 2007 Udostępnij Napisano 21 Marca 2007 Witam. MAm podobny problem. Dużo pali i z obrotami też nie za bardzo, przy 90 km./h obroty jak przy 120. Powiedz mi, co dokładnie robiłeś z wydechem, dodam że nie trzyma mi na łączeniu 2 z 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asarx Napisano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2007 Tłumik rozwierciłem w środku kilka otworów wiertłem fi 8 . Oczywiście najpierw wyciąłem dwie dziury jedna od strony wlotu do tłumika druga od strony wylotu,które zaślepiłem blachą zamocowaną na nity zrywalne. Spalanie spadło o jakieś 4 może 5 litrów dokładnie jeszcze nie sprawdzałem a palił 11 na 100. Na wysokie obroty wchodzi idealnie a dusił się już przy 4,5 tys . Rozpędzał się max do 95km/h teraz do 140km/h bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.