Amigo33 Napisano 11 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2007 Witam z sąsiedniego kuncika;) Być moze wkrótce stąd... Ale do rzeczy, Siena z 1998 r. 1,6, co sprawdzić, ew. czego szukać, żeby się nie ciąć, czy 7,7 kpln to dobra cena biorąc pod uwagę niezłe wyposażenie i lpg?? Nakul;ane ~150 tys, kto w to wierzy, ale może na taki silnik, przy niezbyt ciężkiej nóżce to niezbyt dużo, a jeszcze jedno, na ile awaryjny to samochód, nawet jak na Fiat'a;) I jak z cenami części,?? Jeśli złamałem jakiś regulamin, chociaż myślę, że nie to z góry przepraszam, ale dopadła mnie "fieber" zakupowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomal007 Napisano 11 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2007 Ja mam prawie 270000 i silnik sprawuję sie bez zarzutu Co do awaryjności to niestety u mnie daję znać o sobie Cześci - rozsądna cena ale bierz z allegro Dużo taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2007 Już wiem, że pewnie alternator, i przedni zawias do sprawdzenia, mogłem najpierw poczytać, ale wiesz jak to przy kupnie samochodu, ale dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waku Napisano 11 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2007 1.6 to dorby wybor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 11 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2007 a z czego sie przesiadasz ??:D no 1,6 jedyna sluszna wersja hehe u mnie jest 105 tys tez 98 rok i sprawuje sie bez zarzutow jedynie to wlasnie pekajacy alternator ale moj starszy jakis czas temu zakupil do niej oslone pod silnik wiec moze cos pomoze ;-) a napewno troche zabezpieczy silnik przed sola i innym syfem z drogi. Udanych zakupow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 12 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2007 > Witam z sąsiedniego kuncika;) Być moze wkrótce stąd... > Ale do rzeczy, Siena z 1998 r. 1,6, Najlepszy wybór pod słońcem 1,6 16 V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 12 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2007 > Witam z sąsiedniego kuncika;) Być moze wkrótce stąd... > Ale do rzeczy, Siena z 1998 r. 1,6, co sprawdzić, ew. czego szukać, > żeby się nie ciąć, czy 7,7 kpln to dobra cena biorąc pod uwagę > niezłe wyposażenie i lpg?? > Nakul;ane ~150 tys, kto w to wierzy, ale może na taki silnik, przy > niezbyt ciężkiej nóżce to niezbyt dużo, a jeszcze jedno, na ile > awaryjny to samochód, nawet jak na Fiat'a;) > I jak z cenami części,?? na wszystko to znajdziesz odpowiedź w archiwum bo ten temat ostatnio wraca minimum raz na tydzień. IMO jak auto uszanowane to cena dobra a samochód naprawde przyzwoity siena/palio to taki złoty srodek pomiędzy puntkiem a bravami. jeśli możesz to zrób kupkę zdjęć, zapamiętaj to do czego masz uwagi i z takim materiałem pytaj na forum, prześwietlimy auto > Jeśli złamałem jakiś regulamin, chociaż myślę, że nie to z góry > przepraszam, ale dopadła mnie "fieber" zakupowa zawsze warto pisać bo pojawiają się na forum ludzie a więc nowe opinie mimo to najwięcej istotnych wiadomości jest już w archiwum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javoreczek Napisano 12 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2007 > Witam z sąsiedniego kuncika;) Być moze wkrótce stąd... > Ale do rzeczy, Siena z 1998 r. 1,6, co sprawdzić, ew. czego szukać, > żeby się nie ciąć, czy 7,7 kpln to dobra cena biorąc pod uwagę > niezłe wyposażenie i lpg?? ROZRZĄD sprawdź KIEDY był zmieniany, bo to CZY był to powinno być oczywiste. Przy tym przebiegu i w tym wieku samochodu to czas już na druga wymiane, więc sprawdź pod tym wzgledem i jesli nie ma wiarygodnych danych odnosnie wczesniejszych wymian, to walcz niech sprzedający opusci pare stów na serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2007 Z CC900, więc "deko" słabszy Ale to dopiero,jak żonka wróci z zagramanicy, więc to co mi wpadło w oko pewnie ucieknie, ale zapytać zawsze można, chodzi mi po głowie Siena, albo Palio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaudius Napisano 12 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2007 Proponuję obowiązkowo sprawdzić: - alternator - kiedy był wymieniany pasek rozrządu - czy ruda nie wyłazi na tylnych błotnikach i pod osłonami progów - ustawienie LPG , jeżeli pali średnio 10-11 to wszystko powinno być OK (oczywiście w dużym uproszczeniu) jeżeli mniej to zawory mogą juz wyglądać nieciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 To i ja się przyłączę do pytania Niestety moje kochane SC 1.1 ulego zniszczeniu i szukam nowego autka Jest sobie Siena 1.6 z gazem (od 2005), wyposażenie nie najgorsze, 99 rok, 180kkm. Cena ok. 8k. Jedyne minusy (dla mojej bo nie dla mnie) to kolor - piękna biel i spory przebieg Rozrząd robiony jeszcze nie wiem ile razy i kiedy ostatnio, altek zmieniony, z zawieszeniem coś było robione. Warto się tym interesować? I na co jeszcze zwrócić uwagę przy oglądaniu autka oprócz tego co napisaliście wcześniej? Aha, jaki kolektor jest w tym roczniku? Plastik czy alu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbaran Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 dobrze obejrzyj czy nie był mocno uderzony, wiadomo że jakies małe potyczki z innymi użytkownikami drogi mógł miec ale żeby nie CRASH TEST bo wtedy to źle to widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javoreczek Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 Aha, jaki kolektor jest w tym roczniku? Plastik czy > alu? Alu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 Ale to dotyczy każdego modelu, poza kilkoma.... typu HUMVEE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Poprosiłem sprzedającego o kilka fotek silnika i środka, za dużo nie przesłał ale może pomożecie ocenić co jest nie tak? Parę nieprawidłowości/zniszczeń przy dolocie powietrza widzę, ale czy jest coś jeszcze czego nie widzę a na co szczególnie jeszcze zwrócić uwagę przy oględzinach (przypomnę - 1999 rok 1.6 z gazem i 180kkm)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Poprosiłem sprzedającego o kilka fotek silnika i środka, za dużo nie > przesłał ale może pomożecie ocenić co jest nie tak? Parę > nieprawidłowości/zniszczeń przy dolocie powietrza widzę, ale czy > jest coś jeszcze czego nie widzę a na co szczególnie jeszcze > zwrócić uwagę przy oględzinach (przypomnę - 1999 rok 1.6 z gazem > i 180kkm)? 1999 rok i stare reflektory chyba mało płynu w zbiorniczku od wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > 1999 rok i stare reflektory > chyba mało płynu w zbiorniczku od wspomagania Te stare reflektory to mogły być w tym roczniku jeszcze czy to niemożliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu83 Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Hmm mogły być pojedyncze bo i poduchy nie ma więc to model z przed "modernizacji" w której była poducha w standardzie. Tak mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Te stare reflektory to mogły być w tym roczniku jeszcze czy to > niemożliwe? raczej możliwe, ale zmiany były jakoś w I kwartale, więc pechowo, że nie ma dzielonych reflektorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > raczej możliwe, ale zmiany były jakoś w I kwartale, więc pechowo, że > nie ma dzielonych reflektorów Ech, pewnie gorzej niż te z SC nie świecą, a jak będzie więcej $$ to się zrobi swapa lamp na te nowsze (o ile kupie to autko ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > raczej możliwe, ale zmiany były jakoś w I kwartale, więc pechowo, że > nie ma dzielonych reflektorów Nie wiem jak to jest, ale teść ma Sienę z nowymi reflektorami z 1998r z silnikiem 1,2. Ja mam z 09.1999 i mam nowe reflektory. Kiedy dokładnie była ta modernizacja ?! Silnika (z 1,4 na 1,2) i reflektorów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Nie wiem jak to jest, ale teść ma Sienę z nowymi reflektorami z 1998r > z silnikiem 1,2. > Ja mam z 09.1999 i mam nowe reflektory. > Kiedy dokładnie była ta modernizacja ?! > Silnika (z 1,4 na 1,2) i reflektorów ? hehe w Polsce w 1998 roku NIE było silnika 1,2. tak mówią oficjalne dokumenty. chyba, że jakiegoś szczepana ma lub zagraniczna wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > hehe w Polsce w 1998 roku NIE było silnika 1,2. tak mówią oficjalne > dokumenty. > chyba, że jakiegoś szczepana ma lub zagraniczna wersja Powiem Ci tak ! Były, bo Teść ma takiego od 1 właściciela 100% pewniak kupiony w Polskim salonie wersja EL !!!! Silnik 1,2, nowe reflektory ! Bądź tutaj mądry ???!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Powiem Ci tak ! Były, bo Teść ma takiego od 1 właściciela 100% > pewniak kupiony w Polskim salonie wersja EL !!!! > Silnik 1,2, nowe reflektory ! > Bądź tutaj mądry ???!!! hehe no to może prototyp tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > hehe no to może prototyp tego silnika HEHE jak go kupowaliśmy z teściem to miał przebieg 20tyś km. Z kołpaków farba zlazła, bo koty szczały w garażu. To było 2 lata temu.Teraz Teść ma najechane aż 25tyś km !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > HEHE jak go kupowaliśmy z teściem to miał przebieg 20tyś km. > Z kołpaków farba zlazła, bo koty szczały w garażu. > To było 2 lata temu.Teraz Teść ma najechane aż 25tyś km !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 No to dalej drążę temat Te uszkodzenia dolotu to da się prosto zlikwidować? Bo to, że mają wpływ na pracę silnika to wiem, przerabiałem już takie sytuacje przy zagazowanych autkach Co jeszcze nie gra w komorze silnika? I czy warto za takie autko dać te 7-7.5 kilo złotych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.