Piots Napisano 16 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 Witam Znajomi chcą kupić palio. Jaki wybrac silnik? Ważne są: niezawodność i trwałość. Spalanie praktycznie nie. Jeszcze jedno pytanie, jak silniki tych fiatów znoszą gazowanie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 16 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 > Witam > Znajomi chcą kupić palio. Jaki wybrac silnik? > Ważne są: niezawodność i trwałość. Spalanie praktycznie nie. > Jeszcze jedno pytanie, jak silniki tych fiatów znoszą gazowanie? > Pozdrawiam Do wyboru są 3 benzynowe 1,4 1,2 1,6 1 diesel 1,7TD Wybór należy do twojego kolegi. Wszystkie są niezawodne, ja się o nie dba ! Jak go spalanie nie interesuje to niech kupi 1,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piots Napisano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 > Do wyboru są 3 benzynowe > 1,4 > 1,2 > 1,6 > 1 diesel > 1,7TD > Wybór należy do twojego kolegi. > Wszystkie są niezawodne, ja się o nie dba ! > Jak go spalanie nie interesuje to niech kupi 1,6. Diesla nie chce. A jak z serwisem tzn. rozrząd, filtr itd są róznice w cenie i/lub częstości wymian? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 16 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 > Witam > Znajomi chcą kupić palio. Jaki wybrac silnik? > Ważne są: niezawodność i trwałość. w takim układzie 1,2 bo to silnik wręcz wieczny i znacznie mniej kosztowny w utrzymaniu. >Spalanie praktycznie nie. a w takim układzie to 1,6 > Jeszcze jedno pytanie, jak silniki tych fiatów znoszą gazowanie? doskonale, IMO w tych modelach nie ma aut nie nadających się do lpg kupować ten, który będzie godnie utrzymany, czyli od rozmunego właściciela posiadającego pliczek f-r lub paragonów na wymienione części. > Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piots Napisano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 > w takim układzie 1,2 bo to silnik wręcz wieczny i znacznie mniej > kosztowny w utrzymaniu. > a w takim układzie to 1,6 > doskonale, IMO w tych modelach nie ma aut nie nadających się do lpg > kupować ten, który będzie godnie utrzymany, czyli od rozmunego > właściciela posiadającego pliczek f-r lub paragonów na > wymienione części. Dziekuje bardzo za rady. Jeszcze tylko pytanko, czy autka z lat 98-99 też spokojnie można rozważać czy raczej nastawiać sie tylko na po 2000? Chodzi mi głównie o korozje. Bo przebieg to często wprost od rocznika nie zależy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 16 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 > Dziekuje bardzo za rady. Jeszcze tylko pytanko, czy autka z lat 98-99 > też spokojnie można rozważać czy raczej nastawiać sie tylko na > po 2000? Chodzi mi głównie o korozje. Bo przebieg to często > wprost od rocznika nie zależy. z paliami i sienami mam do czynienia od dłuższego czasu i zauważyłem jedną zależność: najmniej donosów o rudej słyszy się od ludzi posiadających auta po lifcie, czyli z 1999 roku już ze światłami H7. w starszych modelach ruda chla nadkola i często wychodzi pod listawami na progach, ale nie jest to reguła i nie dotyczy to każdego modelu. w paliach na korozję narażona jest tylnia klapa, zresztą jak w wielu autach kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waku Napisano 16 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 ja mam 1997 i korozji nie mam silnik oczywiscie 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaudius Napisano 16 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 Dobrze znam 1,6. Silnik wytrzymały i z dużym potencjałem, tylko pasek rozrządu lubi boleśnie przypomnieć że od 80kkm nie zaglądałeś pod maskę. Wiem, bo w Palio mi się to przytrafilo . Dziwnym trafem nie lubi też złych mechaników, ale wtedy to ich boli . Miałem też okazję jeżdzic sienką 1,2 i całkiem się fajnie jeździ, miałem wrażenie że jest cichsza, ale przy pełnym obciążeniu (2 osoby, rozłożona tyna kanapa, i napchne do auta tak ok 300 kg ) cos za często sie spotykał pedał gazu z podłogą , 1,6 w takim wypadku radziło sobie o wiele lepiej. Najśmieszniejsze że na trasie 350 km spalanie wyszlo takie samo a 1,6 miało mniej problemów z wyprzedzaniem. Co do 1,4: to jest to zmodyfikowany silnik z Tipo i większość mechaników radzi sobie z nim "młotkiem i gwoździem" z zamkniętymi oczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 16 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 > Witam > Znajomi chcą kupić palio. Jaki wybrac silnik? ONLY 1,6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 16 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2007 > Witam > Znajomi chcą kupić palio. Jaki wybrac silnik? > Ważne są: niezawodność i trwałość. Spalanie praktycznie nie. > Jeszcze jedno pytanie, jak silniki tych fiatów znoszą gazowanie? > Pozdrawiam Sorki że dywersyjnie ale nioże pomyślą o Marei Weekend ? W JTD?? Albo 1.6 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 A może palio 1.2 z LPG rocznik 99, po remoncie głowicy, nowy parownik opony i cała masa innych dodatków, kolor biały, przebieg 129tyś Cena do dogadania, kontakt poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.