gardi1 Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Witam! od pewnego czasu mam pewien problem z moim złomkiem po rozgrzaniu silnika ma ok 70 st kończą się wolne obroty i auto jedzie tylko na max wcisnietym gazie (otwarta 2 przepustnica w gazniku FOS) problem nie zawsze się pojawia rano jade do pracy wszystko jest git a wracam to są problemy. mechnik walczy z nim od wtoru najpierw mysleliśmy o gazniku, nie udalo sie go wyregulować więc wczoraj miał wstawic stary gaznik zobaczymy. Jesli wymiana gaznika nie pomoże powiedzcie mi proszę jak wygląda sposób wykrycia uszkodzonej uszczelki? Moze to ona jest winna?? zaznaczam ze olej i plyn chodzacy są czyste po wyjeciu bagneta podczas pracy silnika nie wali olejem, auto ma normalną (jak jest w fazie grzania) moc i przyspieszenie nie chce mi się wymieniać uszczelki jesli sie okaze ze to nie ona dodam ze swiece cewka, kable, filtry zostały wymienione w grudniu!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Witam! > od pewnego czasu mam pewien problem z moim złomkiem po rozgrzaniu > silnika ma ok 70 st kończą się wolne obroty i auto jedzie tylko > na max wcisnietym gazie (otwarta 2 przepustnica w gazniku FOS) > problem nie zawsze się pojawia rano jade do pracy wszystko jest > git a wracam to są problemy. mechnik walczy z nim od wtoru > najpierw mysleliśmy o gazniku, nie udalo sie go wyregulować więc > wczoraj miał wstawic stary gaznik zobaczymy. Jesli wymiana > gaznika nie pomoże powiedzcie mi proszę jak wygląda sposób > wykrycia uszkodzonej uszczelki? Moze to ona jest winna?? > zaznaczam ze olej i plyn chodzacy są czyste po wyjeciu bagneta > podczas pracy silnika nie wali olejem, auto ma normalną (jak > jest w fazie grzania) moc i przyspieszenie > nie chce mi się wymieniać uszczelki jesli sie okaze ze to nie ona > dodam ze swiece cewka, kable, filtry zostały wymienione w grudniu!! to nie upg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchy2604 Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Witam! > od pewnego czasu mam pewien problem z moim złomkiem po rozgrzaniu > silnika ma ok 70 st kończą się wolne obroty i auto jedzie tylko > na max wcisnietym gazie (otwarta 2 przepustnica w gazniku FOS) > problem nie zawsze się pojawia rano jade do pracy wszystko jest > git a wracam to są problemy. mechnik walczy z nim od wtoru > najpierw mysleliśmy o gazniku, nie udalo sie go wyregulować więc > wczoraj miał wstawic stary gaznik zobaczymy. Jesli wymiana > gaznika nie pomoże powiedzcie mi proszę jak wygląda sposób > wykrycia uszkodzonej uszczelki? Moze to ona jest winna?? > zaznaczam ze olej i plyn chodzacy są czyste po wyjeciu bagneta > podczas pracy silnika nie wali olejem, auto ma normalną (jak > jest w fazie grzania) moc i przyspieszenie > nie chce mi się wymieniać uszczelki jesli sie okaze ze to nie ona > dodam ze swiece cewka, kable, filtry zostały wymienione w grudniu!! A nie bierze Ci ciepłego powietrza ? Sprawdź w obudowie filtra powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gardi1 Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > A nie bierze Ci ciepłego powietrza ? Sprawdź w obudowie filtra > powietrza aby zapobiec zbieraniu się mazi zablokowany jest temostat w filtrze powietrza tylko na cieple powietrze, czy to może powodowac problemy z brakiem mocy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 objawy nie wskazuja na UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gardi1 Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > objawy nie wskazuja na UPG a jakie są klasyczne (lub nie) objawy UPG??? może dzieje się jeszcze coś o czym tu nie pisałem a stwierdziłem pojawienie się usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > a jakie są klasyczne (lub nie) objawy UPG??? może dzieje się jeszcze > coś o czym tu nie pisałem a stwierdziłem pojawienie się usterki 1. zamulona furka , czarny dym , niespalona mieszanka z wydechu - poszła uszcelka miedzy cylindrami 2. babelki spalinowe w układzie chłodzenia/zbiorniczku - zasyfiony płyn (oraz jego ubywanie/przybywanie) , biały dym z wydechu, moze tez mieszac sie z olejem - poszla uszczelka miedzy cylindrem a kanałem wodnym 3. ubywanie płynu , zapowietrzanie układu , wycieki - poszła uszcelka przy kanałe wodnym na zewnatrz (zadko spotykane) objawy mogą się mieszać , nie musza (i przewaznie tak nie robia) wystepować wszystkei na raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gardi1 Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > 1. zamulona furka , czarny dym , niespalona mieszanka z wydechu - > poszła uszcelka miedzy cylindrami > 2. babelki spalinowe w układzie chłodzenia/zbiorniczku - zasyfiony > płyn (oraz jego ubywanie/przybywanie) , biały dym z wydechu, > moze tez mieszac sie z olejem - poszla uszczelka miedzy > cylindrem a kanałem wodnym > 3. ubywanie płynu , zapowietrzanie układu , wycieki - poszła uszcelka > przy kanałe wodnym na zewnatrz (zadko spotykane) > objawy mogą się mieszać , nie musza (i przewaznie tak nie robia) > wystepować wszystkei na raz najbardziej prawdopodobne jest opcja 2 ale, ale plyn jest brudny bo jest stary nie ma na nim jakis tłustych plam, biały dym z rury o tej porze roku to chyba norma. bąbli spalinowych brak, ubywa plynu to prawda, ale wydaje się ze to z nieszczelnej nagrzewnicy (zawsze jak odpale ogrzewanie to smierdzi plynem) ale nawet gdyny to nie powodowało by problemów z brakiem mocy i wolnych obrotów Tak więc wydaje mi sie ze winny bedzie jednak gaznik a nie serducho. Zobaczymy, mechanik ma dzis podmienić gazniki może pomoże..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes_jelonek Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 witam gdzieś tam wyżej wspomniałeś że masz zblokowany termostat w filtrze powietrza na stałe dla ciepłego powietrza... radze go odblokować, jest mu poprostu za ciepło a jak wiesz ciepłe powietrze jest mało prężne czy jakoś tak bynajmniej szkodzi dla silnika. Termostat ten sam sięprzełancza na mieszanie powietrza ciepłe-zimne gdy temp dolotu powietrza znad kolektora osiągnie ok 23-25st. Wiec odblokuj lub ustaw na zimne a problem powienien zniknąć. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.