Pirat7993 Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Witam ,czy sa jakies straszne minusy w eksploatacji parownika ktory jest do gory nogami zalozony ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > Witam ,czy sa jakies straszne minusy w eksploatacji parownika ktory > jest do gory nogami zalozony ?? Nie.Bo parownik nie wie,że jest do góry nogami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > Nie.Bo parownik nie wie,że jest do góry nogami. I i IIgen ma znaczenie. Wypływająca frakcja może być przyczyną zaklejania miksera, zanieczyszczania przepustnicy, regulatora biegu jałowego itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 a czy jest mozliwe zeby przez to niedalo sie dobrze go wyregulowac? bo efekt mam obecnie taki ze na jałowym silnikiem zuca jak by krokowy byl padniety,ale za to auto plynnie rusza nawet bez dodawania gazu, jak zwieksze dawke na parowniku to silnik zaczyna ładnie pracowac ale za to trzeba ruszac tak od ok 2500 obr inaczej zaszarpie i zdechnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > a czy jest mozliwe zeby przez to niedalo sie dobrze go wyregulowac? > bo efekt mam obecnie taki ze na jałowym silnikiem zuca jak by > krokowy byl padniety,ale za to auto plynnie rusza nawet bez > dodawania gazu, jak zwieksze dawke na parowniku to silnik > zaczyna ładnie pracowac ale za to trzeba ruszac tak od ok 2500 > obr inaczej zaszarpie i zdechnie Analiza spalin powiedziałaby coś więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > Analiza spalin powiedziałaby coś więcej. oj papierka narazie niemam szkoda mi narazie jechac bo za niedlugo i tak bende zmienial w silniku pare zeczy wiec szkoda te 30zł dawac za analize hmm a takie jescze pytanko parownik ma 2 sroby (Blue star) ale wyglada jak elpigaz z tego manuala http://www.daniel.now.pl/lpg/RegeneracjaReduktoraCometa.pdf i taka oto sprawa ze krecac ta sroba od wolnych obrotow nic a nic sie nie dzieje czy zakrecona na maxa czy odkrecona a to co tam wyzej opisywalem to krece ta droga srobą pytalem sie o membramy do tego parownika nigdzie nic takiego dostac niemozna tylko do brc , hmm czyzby parownik trzeba bendzie zmienic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.