raspi0 Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 Witam, ja z sąsiedniego kącika. Zastanawiam się nad kupnem faiata Bravo, rocznikowo najnowszego, jaką jednostkę napędową kupic aby byla w miare ekonomiczna i nie-awaryjna? Na co jeszcze zwrócic uwage przy kupnie tego auta? jakies wskazowki? porady? z gory dziekuje za wszelkie sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Witam, ja z sąsiedniego kącika. Zastanawiam się nad kupnem faiata > Bravo, rocznikowo najnowszego, jaką jednostkę napędową kupic aby > byla w miare ekonomiczna i nie-awaryjna? Na co jeszcze zwrócic > uwage przy kupnie tego auta? jakies wskazowki? porady? > z gory dziekuje za wszelkie sugestie oto glowna sugestia klik kup dyszla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 Ja bym w 1.2, bez LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JarekTomek Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 a ja 1.8.. tak serio to JTD lub HGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miszcz215 Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 a tak naprawde serio to kup golfa IV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JarekTomek Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > a tak naprawde serio to kup golfa IV ? lepiej usun posta zanim inni zobacza... bleeee nie sluchaj sie kolegi on z innego kacika bedziesz co 2 uzytkownikiem drogi - w Wolfie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 szukaj 1600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JarekTomek Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > szukaj 1600 po FL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > po FL z tego rocznika to innych nie było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > Ja bym w 1.2, bez LPG Popieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 Szukaj JTD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > Szukaj JTD A po co mi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 Jak zapewne ciężko się domyśleć odpisałem na pytanie zakładającego wątek raspi0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > Jak zapewne ciężko się domyśleć odpisałem na pytanie zakładającego > wątek raspi0 A już myślałem, że masz co do "komarka' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 Absolutnie nie, tym bardziej nie "spsutego" gazem. Jeździłem kilka dni Bravą z tym silnikiem - bardzo pozytywne wrażenia ... i jak idzie jak się go "podkręci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raspi0 Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > Ja bym w 1.2, bez LPG tak wlasnie chyba zrobie, albo 1.2 albo JTD, to ma byc auto dla mojej a ona nie potrzebuje potwora dzieki za wszystkie opinie, a jak z awaryjnoscia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raspi0 Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > a tak naprawde serio to kup golfa IV nigdy w zyciu tej skorupy nie kupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > a ona nie potrzebuje potwora ... Się zdziwisz - jak wiele osób na światłach ... co potrafi 1.9 JTD Oba silniki (1.2 i 1.9 JTD) to bardzo udane konstrukcje Fiata. W ich wypadku o awaryjność nie ma się co martwić (przepływomierz w JTD tylko - groszowe sprawy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JarekTomek Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 przeplywomierz to ogolnie w dieslach siada.. 1.2 jest dynamiczne ? raczej ekonomiczne a JTD 2w1 skoro 1.2 wystarczy to bierz, malo pali, i niskie koszty eksploatacja, silnik montowany w innych modelach wiec z czesciami nie bedzie problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > 1.2 jest dynamiczne ? raczej ekonomiczne W porównaniu do VW 1.4 czy nawet 1.6 to jest też 2w1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > W ich wypadku o awaryjność nie ma się co martwić (przepływomierz w > JTD tylko - groszowe sprawy) niezły kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JarekTomek Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > W porównaniu do VW 1.4 czy nawet 1.6 to jest też 2w1 bez przesady... a co do ceny przeplywek to grosze nie sa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 Z czym bez przesady ? Co do przepływki - 250,00 zł to dla mnie nie tak dużo jak za taką część ... no chyba, że mam spaczone poczucie wartości przez ceny części do Citroena (przepływomierz 2800,00 zł). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.