pablo79 Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 Witam, Sprzedałem moją F i teraz sobie zamarzyłem o G. Mam już nawet upatrzoną z 2000r. Mam do Was ogromną prośbę: - na co zwrócić uwagę ? - gdzie szukać numerów silnika i nadwozia ? - jak sprawdzić czy przepływomierz działa? - jak sprawdzić czy pompa sie nie kończy ? - jak sprawdzić czy działa klima ? - jak powinny się zapalać i kiedy i w jaki sposób gasnąć kontrolki ? - gdzie o ile w ogóle może pojawiać się rdza w tym modelu ? - co jest standardem w wersji sportiv ? - wszystkie inne uwagi mile widziane Liczę na Wasze porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drozdzi Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > Witam, > Sprzedałem moją F i teraz sobie zamarzyłem o G. Mam już nawet > upatrzoną z 2000r. Mam do Was ogromną prośbę: > - na co zwrócić uwagę ? > - gdzie szukać numerów silnika i nadwozia ? > - jak sprawdzić czy przepływomierz działa? > - jak sprawdzić czy pompa sie nie kończy ? > - jak sprawdzić czy działa klima ? > - jak powinny się zapalać i kiedy i w jaki sposób gasnąć kontrolki ? > - gdzie o ile w ogóle może pojawiać się rdza w tym modelu ? > - co jest standardem w wersji sportiv ? > - wszystkie inne uwagi mile widziane > Liczę na Wasze porady Jeśli pojawia sie rdza , to był bity i żle zrobiony Klime wlaczasz i patrzysz czy chłodzi, powinny lekko skoczyc obroty, posłuchaj czy pompa klimy nie hałasuje. azeby sprawdzić czy nie ma przeciekow to trzeba dodać barwnika i po jakimś czasie obejrzeć przy mocnym UV(ale to dopiero w warsztacie u klimiarzy) Ode mnie tyle Powodzenia w zakupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo79 Napisano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 > Jeśli pojawia sie rdza , to był bity i żle zrobiony > Klime wlaczasz i patrzysz czy chłodzi, powinny lekko skoczyc obroty, > posłuchaj czy pompa klimy nie hałasuje. > azeby sprawdzić czy nie ma przeciekow to trzeba dodać barwnika i po > jakimś czasie obejrzeć przy mocnym UV(ale to dopiero w > warsztacie u klimiarzy) > Ode mnie tyle > Powodzenia w zakupie Dzięki za rade i czekam na następne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulka Napisano 15 Marca 2007 Udostępnij Napisano 15 Marca 2007 a ja własnie mysle o sprzedaniu takiej asterki tylko 5HTB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 15 Marca 2007 Udostępnij Napisano 15 Marca 2007 > - jak sprawdzić czy pompa sie nie kończy ? Nie ma mozliwości sprawdzenia pompy, poniewaz nie daja zadnych obiawów przed padem. Poprostu w pewnym momencie gasnie silnik lub nie mozna go uruchomic. Niema też reguły dlaczego i przy jakim przebiegu. Z ankiety na VKP wynika ze awaryjnosc pomp sięga ponad 20%.Na pocieszenie dodam ze jest coraz wiecej warsztatów naprawiajacych te pompy i ceny naprawy też spadły. Teraz remont kosztuje około 2500zeta(1,5roku temu 6000zeta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek17 Napisano 15 Marca 2007 Udostępnij Napisano 15 Marca 2007 ile chcesz za swoja wziasc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo79 Napisano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2007 No i zakupiłem, na razie zrobiłem tylko 70 km od miejsca zakupu do pracy, jutro będę się jej przyglądał i zachwycał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulka Napisano 16 Marca 2007 Udostępnij Napisano 16 Marca 2007 > ile chcesz za swoja wziasc? oto link do ogłoszenia http://www.allegro.pl/item175133513_astra_ii_2_0_dth_2000_10_zarej_klim.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.