Skocz do zawartości

Już pięć modeli Chevroleta dostępnych jest z silnikiem D...


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

Już pięć modeli Chevroleta dostępnych jest z silnikiem wysokoprężnym.

W roku modelowym 2007 Chevrolet Europe oferuje silniki wysokoprężne w pięciu modelach samochodów. Po udanym debiucie silnika Diesla w modelu Captiva i jego premierze w modelu Epica, wybrać go teraz mogą również nabywcy Chevroleta Lacetti w wersji czterodrzwiowej, pięciodrzwiowej lub kombi.

Chevrolet zaprezentuje silniki wysokoprężne podczas 77. Salonu Samochodowego w Genewie. Nowe modele będą dostępne od marca, ale dokładna data wprowadzenia ich na rynek może być różna w poszczególnych krajach. „Rozpoczynamy ofensywę na rynku silników wysokoprężnych - powiedział Dyrektor Chevrolet Europe, Wayne Brannon. „Oczekujemy, że pod koniec dekady jedna trzecia Chevroletów sprzedawanych w Europie napędzana będzie silnikami Diesla".

Chevrolet oferuje dwie wersje nowoczesnej jednostki 2.0 z układem wtrysku bezpośredniego common-rail: o mocy 110 kW/150 KM w modelu Captiva i Epica oraz o mocy 89 kW/121 KM w modelu Lacetti w wersjach hatchback, sedan i kombi. Ten mocny i oszczędny czterocylindrowy silnik wykorzystuje najnowszej generacji wtrysk common-rail firmy Bosch, w którym wtryskiwacze podają paliwo do cylindrów pod ciśnieniem 1600 bar. Inne cechy tej wyposażonej w pojedynczy, górny wałek rozrządu jednostki to głowica ze stopu aluminium, cztery zawory na cylinder i wałek wyrównoważający.

Dzięki wersjom wysokoprężnym rodzinne Lacetti najprawdopodobniej zdobędzie jeszcze większą popularność. Od debiutu w 2003 roku do grudnia 2006 roku w Europie sprzedano ponad 170 tys. egzemplarzy Lacetti. A popularność wersji wysokoprężnych widać na przykładzie modelu Captiva: 70% zamówień stanowi właśnie wersja z silnikiem Diesla.

SAMAR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciekawe ile bedzie taki lacetti kosztowal ? jak 5-6kpln to bedzie sie

> nawet oplacalo a jak wiecej to juz sprawa dyskusyjna ...

> jak narazie gaz jest duza konkurencja

jeśłi jest to silnik 2,0 to obstawiam +10kPLN w stosunku do 1,6 benzyny biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.